Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 03 abr. 2023, 20:17

RudraCNG ha escrit:
Redyck ha escrit:
Ostres!! No sabia que emetien aquesta mítica sèrie. Gaudia molt de petit veient-la.
Algú pot compartir els vídeos de la web? Els he començat a baixar avui, però em falten els primers. De fet no se quants en total han emés. El primer que tinc es del 20/03/2023 "Els microscopis, la beakmania i la curació".
Gracies.


Ara t'enviaré un enllaç.

Aneu amb compte perquè els títols dels capítols que fica al web estan tots malament. El títol correcte de cada capítol el diuen després de l'opening.

:yeah:
Com gaudia d'aquest programa mare meva.
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 21 abr. 2023, 01:29

RudraCNG ha escrit:
Redyck ha escrit:
Ostres!! No sabia que emetien aquesta mítica sèrie. Gaudia molt de petit veient-la.
Algú pot compartir els vídeos de la web? Els he començat a baixar avui, però em falten els primers. De fet no se quants en total han emés. El primer que tinc es del 20/03/2023 "Els microscopis, la beakmania i la curació".
Gracies.


Ara t'enviaré un enllaç.

Aneu amb compte perquè els títols dels capítols que fica al web estan tots malament. El títol correcte de cada capítol el diuen després de l'opening.


Me'l podries compartir a mi també? M'he estat baixant tots els capítols des del primer, però em falta un, que hauria de dir-se "El dolor, la beakmania i els cometes". No se si no el van emetre o me'l vaig perdre per culpa dels títols erronis de la web...
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 21 abr. 2023, 08:04

Odolwa ha escrit:
RudraCNG ha escrit:
Redyck ha escrit:
Ostres!! No sabia que emetien aquesta mítica sèrie. Gaudia molt de petit veient-la.
Algú pot compartir els vídeos de la web? Els he començat a baixar avui, però em falten els primers. De fet no se quants en total han emés. El primer que tinc es del 20/03/2023 "Els microscopis, la beakmania i la curació".
Gracies.


Ara t'enviaré un enllaç.

Aneu amb compte perquè els títols dels capítols que fica al web estan tots malament. El títol correcte de cada capítol el diuen després de l'opening.


Me'l podries compartir a mi també? M'he estat baixant tots els capítols des del primer, però em falta un, que hauria de dir-se "El dolor, la beakmania i els cometes". No se si no el van emetre o me'l vaig perdre per culpa dels títols erronis de la web...


El capítol 40 (no sé si és el que dius) no s'ha emès. Se l'han saltat.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 21 abr. 2023, 13:55

Camel3XL ha escrit:
Odolwa ha escrit:
RudraCNG ha escrit:

Ara t'enviaré un enllaç.

Aneu amb compte perquè els títols dels capítols que fica al web estan tots malament. El títol correcte de cada capítol el diuen després de l'opening.


Me'l podries compartir a mi també? M'he estat baixant tots els capítols des del primer, però em falta un, que hauria de dir-se "El dolor, la beakmania i els cometes". No se si no el van emetre o me'l vaig perdre per culpa dels títols erronis de la web...


El capítol 40 (no sé si és el que dius) no s'ha emès. Se l'han saltat.


Doncs és exactament el capítol que dius. He mirat la meva carpeta però tampoc no el tinc. De manera que, tret que se'ns hagi passat a tots dos (ho veig difícil), no l'han emès. :(
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 21 abr. 2023, 20:51

Hola,
No l'han emès. He estat capturant tots els videos i parlant amb més usuaris i per algun motiu aquest cap no hi és.
Possiblement:
1) No el tenen o estava en tant mal estat que no es pot emetre...
2) Com la van liar amb els títols, etc, potser s'han oblidat.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 25 abr. 2023, 00:24

capy18 ha escrit:
2) Com la van liar amb els títols, etc, potser s'han oblidat.


Vaig escriure al servei d'atenció a l'audiència i em van dir just això. Pel que em varen dir ho tenen corregit i saben que no s'ha emès, així que de cara a una futura reemissió (si en fan) ja l'haurien d'emetre (A veure si amb sort ho emeten al final d'aquesta tongada)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 25 abr. 2023, 08:17

adriamichi ha escrit:
capy18 ha escrit:
2) Com la van liar amb els títols, etc, potser s'han oblidat.


Vaig escriure al servei d'atenció a l'audiència i em van dir just això. Pel que em varen dir ho tenen corregit i saben que no s'ha emès, així que de cara a una futura reemissió (si en fan) ja l'haurien d'emetre (A veure si amb sort ho emeten al final d'aquesta tongada)


No hi ha cap seguretat de que es torni a reemetre i, si passa, seria d'aqui molt, molt de temps. Ja que hi has contactat, podries preguntar si tenen pensat emetre aquest episodi abans no acabi aquesta reemissió?
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 25 abr. 2023, 11:31

home, normalment quan contracten una serie, ho solen fer per una durada i passis acordats (one piece seran tres anys, si no la renoven), per tant, jo dono per fet que ens els propers 2 anys es tornara a emetre, igual que penso que de cares al estiu, a acabar ranma, potser tornara yu yu pels mesos de juliol, agost i setembre, i de cares a l'octubre recuperar alguna altra com slam dunk, monster o algunes curtes pel cap de setmana com bebop, conan el nen del futur (tot i que jo aquesta la posava al sx3 de la tdt) o evangelion
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dt. 25 abr. 2023, 23:01

Akrit84 ha escrit:
adriamichi ha escrit:
capy18 ha escrit:
2) Com la van liar amb els títols, etc, potser s'han oblidat.


Vaig escriure al servei d'atenció a l'audiència i em van dir just això. Pel que em varen dir ho tenen corregit i saben que no s'ha emès, així que de cara a una futura reemissió (si en fan) ja l'haurien d'emetre (A veure si amb sort ho emeten al final d'aquesta tongada)


No hi ha cap seguretat de que es torni a reemetre i, si passa, seria d'aqui molt, molt de temps. Ja que hi has contactat, podries preguntar si tenen pensat emetre aquest episodi abans no acabi aquesta reemissió?


M'afegeixo a la pregunta, creus que seria possible demanar una possible emissió d'aquest capítol? Ja que la van liar parda...no importaria pas que aquest capítol el fessin en acabar la temporada 4. Almenys podrien dir que han emès tota la sèrie al complet.
No m'en refio pas de que facin una reemissió.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dv. 28 abr. 2023, 23:00

Pel que surt al contracte de transparència son 2 anys de contracte, així que té pinta que caurà reemissió (altres han contractat només un any). De totes maneres, podeu enviar les peticions aquí: https://www.ccma.cat/atencio/ (Al formulari no us sortirà Beakman per escollir, agafeu qualsevol altre sèrie de l'sx3 que estigui en emissió).
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
SirJuan
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 08 maig 2023, 00:58

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dc. 10 maig 2023, 02:59

Ostres! Ni me’n recordava jo del Beakman... quin grapat de records de sobte... a veure si me’n baixo uns quants per posar-li al petit
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dg. 21 maig 2023, 22:40

Sembla que ja han emès tot el que tenien, no? Avui han pujat el primer capítol de nou. Si no vaig errat, només no n'han emès dos (ni idea dels noms o números), oi? Vaig llegir per Twitter que no havien pogut recuperar els episodis, ja que, com ja sabem, els tenien tots editadíssims quant a grafisme per "catalanitzar" la sèrie, cosa que em sembla una passada.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dg. 21 maig 2023, 23:08

Un està perdut, ho van confirmar. N'hi ha un altre que sí s'ha emés però sense els últims cinc minuts.
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 22 maig 2023, 11:10

Por lo que estoy leyendo falta dos capítulos que no se han emitido a qué temporada corresponde
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El món d'en Beakman a l'SX3!

dl. 22 maig 2023, 13:04

Sí, en falten 2 i després hi ha un altre (el dels gats) on falten els darrers minuts.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants