Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 194
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dv. 26 abr. 2024, 16:53

Ohhhh quin doblatge més guai que han fet!!!! (Acabo de veure el 1r capi). Està de conya!!! M'han motivat per tornar-la a veure!! :) Felicitats a tots els involucrats en la tasca de traducció i doblatge per la bona feina!!!
 
Avatar de l’usuari
OsoThevenin1714
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 27 gen. 2023, 11:15

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dj. 02 maig 2024, 10:24

Jo me l'he vist sencera amb tres dies. Com comentava un company al fil, em recorda molt a Haikyu a mi també, encara que tinc més predilecció per Haikyu. M'agrada més com tracten els nanos de la banqueta que almenys tenen una mica més de protagonisme a diferència de Koruko
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

ds. 04 maig 2024, 14:18

Si Arait esta viva em pregunto si a la llarga podrien portar series que una vegada van anunciar durant anys, aquestes son:

- Aria the Scarlet Ammo AA
- Valkyrie Drive: Mermaid
- AntiMagic Academy - The 35th Test Platoon
- Pretty Rhythm Aurora dream (segona saga)
- Bakegyamon
- Seto no Hanayome

Bakegyamon i Seto no Hanayome les van llicènciar a l'any 2009, així que es probable que ja no les tinguin, Valkyrie Drive: Mermaid ho podria descartar perqué es Ecchi/Yuri a menys que emetin a ultimes hores, si la segona temporada temporada de Guadians de la nit no es va emetre a l'SX3 perque el lloc en que estaven no era politicament correcte, aquest anime encara menys. Pretty Rhythm Aurora Dream es el més recent que van llicenciar (2017) i es un Shoujo, es una barreja entra esport (patinatge sobre gel) y fantasia, pero te moltes sages i la que han llicenciat te 4 temporades. No ho se, ho veig mol magre aquestes llicencies.

Una pregunta, l'anime del Kuroko quan es va llicenciar? Perque no tinc noticies sobre aixó...

Y sobre l'anime, si, m'agrada molt i amb un doblatge explendit.
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dg. 12 maig 2024, 21:46

M'encanta el doblatge en general, però hi ha una cosa que em treu de polleguera: quina necessitat hi ha de deixar els crits i gestos en japonès al 2024? De debò continuen volent estalviar-se diners? Això que els personatges tinguin veus diferents depenent de les escenes em treu completament de la sèrie. Pensava que era una cosa del passat, però encara molts animes (Haikyu, Black Clover...) continuen igual. Em sembla ridícul i una falta de respecte al producte, als actors i als espectadors. Tret d'això, la sèrie i la resta del doblatge m'està encantant.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants