Moderadors: Steve Maister, wachimiro
AliciaDBZ ha escrit:ahora no funciona,sabeis donde puedo descargarla?
quicusfc ha escrit:soc Novell en apuesta foro... com es por Fer per descargar bola de drac... inicial anime. amb Torrent.
merci
Enllaç magnet:
magnet:?xt=urn:btih:73e484f60b05cf8ea0853e9e5e16e8dc2d1c0a4e&dn=Bola+de+Drac+-+DVDBOX&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80
lizgon ha escrit:quicusfc ha escrit:soc Novell en apuesta foro... com es por Fer per descargar bola de drac... inicial anime. amb Torrent.
merci
Hola Quicusfc benvingut![]()
El que has de fer (el que he fet jo) és obrir l'uTorrent i clicar el botó on posa: añadir torrent desde enlace.
En el meu cas és un dibuix semblant a aquest:
Llavors s'obrirà una finestra i allà has d'enganxar el magnet que apareix al tema:Enllaç magnet:
magnet:?xt=urn:btih:73e484f60b05cf8ea0853e9e5e16e8dc2d1c0a4e&dn=Bola+de+Drac+-+DVDBOX&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80
Llavors el programa començarà a comprovar aquest enllaç, trigarà uns minuts (almenys en el meu cas, ja que és força gran l'arxiu) i després t'apareixerà la llista d'arxius amb el seu nom i pes i el pes total de la carpeta (una mica més de 30 GB) i ja aqui com qualsevol torrent, acceptes i l'aegeixes a la cua de descàrrega i ja s'anirà descarregant.
Espero haver-te ajudat