Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dj. 11 juny 2009, 12:53
Ubicació: davant de la pc!
Contacta:

Re: [BT] Azuki [043/117](CAT-JAP dvd+vhs)[300mb][MP4]

dt. 03 abr. 2012, 09:22

Moltes gracies pels nous!!!!!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2649
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dt. 03 abr. 2012, 10:25

Han trigat, per culpa meva, però ja els teniu.

Que els gaudiu.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1742
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dt. 03 abr. 2012, 11:09

Moltes gracies pels nous :yeah:
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 690
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dt. 03 abr. 2012, 11:59

Uooo quina passada!
ja tenia ganes de més azuki
merci per tot!

però a mi ma falten a partir del 36 i ara nosé que fer perquè els primers ja no els tinc a l'ordinador
i no me'ls vull tornar a baixar perquè ja els he vist TT
com ho faig epr baixar-me el 37, 38, 39, 40, 41 i 42
es que he canviat d'ordinador i els primers ja no els tinc

EDIT 2: vale res, crec que ja ho he solucionat, quan he obert el torrent he seleccionat els que volia però hem continua diguent que el total serà de 12GB i només mestic baixant 5 episodis, nosé si m'ha fet gaire cas xd
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 03 abr. 2012, 12:33

wachimiro ha escrit:
Moltes gracies pels nous :yeah:

De res. :adeu:

Blastilonic ha escrit:
EDIT 2: vale res, crec que ja ho he solucionat, quan he obert el torrent he seleccionat els que volia però hem continua diguent que el total serà de 12GB i només mestic baixant 5 episodis, nosé si m'ha fet gaire cas xd

Així és. Quan obres el torrent, tria els que et vols baixar i ja està. De totes maneres, si no els tries, no sé quin client de torrent fas servir, però a l'utorrent, selecciones l'arxiu que no vols descarregar o tots el que no vols, botó dret del mouse i tria "No descargar". Suposo que en altres clients torrents hi haurà una opció semblant.
:xiulant:

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dt. 10 abr. 2012, 09:49

hola! aixo es desesperant! porto un mun de dies amb el torrent d'azuki, y nomes em descarrega el primer capitol complet. e arribat a un maxim de 28,1% de descarrega, pero ja ma pasat 2 vegades k perd els archius y torna al 0,0%. Ja nose k ferli, algu em pot ajudar?

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 10 abr. 2012, 10:27

juliominako ha escrit:
hola! aixo es desesperant! porto un mun de dies amb el torrent d'azuki, y nomes em descarrega el primer capitol complet. e arribat a un maxim de 28,1% de descarrega, pero ja ma pasat 2 vegades k perd els archius y torna al 0,0%. Ja nose k ferli, algu em pot ajudar?

Com que perds els arxius? Porta el 28,1%, i per exemple, tenques el torrent i l'endemà el tornes a obrir i està a 0,0%? :blink: Si fos per manca d'espai al disc dur, sé qe es para el torrent, no descarrega, però que no guardi el descarragat? És molt extrany.

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dt. 10 abr. 2012, 10:57

doncs si, es molt extrañ. Em keden 60,5GB de espai! es com si kuan l'obric em redescarreges el k ja tinc, em diu k ia un error al recheck, nouse, a part ja et dic, el capitol 1 mel baixa desegida, pero els demes ni a tiros, ara ja torno a portar un 14,8%. JA VEUREM K PASA

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 10 abr. 2012, 11:27

juliominako ha escrit:
doncs si, es molt extrañ. Em keden 60,5GB de espai! es com si kuan l'obric em redescarreges el k ja tinc, em diu k ia un error al recheck, nouse, a part ja et dic, el capitol 1 mel baixa desegida, pero els demes ni a tiros, ara ja torno a portar un 14,8%. JA VEUREM K PASA

Fas servir l'utorrent? Suposo que serà igual en tots els programes torrent, però quan tenques el programa, pots probar primer a parar les descàrregues i després tancar el programa. En a mi, quan he tancat directament el programa sense parar les descàrregues, manualment o per tall elèctric, rarament em fa una comprobació, i si me la fa, la fa correcte i continua descarregant. Potser és problema de l'escritura al disc dur. Fes-li un scandisk i un defragmentat per si de cas.

dsbdn21
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 20 abr. 2012, 23:53
Contacta:

ds. 21 abr. 2012, 00:02

fa mol de temps que buscaba la serie espero que em baixi be,gracies als que ho hagin portat :yeah:

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 690
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dt. 24 abr. 2012, 23:35

Nosé si es el lloc més ben indicat per posar-ho, però hem sap greu haver de crear un tema per això :s
I crec que a la gent que es passa pel tema li pot interessar.
Doncs ahir va ser un dia amb molt d'amor, jaja, va ser Sant jordi!
I el dia abans vaig penjar un AMV de la sèrie amb més d'amor que miro AZUKI!
La cançó és de la Britney Spears i es diu From the bottom of my broken heart!

Espero que us hagi agredat!
Si hem voleu donar la vostre opinió feu-ho per MP o al youtube mateix, ho dic per no desviar al tema en aquest apartat ^^

Espero que hagiu passat un bon Sant Jordi i que us hagi agradat el petit regal! :juas:
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

ds. 28 abr. 2012, 09:09

perfi se man descarregat els 43 episodis!!!! ha costat pero ja está. Esperantne de nous, gracies!!!!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

ds. 28 abr. 2012, 19:10

Me n'alegro. Que vagi bé.

Neus026
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 22 maig 2012, 10:24

dt. 22 maig 2012, 11:01

Hola! Estic intentant mirant com funciona això de la Descarga Directa (sóc nova, encara no m'he baixat cap sèrie). Estic mirant de baixar-me la que has penjat d'Azuki, ja que tinc moltes ganes de veure-la, des de fa temps que la buscava!!! Em podries dir que s'ha de fer un cop entrar al link de DD que has penjat? Quins pasos he de seguir vaja! Merci!!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 22 maig 2012, 17:55

Neus026 ha escrit:
Hola! Estic intentant mirant com funciona això de la Descarga Directa (sóc nova, encara no m'he baixat cap sèrie). Estic mirant de baixar-me la que has penjat d'Azuki, ja que tinc moltes ganes de veure-la, des de fa temps que la buscava!!! Em podries dir que s'ha de fer un cop entrar al link de DD que has penjat? Quins pasos he de seguir vaja! Merci!!!

Benvinguda al fòrum. Abans de res, aquest dubte crec que aniria millor a la secció Servei Tècnic, però tranquil·la que intentaré ajudar-te el millor que pugui.

Primer de tot cal diferenciar descàrrega dirrecta amb p2p, ja que el teu missatge escrit es troba a la secció bittorrent pando.

La xarxa P2P (peer2peer) funciona de la següent forma. Tu tens un arxiu, o cap ja que vols material d'altres usuaris i mentre s'està desgarregant ja el comparteixes. Si ja el tens descarregat, pot deixar-lo compartint o no. Per aquesta distribució, cal estar connectat força temps a un servidor, fes cua per descarregar, en algun progama no és el cas estar gaire connectat o fer molta cua, que fa d'intermediari entre els usuaris. Encara que hi han programes p2p que fan servir a més d'aquests protocol una altra mena de xarxa independent. Aquest protocol també dependrà de la teva línea telefònica, obrir ports del router i al firewall (cortafocs), i que és possible que no descarregui al màxim de la teva línea. Programes més coneguts per intercanvis d'arxius del p2p: edonkey/emule Lphant, Shareaza ,bittorrent (utorrent és el més recomanable), ares,... Cadascun a les seves particularitats. És a dir, bàsicament són elinks i torrents i casdascú treballa independentment, excepte Lphant que accepta elinks i torrents.

Descàrrega directa. Funciona bàsicant en pujar un arxiu a un host (servidor) extern, i un cop pujat l'arxiu et dóna un enllaç i el publiques a webs, fòrums especialitzats o al teu propi blog, si el tens. Des de la desaparició de Megaupload, el més popular, molt material d'aquest fòrum s'ha perdut, o s'ha de tornar a pujar a un altre servidor. Depenent del usuari que siguis, també del servidor extern, sense registrar, registrat i premium (pagant), tindràs uns privilegis o uns altres. Els usuaris premiums no hauràn d'esperar per descarregar i els hi baixarà l'arxiu a la màxima velocitat de la línea que tenen, amb múltiples descàrregues alhora. Hi han d'altres que també et baixes varis arxius a la vegada sense ser premium. Ja dic to depèn de la política que portin. Aquí la distribució és més directa, d'aquí ve el nom. Un usuari puja (uploader), publica l'enllaç i la resta d'usuaris que estan interessats en l'arxiu pujat, se'l descarreguen. No calen fer cues per descarregar. Depenent del servidor on s'ha pujat, el tria la persona que ho puja, només hauràs d'esperar uns segons si no ets premium, i en molts d'ells, per no dir la majoria, fan servir captxes, introduir una sèrie de números i lletres per poder descfarregar l'arxiu. Dins d'aquest mètode, s'aconsella fer servir el jdownloader per descarregar varis arxius alhora, del mateix o diferent servidor, i no tenir el navegador obert per a la descàrrega, ja que aquestes van pel port 80 que a tots els routers i firewalls està obert per defecte.

També cal mencionar, encara que sigui apart, el pando. Un sistema que barreja l'esperit dels p2p amb la descàrrega directa.

En centraré en els més utilitzats en aquest fòrum. Els pros i les contres no els poso perque depèn del gusts de cadascú:

Emule
Com distribuiexo/descarrego material per emule? Doncs posant l'arxiu que volem compartir a la carpeta de l'emule incoming, a través del programa també li pots dir les carpetes i/o arxius que vols compartir, i és crear un enllaç amb el programa i posar-lo en alguna web, fòrum, blog... especialitzat en ed2k. El programa també du un cercador per a que trobis l'arxiu desitjat. Dins del programa emule, hi han varis MODS, modificacions fetes per grups que el milloren i porten unes opcions extres del programa bàsic. Per descarregar, seria estar connectat a un servidor i/o xarxa Kad, copiar l'enllaç edonkey (ed2k) a l'emule
Si vols acabar de saber què és emule, mira la seva web oficial .

Torrent
Una altra distribució P2P. El programa més conegut és l'utorrent, encara que per descarregar torrents, podem fer servir l'ares, lphant, flashget... Em centraré en l'utorrent ja que és el mes conegut. A l'igual que l'emule, cal obrir ports al router i al firewall.
I com funciona? Bé, per descarregar per l'utorrent, (a les últimes versions porta un cercador, però més limitat i no tan global com el de l'emule), necessitem l'arxiu .torrent pujat a un tracker per l'usuari que el comparteix, no deixa de ser un servidor com l'emule on rastreja els peers, ja siguin seeds (usuaris amb l'arxiu complet), o leechers (la resta d'usuaris). El .torrent és com un accés directe. Pot ser un arxiu o varis arxius dins d'una carpeta. Seria descarregar el torrent, ocupen pocs kb i obrir-lo amb l'utorrent, triar a quin lloc del disc dur volem que ens ho descarreguir i llestos. L'utorrent es connectarà als trackers on s'ha pujat i començarà a descarregar.
Web oficial de l'utorrent

Pando
Aquest programa és una mena de barreja entre les Descàrregues Directes i els P2P. Què vull dir? Doncs que per compartir un arxiu .pando, s'ha de pujar al servidor pando, com les DD, publicar l'enllaç i la resta dusuaris interessats descarregar-lo. Però, i aquí vé la semblança amb els p2p, també podrem descarregar l'arxiu si altres usuaris tenen el programa pando obert descarregant el mateix arxiu.
Aquí també hi ha usuaris free i premium amb els seus avantages i incovenients.
Web oficial del pando
Manual creat per mi

Després de tot aquest totxo, et diré que per descarregar l'azuki, et cal l'emule i/o l'utorrent. Un cop instal·lat/s i configurats, en aquest mateix fil, a la primera pàgina trobaràs l'enllaç al torrent dels 43 primers episodis, que són els que portem fins ara, bé, és la Mizumi qui fa la feina, jo l'ajudo en sincronitzar algun àudio i a distribuir la sèrie per torrent i emule.

Si prefereixes les descàrregues per emule, visita aquest fil Allà trobaràs els elinks dels mateixos episodis.

PD: Espero haver-te ajudat i benvinguda de nou al fòrum. :adeu:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants