Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2626
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

[BT]DragonBall + pelis [41/41][DVDFULL][DVD5/9]

dc. 08 feb. 2012, 13:27

Datos Serie
DVD: DVD9 Full
SISTEMA: Pal 4/3
AUDIO: AC3 2.0 stereo 192 kb/s
IDIOMAS: Castellano, Japonés, Catalán, Gallego y Euskera
SUBSTÍTULOS: Castellano y Castellano forzado. (Para escenas no emitidas, avance
de siguiente capítulo y título del capítulo)
FORMATO: Iso
VERSIÓN: Selecta Visión
EDICIÓN: Versión íntegra sin censura
CAPÍTULOS: 153
Nº DE PACKS/VOLUMEN: 7 en Total
Nº DE DVD'S POR PACK/VOLUMEN: Unos llevarán 4, 5 o 6 por dvd's
CAPÍTULOS POR DVD: 4 o 5 capítulos
RESOLUCIÓN DE CARÁTULAS: 3130px*2153px 300ppp
RESOLUCIÓN DE GALLETAS: 1418px*1418 300ppp
UPLOADER: Yo mismo

Datos Películas
DVD: DVD5/9 Full
SISTEMA: Pal 16/9
AUDIO: AC3 2.0 stereo 192 kb/s
IDIOMAS: Castellano, Japonés, Catalán, Euskera. No lleva el Gallego
SUBSTÍTULOS: Castellano
FORMATO: Iso
VERSIÓN: Selecta Visión
PELIS: 4
RESOLUCIÓN DE CARÁTULAS: 3130px*2153px 300ppp
RESOLUCIÓN DE GALLETAS: 1418px*1418 300ppp
UPLOADER: Yo mismo

Ficha Técnica
Idea Original: Akira Toriyama
Proyecto: Kozo Morishita
Dirección: Daisuke Nishio
Planificación: Takao Koyama
Diseñador de Personajes: Minoru Maeda y Katsuyoshi Nakatsuru
Música: Shunsuke Kikuchi
Dirección Artística: Yuji Ikeda y Ken Tokushige
Estudios De Animación: Toei Animation
Jefes De Producción: Matsushi Kishimoto, Akihiko Yamaguchi y Yuichi Suenaga
Productores: Kenji Shimizu y Koji Kaneda
Producción: Bird Studio, Fuji Tv y Toei Animation
País: Japón
Año: 1986

Capturas
Imatge
Imatge

Enlaces
serie + movies + all covers & cookies

*NOTA Os crearé las covers y cookies de las pelis ya que no las encuentro en el pc
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 juny 2014, 02:07, en total s’ha editat 12 vegades.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

Re: [BT]DragonBall [01/37][DVDFULL][DVD9]

dc. 08 feb. 2012, 13:41

Bé, descarto pujar-la per qualsevol DD. Com podeu veure, per les dimensions de la pujada, prefereixo el torrent. Després, cadascú, és lliure de distribuir-la pel mètode que millor li vagi, fer rips, passar-la a dvd5 o custom dvd, penjar-la en altres webs/blog de la manera que volgueu, etc... Simplement demano que citeu la font, aquesta web, o l'autor, tato25. Gràcies.

*Dit això, els torrents els compartiré 2 setmanes. Serà els dimecres sobre les 14:00, (qualsevol contratemps per part meva, us avisaria).
Un cop publicat un nou torrent, el deixaré de compartir i dependrà de vosaltres mateixos que es mantinguin viu el màxim de temps posible.

Ja teniu el primer torrent penjat. Inclou les caràtules, galetes i els boxs.

*Nota: tot dependrà dels seeds que hi hagin complets, però màxim dues setmanes, per torrent.

Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

dc. 08 feb. 2012, 13:59

Perfecte! Moltes gracies per pujar-la a torrent! Ja la estic baixant!

Esperem que la poguem compartir i tindre-la temps activa :) Gracies per la pujada!!!

Salutacions

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 13:51

Moltes gràcies. Una pregunta, també tens els dvds de selecta vision de bola de drac z i gt?? i les pelis?? si ho tens o podries anar pujant també, m'interessa molt.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 14:06

theflyingdove ha escrit:
Moltes gràcies. Una pregunta, també tens els dvds de selecta vision de bola de drac z i gt?? i les pelis?? si ho tens o podries anar pujant també, m'interessa molt.

També les tinc, són còpies baixades i que me les he passat a dvd5full per a gravar-les. No són dvd9 per entendre'ns.

Et faig un resum del que tinc:

- Bola de drac + pelis (goku petit) originals. La sèrie és de 37 dvd9 full i les pelis són 4. N'hi han de dvd5 i dvd9.
- Bola de drac Z + pelis. Backups de dvd9full passats a dvd5full. (Hi han pelis que malauradament selecta no va incluir l'àudio en català. No sé si és perque no es van emetre o què però no l'inclouen).
- Bola de drac GT + peli la sèrie passada de dvd9full a dvd5full. La peli és dvd5full amb àudios castellà, català i japonès.

Si us interessa en dvd5, ho podria pujar, un cop acabat tot, clar. Seria una pujada llarga. De Z són 72 + 15 pelis i de la Gt són 16 dvd la sèrie + 1 peli.

En total serien 145 dvds tota la sèrie de Db + pelis. ^^u :blink: :ein:

Vosaltres mateixos... ;-)

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 14:47

tato25 ha escrit:
theflyingdove ha escrit:

També les tinc, són còpies baixades i que me les he passat a dvd5full per a gravar-les. No són dvd9 per entendre'ns.

- Bola de drac + pelis (goku petit) originals. La sèrie és de 37 dvd9 full i les pelis són 4. N'hi han de dvd5 i dvd9.
- Bola de drac Z + pelis. Backups de dvd9full passats a dvd5full. (Hi han pelis que malauradament selecta no va incluir l'àudio en català. No sé si és perque no es van emetre o què però no l'inclouen).
- Bola de drac GT + peli la sèrie passada de dvd9full a dvd5full. La peli és dvd5full amb àudios castellà, català i japonès.

Si us interessa en dvd5, ho podria pujar, un cop acabat tot, clar. Seria una pujada llarga. De Z són 72 + 15 pelis i de la Gt són 16 dvd la sèrie + 1 peli.

A mi si que m'interessa tot xD. Al passar-les a dvd5 perd qualitat o alguna cosa? o estan igual que en dvd9 amb els menus, idiomes,subtitols, etc?? per quin motiu nomes pujes un dvd a la setmana? si nomes es pujar el .torrent i deixar-lo compartint no??

Gràcies.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 15:25

theflyingdove ha escrit:
tato25 ha escrit:
theflyingdove ha escrit:

A mi si que m'interessa tot xD. Al passar-les a dvd5 perd qualitat o alguna cosa? o estan igual que en dvd9 amb els menus, idiomes,subtitols, etc?? per quin motiu nomes pujes un dvd a la setmana? si nomes es pujar el .torrent i deixar-lo compartint no??

Gràcies.

Si els passes a dvd5, perd qualitat d'imatge. Quan poso dvd5full, és perque té el mateix que el dvd9 original, menús, extres, audios, subs, etc..., però el video té menys bitrate que l'original. Ull! Es veuen genial. No us penseu que són un ts screener del cine. Us poso unes imatges:

Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Sobre pujar més d'un torrent, home. Un torrent no deixa de ser un accés directe a l'arxiu que comparteixes, en aquest cas l'iso del dvd. Bé, si poso varis torrents a l'hora per compartir, la velocitat de pujada que li dono a l'utorrent, es dividirà a parts iguals o no, (pot ser que un torrent vagi més ràpid i l'altre apenes descarregui), i si li sumes els usuaris que estiguin descarregant aquests torrents, hi hauran que vagin baixant i d'altres anar esperant. A part que utilitzo el mètode de super-servir + ratió de compartició, per aconseguir que s'iguali el descarregat entre tots. M'explico:

Imagina que tens 95% descarregat, un altre un 75% i un altre un 33%. Tu no rebràs cap paquet o part, (o en menys quantitat), fins que el 75 i 33 estiguin a la teva alçada. Aquesta opció és més per evitar el típic leecher que descarrega i no comparteix un mínim. No dic que tu ho siguis, però d'aquesta manera s'intenta que es comparteixi el major temps possible.

Espero que entenguis amb aquesta postura.

De fet, a l'anterior missatge, ja vaig dir que la durada de cada torrent és de dues setmanes, de dimecres a dimecres fins a les 14PM, (i si hi han complicacions, us avisaria, pels motius que siguin), però no vol dir que si hi han 5 o 6 seeds completes compartint aquest torrent, no pugui afegir un de nou. Simplement que jo comparteixo cada torrent 2 setmanes. Això vol dir que que pot haver-hi 2 en una setmana, l'antic i el nou per compartir.

PD: Ja m'agradaria tenir més pujada pero tinc 80kb/s i la divideixo entre emule, torrent i pando.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 15:25

Jo em comprometo a deixar-ho compartint tot el temps que faci falta, pero 145 dvds a ritme d'un o dos per setmana...quants anys son??xD

Jo tinc una connexio de 100mb/100mb osigui que pujo molt rapid, nose quina connexio tens tu, pero una altra possibilitat seria que si em puguessis passar tots els dvds (en un disc dur usb que tinc d'1tb per exemple) i jo els pujo per torrent, mediafire i emule si fa falta molt mes rapid.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 15:58

theflyingdove ha escrit:
Jo em comprometo a deixar-ho compartint tot el temps que faci falta, pero 145 dvds a ritme d'un o dos per setmana...quants anys son??xD

Jo tinc una connexio de 100mb/100mb osigui que pujo molt rapid, nose quina connexio tens tu, pero una altra possibilitat seria que si em puguessis passar tots els dvds (en un disc dur usb que tinc d'1tb per exemple) i jo els pujo per torrent, mediafire i emule si fa falta molt mes rapid.

Ostres tu, i jo amb 800 kb de pujada. :plora:

No seràs el mateix usuari de forocoches i eol per casualitat?

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 09 feb. 2012, 20:12

tato25 ha escrit:
theflyingdove ha escrit:

Ostres tu, i jo amb 800 kb de pujada. :plora:

No seràs el mateix usuari de forocoches i eol per casualitat?

Si estic a eol, a forocoches no estic registrat encara xD. Diga'm alguna cosa del que te dit per mp.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

ds. 11 feb. 2012, 12:14

Si vols que es comparteixi crec que primer tu t'hauries de posar com a seed...

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

ds. 11 feb. 2012, 13:33

theflyingdove ha escrit:

Ja estic com a seed. Porto 5.35 Gb compartits.

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

ds. 11 feb. 2012, 15:31

Amb dragon ball no... pero amb la Z potser.. uns puc ajudar :yeah: :yeah:
Imatge

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

ds. 11 feb. 2012, 15:34

tato25 ha escrit:
theflyingdove ha escrit:

Ja estic com a seed. Porto 5.35 Gb compartits.

Doncs no em surt cap seed conectat a mi, nomes 6 leechers.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

ds. 11 feb. 2012, 16:50

theflyingdove ha escrit:
Doncs no em surt cap seed conectat a mi, nomes 6 leechers.
Doncs perque aniràs descarregant dels altres. Tinc posat a les opcions del torrent, semilla inicial (super servir) i compartir ratio 100%.

Neotix10 ha escrit:
Amb dragon ball no... pero amb la Z potser.. uns puc ajudar :yeah: :yeah:

La meva idea era pujar dragon ball + les pelis, però em van demanar si tenia la Z i la Gt... Però bé, si vols pujar la Z, endavant.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant