Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Vladorko
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 23 abr. 2012, 14:09
Ubicació: Mordor

Re: [BT]DragonBall + pelis [41/41][DVDFULL][DVD5/9]

dt. 24 abr. 2012, 18:46

Hola tato25,avui he començat a descarregar,com que no puc baixar-ho tot de cop he començat amb els 10 primers DVD.
Soc novato amb aixó del uTorrent i et volia preguntar una cosa,les semilles son les fonts de descarrega? he vist que posava 0 semillas i em preocupa que no s'em descarregui tot,perqué aixo quan de temps estara disponible per descarregar?

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2649
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dt. 24 abr. 2012, 19:48

Les "semilles" (Seeds) són les persones que ho tenen complet, en aquest cas jo. He parat el l'utorrent perque he fet servir el pando per pujar un episodi de conan, però l'he tornat a posar.
Sobre el temps que estarà el torrent, doncs diria que força temps estarà disponible.
Com ja vaig dir, la meva línea no dóna per gaire i fins que no hi hagi més Seeds, no posaré la z ni la gt. Així que de moment no pateixis.

Un cop n'hi hagin uns quants seeds, llavors anirà la Z.

Vladorko
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 23 abr. 2012, 14:09
Ubicació: Mordor

dt. 24 abr. 2012, 20:21

tato25 ha escrit:
Les "semilles" (Seeds) són les persones que ho tenen complet, en aquest cas jo. He parat el l'utorrent perque he fet servir el pando per pujar un episodi de conan, però l'he tornat a posar.
Sobre el temps que estarà el torrent, doncs diria que força temps estarà disponible.
Com ja vaig dir, la meva línea no dóna per gaire i fins que no hi hagi més Seeds, no posaré la z ni la gt. Així que de moment no pateixis.

Un cop n'hi hagin uns quants seeds, llavors anirà la Z.

Moltes gracies tato25 de veritat,feia temps que la buscava i desde que va morir Megupload no la trobava :yeah: :yeah: :yeah:

elcos3
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dt. 24 abr. 2012, 23:38

dj. 17 maig 2012, 13:25

Hola buenos días
me gustaría comentar que el torrent que se ha subido no descarga más, hay una fuente con el 98,9% pero nunca se puede descargar de ahi.
Y los demás nos hemos quedado estancados en el 18,5%
Alguien puede guiarme por favor?.

Una vez tenga la descarge completa, me comprometo a dejarlo minimo un año compatiendolo diariamente.
Gracias

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 17 maig 2012, 15:58

Yo lo comparto desde que me levanto hasta que me acuesto, unas 15 horas + o -, salvo que tenga que reiniciar el pc por alguna actualización o subir algun archivo a pando.

Cierto es que hay una fuente de 98.9%, pero esa no soy yo. Soy la única semilla completa. Tambien decir que cuando me bajo algo por torrent, la velocidiad de subida del torrent se recude por la conexión que tengo, supongo que igual que la mayoría de gente, es asimétrica.

Ya me gustaría tener fibra óptica para compartirlo más rápido , pero en mi ciudad no hay, o pagar por un seedbox, el cual, ayudaría a su distribución notablemente. Sin embargo, voy con lo justo y no me planteo ningún gasto extra.

Si no hubiesen cerrado megaupload, podrías disponer de los dvd, ya que estaban subido ahí. Después del cierre, pues como que no me fiaba de otros hosts para subirlos.

Sé que son un porrón de gigas, y te entiendo, pero no queda de otra que tener paciencia.

:adeu:

elcos3
Ishinchu
Ishinchu

ds. 02 juny 2012, 01:26

Hola, oye tato una pregunta después de que se complete esta subida más o menos para todos al 100%. Tienes pensado subir DBZ y DBGT?
Muchas gracias por tu trabajo

Un par de preguntas que no vienen muy a cuenta pero a ver si alguien puede ayudarme, sabéis de algún lado donde se puedan comprar de forma original la serie(completa) en blu-ray o la versión de selecta vision?.
Me he vuelto loco para buscarlas pero ni uno ni otro.

pd: 29,3% completado seguid compatiendooo!!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

ds. 02 juny 2012, 02:27

elcos3 ha escrit:
Hola, oye tato una pregunta después de que se complete esta subida más o menos para todos al 100%. Tienes pensado subir DBZ y DBGT?
Muchas gracias por tu trabajo

Un par de preguntas que no vienen muy a cuenta pero a ver si alguien puede ayudarme, sabéis de algún lado donde se puedan comprar de forma original la serie(completa) en blu-ray o la versión de selecta vision?.
Me he vuelto loco para buscarlas pero ni uno ni otro.

pd: 29,3% completado seguid compatiendooo!!!
La z y gt son backups descargaspasadas a dvd5, tiene todo, pero no son originales. Las podría subir sin problemas, la Z tardaría bastante en compartirse, en comparación con la de goku pequeño. Piensa que son 87 dvds, 72 serie y 15 pelis. La Gt son 17 dvds, 16 serie + 1 peli/ova

Sobre ediciones en bluray, que yo sepa, aquí no se han comercializado. En dvd, pues estarán descatalogadas. Mira en fnac o el corte inglés a ver si todavía las tienen.

Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

dl. 11 juny 2012, 14:43

Bufff quina paciència per acabar de completar tota la saba de Bola de drac... Tinc un 43% encara... No es pot anar mes ràpid oi tato??
Bueno a esperar poc a poc va baixant...

PD: Et fa res passar-te per el fòrum de servei tècnic? tinc un problema aviam si saps com es podria solucionar. Gracies

Salutacions

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dl. 11 juny 2012, 21:35

Inf3rnus ha escrit:
Bufff quina paciència per acabar de completar tota la saba de Bola de drac... Tinc un 43% encara... No es pot anar mes ràpid oi tato??
Bueno a esperar poc a poc va baixant...

PD: Et fa res passar-te per el fòrum de servei tècnic? tinc un problema aviam si saps com es podria solucionar. Gracies

Salutacions

Sí, no es pot res més. També ho pots veure pel costat positiu, en dos mesos tens el 43% del total. El que no sé és, ara mateix n'hi han dos seeds més complets, la velocitat de pujada que li posen per compatir el torrent.

PD: Ara m'hi paso.

elcos3
Ishinchu
Ishinchu

dv. 29 juny 2012, 00:40

Tato se ha cancelado la compartición?
Desde hace dos días no hay semillas :/

pd: 48% descargado

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dv. 29 juny 2012, 02:20

elcos3 ha escrit:
Tato se ha cancelado la compartición?
Desde hace dos días no hay semillas :/

pd: 48% descargado

Para nada. Sigo compartiendo. Llevo 107GB compartidas. es cierto que días atrás había varias semillas completas, pero ahora mismo a las 02:17, estoy yo sólo.

He de decir que por las noches apago el pc, y por las tardes, muchas de ellas cuerro el torrent cuando subo algo a dd, a pando, y también por la calor, ya que se me calienta el pc, sí, necesita una limpieza.

elcos3
Ishinchu
Ishinchu

dv. 29 juny 2012, 09:14

Muchisimas gracias entonces!!!
por aquí llevo 350 gigas subidos^^

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dv. 29 juny 2012, 10:56

elcos3 ha escrit:
Muchisimas gracias entonces!!!
por aquí llevo 350 gigas subidos^^

¿Tienes fibra o qué? ^^u

elcos3
Ishinchu
Ishinchu

dv. 29 juny 2012, 14:27

Tinc jazztel trenta megues de baixada i cinc de pujada

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dv. 29 juny 2012, 15:31

elcos3 ha escrit:
Tinc jazztel trenta megues de baixada i cinc de pujada

Collons! Jo en tenia 20 i 1 i amb el Fastpatch o alguna cosa aixó, li donava més pujada, gairebé les 2Mb, reduint la baixa a uns 15mb. El problema que tinc és que aquí on visc, només puc posar telefònica, bé aquest pis, perquè hi han veïns que tenen jazztel. Inclòs va venir un comercial de jazztel, va fer una trucada i li van dir que res de la Xina. Que la meva línea estava "blindada".
Dit això, em sembla que no és gaire legal.

Tinc un pis que és digne de qualsevol poltersgeist. :profident:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant