Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6275
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

[BT] Bola de Drac DVDBOX - Reshare [1Gb/s]

ds. 21 abr. 2012, 13:26

En conmemoració a la finalització de Bola de Drac per part del 3XL, el staff d'Animelliure hem decidit fer un reshare, o recompartició, de la gran edició que durant llarg temps van estar treballant en Teparta, bictor_spirit, bitERROR i Picoolo i la fitxa de la qual podeu trobar aqui:

Imatge

• Muntador: bitERROR/bictor_spirit/Teparta/Picoolo
  • Qualitat: DVDRip (dels DVDBoxs Japonesos)
  • Contenidor: avi
  • Còdec de video: XviD
  • Idioma: Català
  • Còdec d'àudio: MP3
  • Observacions: Conté subtítols incrustats a les parts de censura. A partir del capítol 15 els subtítols van a part amb un .srt.
Captures:

Imatge Imatge Imatge Imatge
    Imatge Imatge Imatge

Hem decidit fer-ho perque disposo d'un servidor exclusiu de bittorrent (tot i que compartit amb uns companys que m'han deixat ocupar aquesta quota de disc), un seedbox, amb una conexió de 1Gbps, això vol dir que podem enviar fins un màxim de 100MB/s i que, de cara a vosaltres, serà com una descarrega directa, al màxim de la vostra línea. Com és un servidor que comparteixo, la serie no estarà per sempre. Es quedarà compartint un parell de mesos, fins Sant Joan.
Si la experiencia te bona acollida, és molt probable que es facin més reshares d'aquest tipus amb altres series.

Agraïments:
- Als 4 montadors de la DVD-Box
- Al Pyzzy i al bitERROR (si, tambe es montador) per ajudar-me a pujar la serie per FTP al servidor. Sense ells, hauria acabat de pujar la serie... Per les olimpiades... de Madrid.
- I a qui ha fet un script per comprobar que es pujaven correctament els fitxers al FTP i que no quedés cap corromput (sí, es el bit, tambe)

Descàrrega:

Enllaç magnet:
magnet:?xt=urn:btih:73e484f60b05cf8ea0853e9e5e16e8dc2d1c0a4e&dn=Bola+de+Drac+-+DVDBOX&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80

Enllaç arxiu Torrent

El Torrent conte 176 arxius, 153 capítols, 2 openings, 4 endings i la resta, arxius de subtitols per a les escenes censurades.

Va, prou de llegir i a descarregar!
Imatge

Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: [BT] Bola de Drac DVDBOX - Reshare [1Gb/s]

ds. 21 abr. 2012, 13:26

on hi es per descarregar?no trobo l´enllacç en el post.
graciessssss

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

ds. 21 abr. 2012, 13:27

Ja està osat. L'havia tret per un error informatic al sevidor, pero ara ja ha de funcionar.
Imatge

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 254
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

ds. 21 abr. 2012, 23:46

Moltíssimes gràcies! Encara hi ha fonts a l'e-mule però això serà molt més rèpid per la gent que l'està baixant completa!
Espero que feu el mateix amb la Z :adeu:

lopezpm206
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dj. 16 feb. 2012, 17:22

dg. 22 abr. 2012, 09:54

Molt bé!

A mi personalmente me gusta más bajar por el Torrent, en cuanto llegue a casa comienzo la descarga, si hicieseis lo mismo con Z y GT sería de escándalo :yeah:

Muchas gracias!

ANTA
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dl. 31 oct. 2011, 21:27
Ubicació: TGN

dg. 22 abr. 2012, 10:22

fantàstic, molt bona feina feta.

felicitats

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dg. 22 abr. 2012, 10:43

Ostres!!! Quina gran idea. Jo no la tornarè a baixar perque ja tinc la release, però per qui no la tingui, a triumfat.

Molt bona idea!!! Gràcies!!!
Imatge

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 22 abr. 2012, 14:41

Em descarrega molt lent no se perquè.... alguna ajuda?

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dg. 22 abr. 2012, 15:37

He augmentat els slots de pujada de 10 a 30. El que et deuria passar es que s'arribava al limit i et tocava esperar.
Ara mateix s'està compartit a un total de 9.6MB/s entre 18 persones.
Imatge

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 22 abr. 2012, 17:13

A mi em descarrega a uns 500 kbs és normal? (La meva conexió és de 3Mb em sembla)

gràcies

pd: Ara m'ha baixat en picat a 10 kbs :ein: no ho entenc

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dg. 22 abr. 2012, 18:54

Hola, algú podria posar un arxiu d'aquets que tenen el hash de tots el arxius i tal (tipus sfv)? Hem vaig baixar la serie al seu dia, però m'agradaria comprobar que tinc l'última versió de tots els capítols aprofitant que s'ha posat aquest torrent.

De totes maneres, moltíssimes gràcies!

pd: a la web d'animelliure no hi ha enllaç pels subtítols del capítol 106 (que sí que estan al torrent ^^)

carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

dg. 22 abr. 2012, 23:38

Els trackers estan caiguts?

Error: Offline - ConnectException:Connection refused: connect

lopezpm206
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dj. 16 feb. 2012, 17:22

dg. 22 abr. 2012, 23:44

Ya llevo un 10% y hace poco más de 1 hora que lo he puesto de 400kb no baja!!! muchas gracias, como dicen más arriba para los que la queríamos bajar completa hemos triunfado.
Si funciona bien podrías hacer esta Reshares durante 1 mes y que cada mes sea una serie completa, sagas de Dragon Ball Z, One Piece o Detective conan que son la tira de capitulos!

De nuevo 1000 gracias! Saludos!

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 23 abr. 2012, 00:17

carlos25 ha escrit:
Els trackers estan caiguts?

Error: Offline - ConnectException:Connection refused: connect

Els trackers, al ser publics, van com van. En aquest apartat, no s'hi pot fer res.

Sobre altres reshares, bé, el primer es que disposem dels capítols a compartir i després pujar-los amb la conexió que tenim que es força dolenta (512Kbps en el meu cas), trigant 1h15m per cada capítol de Bola de Drac, han estat moltes hores per 153 capítols. Imagineu per 291, 405-456 de One Piece i Detectiu Conan... els que hi hagi 500-600?
En qualsevol cas, la meva opinió seria compartir series que tinguin menys activitat actualment i sobretot que estigui completada.
En Redyc s'està treballant una pujada de One Piece a DD un altra vegada, l'enhermo encara no ha acabat amb Bola de Drac Z i Conan... No se si algú del staff la deu tenir mitjanament descarregada com per valorar la seva possible pujada.

Bé, francament, no us enganyaré, el proper reshare ja està decidit. Pero guardarem la sorpresa, no?
Imatge

Vladorko
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 23 abr. 2012, 14:09
Ubicació: Mordor

dl. 23 abr. 2012, 14:18

Moltissimes gracies per penjar la serie ,feia temps que la buscaba,desde que van tancar megaupload no hi havia manera...
Per cert a la versió Dragon box que es exactament el que van censurar? hi han escenes eliminades???

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants