Feia anys que no escribia jo per aqui (desde que vaig deixar d'utilitzar l'emule, la conya es que la meva compta ja no esta

suposo que me la hauran volat per inactivitat o en un dels cambis del forum).
M'he registrat de nou simplement pel fet de que vaig descobrir avans d'ahir mateix al reshare aquest (ja es mala llet, i va ser de per sort perque feia anys que ni entraba i ara ademes la web la veig caiguda). Com vaig veure que descarrregaba a 1MB/s no li vaig donar importancia a deixar l'ordinador tota la nit descarregant avans d'ahir, encara tot i aixi en sol unes hores ences va descarregar casi un 30%, ahir nit un cop en Maki ha acabat el reshare vaig encendre l'ordinador, l'he tingut tota la nit i a dures penes ara que m'aixeco per anar a treballar veig que a dures penes ha fet un 5% en tota una nit. I aixo que per primer cop desde que utilitzo el utorrent he parat tot el que tenia per dedicar la conexió sol a aquesta descarrega (ja fa anys que s'em resisteix conseguir Bola de Drac sensera).
De moment ja em dona 3 setmanes de temps que em dona descarregant a aquest ritme, sisplau gent no deixeu morir un reshare tant currat en sol 2 mesos
Jo personalment i mes despres de tant temps buscant i descarregant sense exit, em comprometo a que si la descarrego abans de mudarme (em mudo aquest mes al meu propi pis, per fi s'ha acabat els alquilers

), en cuant tingui conexió allá, ficare el meu servidor personal (una maquina bastant boneta i de baix consum) a soportar el reshare durant tot l'estiu, ja que com curro tots els dies (els pisos no es paguen sols

) no em molestará gens tindre la conexió ocupada totalment.