Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

hiroru
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 14 juny 2012, 09:21

Re: [BT] Bola de Drac DVDBOX - Reshare [1Gb/s]

dj. 14 juny 2012, 10:22

Moltes gràcies pel post!!!!

Baixant a 1Mb/s!!! :D Avui mateix ho tinc :yeah:

Jordi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 145
Membre des de: dc. 06 set. 2006, 17:12

ds. 23 juny 2012, 23:47

Deprés de molt de temps sense navegar pel fórum :wub: aprofito que no se en quin DVD o disc dur la tinc ^^u ^^u per descarregar, bona verbena si senyor :profident:

Moltes gracies :) i m'afegeixo a la petició de reshares de series completes d'anime en català ;-)

Salutacions,
Jordi

P.D.: En cuant tingui ordenats els discs durs/PCs i sapiga quines series tinc em puc oferir per ajudar a pujar series a aquest server ^^ (l'única que em ve al cap ara es Kinnikuman/Musculman, però segur que alguna altre surt :jiji: )
Imatge
Top Secret
:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6281
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 25 juny 2012, 08:22

Doncs passat el periode, donem per finalitzat el reshare.
En aquests 2 mesos se n'han distribuït 342 copies i mitja, que fan un total de 11,53 Tb, 11530 Gb

La distribució a 1Gbps s'ha acabat, però us animem a que seguiu compartint per la gent que encara no l'ha acabat i els que, de segur, la posaran a baixar.

Gracies a tots.
Imatge

LukStarkiller
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 26 juny 2012, 07:32
Ubicació: Tarragona

dt. 26 juny 2012, 07:53

Feia anys que no escribia jo per aqui (desde que vaig deixar d'utilitzar l'emule, la conya es que la meva compta ja no esta :blink: suposo que me la hauran volat per inactivitat o en un dels cambis del forum).

M'he registrat de nou simplement pel fet de que vaig descobrir avans d'ahir mateix al reshare aquest (ja es mala llet, i va ser de per sort perque feia anys que ni entraba i ara ademes la web la veig caiguda). Com vaig veure que descarrregaba a 1MB/s no li vaig donar importancia a deixar l'ordinador tota la nit descarregant avans d'ahir, encara tot i aixi en sol unes hores ences va descarregar casi un 30%, ahir nit un cop en Maki ha acabat el reshare vaig encendre l'ordinador, l'he tingut tota la nit i a dures penes ara que m'aixeco per anar a treballar veig que a dures penes ha fet un 5% en tota una nit. I aixo que per primer cop desde que utilitzo el utorrent he parat tot el que tenia per dedicar la conexió sol a aquesta descarrega (ja fa anys que s'em resisteix conseguir Bola de Drac sensera).

De moment ja em dona 3 setmanes de temps que em dona descarregant a aquest ritme, sisplau gent no deixeu morir un reshare tant currat en sol 2 mesos ;-)
Jo personalment i mes despres de tant temps buscant i descarregant sense exit, em comprometo a que si la descarrego abans de mudarme (em mudo aquest mes al meu propi pis, per fi s'ha acabat els alquilers :juas: ), en cuant tingui conexió allá, ficare el meu servidor personal (una maquina bastant boneta i de baix consum) a soportar el reshare durant tot l'estiu, ja que com curro tots els dies (els pisos no es paguen sols :( ) no em molestará gens tindre la conexió ocupada totalment.

LukStarkiller
Usuari
Usuari

dt. 26 juny 2012, 07:54

Percert se m'oblidaba (perque no vingui ningu dient que son coses mevas :no:
Imatge

LukStarkiller
Usuari
Usuari

dj. 28 juny 2012, 11:39

No se qui va ser, pero gracies, ja la tinc (algu em va compartir ahir durant tot el dia servintme casi 900kb/s una sola persona, ja m'agradaria a mi tindre una connexió de pujada aixi XD).
Deixo desde ja compartint al maxim de la conexió i com he dit en cuan em traslladi de pis, seguiré amb el servidor.

Percert, una qualitat impressionant, enhorabona als que s'han currat una release tant ben feta. Aixi donará gust reveures la serie sensera ^^

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dj. 28 juny 2012, 12:09

Ves a saber qui deuria ser :xiulant:
Imatge

rub3n
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 02 feb. 2012, 21:08

dj. 28 juny 2012, 18:09

Tinc un dubte. Jo tenia varis capitols baixats fa anys, també del dvdbox d'aquí, ara al ficar el torrent m'ha comprovat alguns capitols i s'ha ficat a descarrega la resta. El dubte es, si te el mateix nom pero son versions diferents, que pot passar? pot donar com a resultat que alguns capítols es facin corruptes? Gracies!

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 491
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

dj. 28 juny 2012, 18:43

Crec que si es nom diferente tel torna a baixar. I crec que dona errors, lo millor es tornar-lo a baixar.

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dj. 28 juny 2012, 20:33

En quasevol cas, dubto que tingui el mateix nom que els que et baixes, perque aquests inclouen els noms de Teparta, bitEROR, picoolo i el bictor que son els que van fer la release. No tindria sentit tenir la release d'un altra persona i posar-li els noms d'aquests quatre.
Imatge

LukStarkiller
Usuari
Usuari

dv. 29 juny 2012, 15:09

Maki ha escrit:
Ves a saber qui deuria ser :xiulant:

Sigui qui sigui gracies ;-)

Sento no tenir una conexió tant bestia de pujada, pero per lo menys estara disponible a 150kb minim fins que em mudi definitivament a finals de juliol i al agost ja anirá a 800kb de pujada (si es que no me la lien amb la linea i acabo amb menys, com sempre fan) per ajudar a qui encara no l'hagi descarregat :yeah:

Percert he enseñat la release a alguns amics i tots coincidim amb lo mateix, la qualitat es inmillorable :juas:

Vladorko
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 23 abr. 2012, 14:09
Ubicació: Mordor

dl. 02 jul. 2012, 12:26

Per si a algu l'interessa he trobat un torrent amb Bola de drac al complert,encara que no va tan rapid com aquesta.
Aqui us deixo l'enllaç : Bola de Drac + Bola de Drac Z + Bola de Drac Gt ,en Català i sense censura.

http://thepiratebay.se/torrent/7312259/ ... o_Completa

Son 99 Gb , 25 archius iso per grabar en dvd.

rub3n
Usuari
Usuari

dl. 02 jul. 2012, 19:14

Gracies per la resposta.

He tingut un problema amb l'ordinador i el tinc que formatejar, fins quan ha de durar (la broma) el torrent actiu amb la descarrega rapida? ho dic per borra els arxius i després tornar-mela a baixar. No tinc prou discos durs... :plora:

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 02 jul. 2012, 19:36

Fins que tinguem preparada la següent. Podria ser en un mes o en una hora.
Imatge

rub3n
Usuari
Usuari

dl. 02 jul. 2012, 20:19

:lol:
Deixem al menys un parell de dies :bleh:

Gracies!

Qui està connectat