Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

nibble82
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 62
Membre des de: dt. 21 des. 2010, 12:54

Re: [BT] Bola de Drac DVDBOX - Reshare [1Gb/s]

ds. 28 abr. 2012, 18:52

Jo tb he aprofitat, moltisimes gracies, ara nomes hem falta acabar DBZ i ja ho tindre tot baixat estaria de luxe q fereu mes reshare

carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

dg. 29 abr. 2012, 21:54

Ja Descarregada Ha anat tot molt rápid d'un sol user m'ha baixat a 150Kb/s està be això de Reshares a tota velocitat a :yeah:

Pedro28_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: ds. 18 feb. 2012, 20:02

dt. 01 maig 2012, 18:36

Una pregunta per als autors d´aquesta reshare,si poguessiu pujar la reshare de BOLA DE DRAC Z,seria la mateixa release que estan pujant l´enhermo i el Yuste? vull dir el mateix ripeig,gràcies!! contesteu si us plau!! :yeah:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6303
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 02 maig 2012, 09:48

Primer l'haurien de completar i després es parlaria amb ells. En qualsevol cas, Bola de Drac Z te prou fonts com per no necessitar un reshare.

Insisteixo, aquests reshares els fem per a poder distribuir series amb risc de quedar-se sense fonts (i que poguem disposar d'elles). No és el cas, ara per ara, de Bola de Drac Z.
Imatge

Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dc. 02 maig 2012, 12:50

Porca, ja podies haver ficat al reshare el opening del karaoke com a extra, a mes de les pel·licules amb lo que em varen costar de fer ;P

P.D: Fue reshare del Kinnikuman que em falten capitols jajaja
Imatge :Teparta:

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 07 maig 2012, 01:31

Ens omple de joia i satisfacció anunciar que ja hem passat els 5Tb i 150 copies compartides.
Imatge

Eloy_DB
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dg. 15 abr. 2012, 15:53

dv. 11 maig 2012, 18:33

Maki ha escrit:
Primer l'haurien de completar i després es parlaria amb ells. En qualsevol cas, Bola de Drac Z te prou fonts com per no necessitar un reshare.

Insisteixo, aquests reshares els fem per a poder distribuir series amb risc de quedar-se sense fonts (i que poguem disposar d'elles). No és el cas, ara per ara, de Bola de Drac Z.

Doncs siusplau jo no la trovo enlloc disponible en aquesta web...li he donat mil voltes i res... Hem pots ajudar?

nibble82
Ishinchu
Ishinchu

ds. 12 maig 2012, 20:23

Eloy_DB ha escrit:
Maki ha escrit:

Doncs siusplau jo no la trovo enlloc disponible en aquesta web...li he donat mil voltes i res... Hem pots ajudar?

No mes es questio de buscar un poc:
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=10&t=17482

Eloy_DB
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dg. 15 abr. 2012, 15:53

dg. 13 maig 2012, 10:00

nibble82 ha escrit:
Eloy_DB ha escrit:
Maki ha escrit:

No mes es questio de buscar un poc:
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=10&t=17482

Gràcies ja l´havia vist aquest post però emule...uff ho vaig deixar per inutil perque no hem baixava res d´aquestes fonts.. igualment gràcies! :yeah: :adeu:

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dg. 13 maig 2012, 13:51

Doncs a mi sempre m'ha descarregat força bé desde l'emule aquesta versió de l'enhermo.
Pero "no baixa res" vol dir que el poses a baixar i als 5 no el tens descarregat o com?
Imatge

nibble82
Ishinchu
Ishinchu

dg. 13 maig 2012, 20:29

Tens ID alta?? (ports oberts i tal)

Vladorko
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 23 abr. 2012, 14:09
Ubicació: Mordor

dt. 15 maig 2012, 15:37

M'uneixo a la petició del reshare de Bola de Drac Z,he buscat per descarregarmela en descarrega directa pero no la trobo(les uniques que he trobat son del Megaupload ,que va morir),l'emule el descarto perque va massa lent i al uTorrent no la trobo.Per cert teniu pensat algun reshare del Dr.Slump?

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dt. 15 maig 2012, 16:00

No al reshare de DBZ i no al reshare de Dr. Slump perque no hi ha cap release completa a resharejar.
Imatge

nibble82
Ishinchu
Ishinchu

dt. 15 maig 2012, 18:26

Vladorko ha escrit:
M'uneixo a la petició del reshare de Bola de Drac Z,he buscat per descarregarmela en descarrega directa pero no la trobo(les uniques que he trobat son del Megaupload ,que va morir),l'emule el descarto perque va massa lent i al uTorrent no la trobo.Per cert teniu pensat algun reshare del Dr.Slump?

A vore, açi podeu trobar la release de bola de drac z per decarrega directa, jo soc un gran fan d'aquesta serie, pero ni ha mes mon abanda de bola de drac, a mes que no te sentit fer un reshare de relases no acabades encara, per una altra banda, i al fil de coses com "l'emule no hem va be", lo primer es llegir algun tutorial, si teniu dubtes fer preguntes concretes, aço de les pagines estil mu i similars te 4 dies a la xarxa tota la vida hem tirat de emule!!
Es la meva opinio nomes.
Açi teniu l'enllaç a la DD de bola de drac Z
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?t=18385
Salut! :adeu:

Vladorko
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 23 abr. 2012, 14:09
Ubicació: Mordor

dt. 15 maig 2012, 20:31

nibble82 ha escrit:
Vladorko ha escrit:

A vore, açi podeu trobar la release de bola de drac z per decarrega directa, jo soc un gran fan d'aquesta serie, pero ni ha mes mon abanda de bola de drac, a mes que no te sentit fer un reshare de relases no acabades encara, per una altra banda, i al fil de coses com "l'emule no hem va be", lo primer es llegir algun tutorial, si teniu dubtes fer preguntes concretes, aço de les pagines estil mu i similars te 4 dies a la xarxa tota la vida hem tirat de emule!!
Es la meva opinio nomes.
Açi teniu l'enllaç a la DD de bola de drac Z
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?t=18385
Salut! :adeu:

Si ja l'havia vist aquest fil pero no hi son els enllaços pel JDownloader, i amb l'emule ja havia provat de obrir els ports i tal pero no hi ha manera,fins i tot un amic meu que es informatic no m'ho va poguer solucionar,pero gracies de totes maneres.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants