Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

sergi_90
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dc. 28 gen. 2009, 22:14

[BT]Avatar: l'ultim mestre de l'aire TDTrip(61/61)

dg. 22 jul. 2012, 23:38

Imatge

La història tracta sobre les 4 Nacions: les Tribus de l'Aigua, el Regne de la Terra, la Nació del Foc i els Nòmades de l'Aire. En cada nació, hi ha una sèrie de persones que són capaces de dominar l'element que dona nom a la seva nació, son els anomenats Mestres. Durant cent anys, la Nació del Foc ha encapçalat una guerra per dominar les altres nacions i sotmetre-les. Per aconseguir-ho, la Nació del Foc segresta, mata, o sotmet els Mestres de cada lloc perquè la població no es pugui defensar. Només l'Avatar té el poder per tornar a restablir l'harmonia entre les quatre nacions, ja que és l'única persona capaç de dominar els quatre elements. Tot i així, durant aquests cent anys l'Avatar va desaparèixer i la Nació del Foc està a punt de guanyar la guerra. Tot va canviar, però, quan la Katara, l'única Mestra de l'Aigua de la Tribu de l'Aigua del Sud, juntament amb el seu germà Sokka troben a l'Aang, l'últim Mestre de l'Aire i Avatar congelat amb el seu bisó volador, l'Appa, en un iceberg. Junts, recorreran tot el món en busca de mestres perquè l'Aang pugui aprendre tots els elements i finalment complir el seu destí: acabar amb la guerra.

Aquest torrent me'l va passar un usuari que s'anomena perril i em va dir que la pujaria a Descarrega Directa, pero pels qui no es poden espera, em va trigar una stemana en descarregar :lol: :lol: :lol:
Descarregeu el arxiu i obriu-lo amb el programa que feu servir pels torrents

http://www.putlocker.com/file/FE10CDD0CEDF798F

Disfruteu-ho, jo ho he fet :yeah: :yeah:
sergi_90 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 23 jul. 2012, 01:57, en total s’ha editat 1 vegada.

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [BT]Avatar: l'ultim mestre de l'aire TDTrip(61/61)

dg. 22 jul. 2012, 23:56

Descarregant, gracies.

isolar
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 01 jul. 2012, 13:52

dt. 24 jul. 2012, 16:17

Moltes gràcies!!!!
No l'havia vist des de fa molts anys i tenia moltes ganes de tornar-la a veure!!!

isolar
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 01 jul. 2012, 13:52

ds. 04 ago. 2012, 13:16

No se que passa, però al principi es va baixar fins al 52% en 3 dies, però des de llavors està aturat i no s'ha baixat res més.

Ryder999
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 10 ago. 2012, 00:20

dv. 10 ago. 2012, 00:38

Hola nois, soc nou al forum i encara no entenc molt del tema, així que espero que vosaltres m'ajudeu a aprendre una mica com funciona tot.
Ara mateix tinc l'utorrent obert descarregant aquest arxiu, però tinc la mala sort de que no hi ha persones conectades que tinguin l'arxiu complet i no puc acabar de descarregar tota la informació, si podeu sisplau conectar l'utorrent amb l'arxiu i deixar-ho conectat pujant informació quan us vagi bé, hem farieu un gran favor perque desitjo aquesta serie, o si aixo no es possible, m'agradaria que hem comentessiu on puc aconseguir aquesta serie en catala, gracies :)

Si algú te penssat ajudarme amb l'utorrent agrairia que hem digues a quines hores el deixaria conectat, Moltes Gracies!!!

cristia4
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 22 abr. 2012, 12:59

dt. 21 ago. 2012, 10:52

isolar ha escrit:
No se que passa, però al principi es va baixar fins al 52% en 3 dies, però des de llavors està aturat i no s'ha baixat res més.

Certament! a mi m'ha passat una cosa semblant, fa tres dies vaig començar la descàrrega, el primer dia amb va descarregar molt bé i vaig poder arribar fins al 58'4% però des de les hores s'ha aturat, suposo que serà del mateix servidor que ho ha penjat, veurem amb uns dies... a tu ja se t'ha acabat la descàrrega o segueixes igual?

sergi_90
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dc. 28 gen. 2009, 22:14

dt. 21 ago. 2012, 22:04

A mi tambe amb va passar el mateix quan vaig arribar al 75% va trigar 4 dies en continuar la descarrega, i unaltre cop al 98%.Aixi que no us preocupeu que es descarrega, pero tarda el seu temps :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Guillerq
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 435
Membre des de: dl. 14 ago. 2006, 20:38
Ubicació: Cercant un somni

dc. 05 set. 2012, 15:43

Jo estic igual... Fa dies que tinc la descàrrega a 65,4 i no hi ha manera que es descarregui res de res.

Tinc mono d'aquesta sèrie després de mirar-me la seva "sequela" - La llegenda de Korra a 1080p. Brutal per tots els que no l'hageu vist i us encanti Avatar. :yeah:
Imatge

Nickname change: gIRo12 -----> Guillerq

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dj. 06 set. 2012, 10:13

Guillerq ha escrit:
Jo estic igual... Fa dies que tinc la descàrrega a 65,4 i no hi ha manera que es descarregui res de res.

Tinc mono d'aquesta sèrie després de mirar-me la seva "sequela" - La llegenda de Korra a 1080p. Brutal per tots els que no l'hageu vist i us encanti Avatar. :yeah:

D'on l'has tret a 1080? Jo tinc una versio web-dl a 720, ja l'han tret en bluray o que?

cristia4
Usuari
Usuari

dg. 23 set. 2012, 21:49

Hola a tots! :profident:
Fa com 2 mesos que estic intentant descarregar la serie ''Avatar, L'útim mestre de l'aire'' i encara vaig per el 66% :( amb sembla que es farà etern si no si fa alguna cosa.
La meva pregunta seria, si algú de vosaltres podria obrir l'arxiu de Avatar descarregat al 100% per l'Utorrent, i així poder acabar-la de descarregar, aviam si per fi puc veure la serie al complet. Ja que com ve sabreu si a l'Utorrent no hi ha ningú connectat amb el mateix arxiu que estàs descarregant i amb un % més elevat que tu, no es pots descarregar.
Espero que algú amb pugui ajudar.

Moltes gràcies! :)

Guillerq
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 435
Membre des de: dl. 14 ago. 2006, 20:38
Ubicació: Cercant un somni

dj. 27 set. 2012, 01:51

suloku ha escrit:
Guillerq ha escrit:

D'on l'has tret a 1080? Jo tinc una versio web-dl a 720, ja l'han tret en bluray o que?

Me la va passar un company de la universitat. T'asseguro que eren a 1080p però no sé d'on els va treure, ja li preguntaré. Es va baixar un torrent amb la primera temporada completa.
Imatge

Nickname change: gIRo12 -----> Guillerq

Eorri
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 20 oct. 2012, 15:14

dv. 26 oct. 2012, 00:13

cristia4 ha escrit:
Fa com 2 mesos que estic intentant descarregar la serie ''Avatar, L'útim mestre de l'aire'' i encara vaig per el 66% :( amb sembla que es farà etern si no si fa alguna cosa.
La meva pregunta seria, si algú de vosaltres podria obrir l'arxiu de Avatar descarregat al 100% per l'Utorrent, i així poder acabar-la de descarregar, aviam si per fi puc veure la serie al complet. Ja que com ve sabreu si a l'Utorrent no hi ha ningú connectat amb el mateix arxiu que estàs descarregant i amb un % més elevat que tu, no es pots descarregar.

-A mi hem passa el mateix si algu pot obrir l'arxiu hem li estaria molta agraït.
Gràcies

lo12re
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 05 feb. 2012, 10:58
Contacta:

dl. 05 nov. 2012, 21:07

Eorri ha escrit:
cristia4 ha escrit:

-A mi hem passa el mateix si algu pot obrir l'arxiu hem li estaria molta agraït.
Gràcies

Jo també estic intentant descarregar-me la sèrie, fa molt que la busco y no aconsegueixo trobar-la en lloc, però no te cap seed, així que suposo que no podrà acabar-se, per això volia saber si algú te previst pujar-la en DD o si algú podria obrir el torrent complet. Gracies.

davidgonza37
Usuari
Usuari
Membre des de: dt. 06 nov. 2012, 17:05

dt. 06 nov. 2012, 17:13

estaria molt be que algú obrís l'arxiu al torrent la veritat es que m'he quedat penjat al 83% i molesta molt jajaj espero que ho entengueu i si sigués possible oferir una altra via de descàrrega; moltes gràcies per adelantat!

cristia4
Usuari
Usuari

dc. 14 nov. 2012, 11:21

davidgonza37 ha escrit:
estaria molt be que algú obrís l'arxiu al torrent la veritat es que m'he quedat penjat al 83% i molesta molt jajaj espero que ho entengueu i si sigués possible oferir una altra via de descàrrega; moltes gràcies per adelantat!

Estic igual que tu... Aviam si algú ens ajuda, si us plau!
Porto casi 3 mesos amb la descarrega i encara no he aconseguit descarregar-la del tot :(

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants