Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

pepevic
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 02 març 2012, 16:14

Re: [BT] Bola de Drac , Z, GT i Pel·lícules - Edició defintiva [MEGAPACK Albert Wesker]

dt. 20 set. 2016, 21:53

DrEaMeR86 ha escrit:
pepevic ha escrit:
el capitol 1 no funciona no?

Sí funciona, i el crc es correcte... Pot ser que el teu reproductor tingui problemes...

em referia a que no es baixa desde l'enllaç del utorrent

DrEaMeR86
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dt. 02 des. 2008, 16:09

Re: [BT] Bola de Drac , Z, GT i Pel·lícules - Edició defintiva [MEGAPACK Albert Wesker]

dj. 22 set. 2016, 17:28

Lo acabamos de probar con otro usuario y funciona sin problemas, algun problema tendrás en el utorrent...

pepevic
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 02 març 2012, 16:14

dv. 23 set. 2016, 16:19

Hola gracias por responder.

pues nose... me estoy bajando la serie sin problemas, pero el capitulo 1 no se me baja.. Ya lo he conseguido en otro post.

Jonyam
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 14 feb. 2014, 16:33

dg. 16 oct. 2016, 15:36

Moltes gràcies per tota la serie!!!

maresmemania
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 04 feb. 2017, 12:04

ds. 04 feb. 2017, 12:07

Hola!!

Vaig esborrar per error alguns capitols de Bola de Drac Z. M'agradaria saber si es poden descarregar un per un amb algún torrent.

Hem manquen del 216 al 281, ambdós inclosos.

DrEaMeR86
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dt. 02 des. 2008, 16:09

dg. 05 feb. 2017, 23:02

maresmemania ha escrit:
Hola!!

Vaig esborrar per error alguns capitols de Bola de Drac Z. M'agradaria saber si es poden descarregar un per un amb algún torrent.

SI, es pot.

maresmemania
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 04 feb. 2017, 12:04

dl. 06 feb. 2017, 03:55

DrEaMeR86 ha escrit:
maresmemania ha escrit:
Hola!!

SI, es pot.

Series tant amable de dir-me d'on?

Perot
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 02 març 2017, 23:57

dv. 03 març 2017, 00:37

Bones,
M'he registrat per agraïr especialment a tots els implicats per aquest arxiu megatorrent, començant per l'usuari que va crear el post per compartir aquestes tres temporades i les películes i sobretot pels usuari/s implicats per encodejar i muntar aquest espectacle que mai s'ha de perdre i compartir fins l'infinit.
Jo tinc desde fa anys guardada en un disc dur extern, les tres mateixes temporades, descarregades d'aquesta mateixa web la primera temporada segur. Dels usuaris Picolo, Victor, Sperit i Teparta ; es veuen força bé pero les acabaré borrant per sustituirles per aquest megapack en un únic torrent. Això del espai és el problema que tenim els que patim una mica de sindrome de diogènes digital.
Fa anys que m'agrada el mon P2P, ara sóc usuari de trackers privats, però és de lluar pàgines obertes com aquesta i a més a més en català. No podem desapareixer, em de seguir així.

Gràcies a tots per llegirme i a l'staff per mantenir la web.
Qualsevol cosa per aquí estic o MP
Salut

sergimat87
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 11:55

dc. 29 març 2017, 23:56

Hola, primer de tot agrair aquest post, les tinc totes però...sent la edició definitiva prefereixo descarregar-la. sols una cosa, el tema del audio..... estan tots els capitols en japones??? es que se m'ha descarrgat GT i l'audio està en japones i no se com possar-la a català. algú seria tan amable d'explicar-me com fer-ho. gracies

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3011
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dj. 30 març 2017, 20:51

Si els mires desde el ordinador. Ves a opcions de audio del reproductor de video que utilitzis i canvia la pista de audio. Els capitols estan tots en dual
Català i Japones. Si es desde la tv amb el comandament a distacia el boto audio per canviar de Català a Japones o al reves.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

ds. 06 maig 2017, 17:27

hola algu pot repujar el link del torrent de 200gigas esta caigut i voldria baixarmela sencera merci

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3011
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dg. 07 maig 2017, 15:33

kakarotto2017 ha escrit:
hola algu pot repujar el link del torrent de 200gigas esta caigut i voldria baixarmela sencera merci

Jo fa pocs dies vaig descarregarme els cap 61 al 64 de bola de drac GT del torrent hi sem van descarregar be.
Els necesitava perque al final vaig trobar els resums de final de capitol dels vhs de mangafilms i els hi he afegit.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

dg. 07 maig 2017, 16:19

ei ja no cal que el repujeu al index dels torrents en el post hi es merci de totes maneres,,, jo en tinc que baixar tota la serie una altre vegada tot lo que tenia grabat en dvd ho he perdut ja no es llegeixen i tinc que posarme al dia en series de moment he començat per bola de drac sencera i la magica doremi jaja salut

usdelka
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 05 oct. 2012, 14:15

ds. 13 maig 2017, 00:24

kakarotto2017 ha escrit:
ei ja no cal que el repujeu al index dels torrents en el post hi es merci de totes maneres,,, jo en tinc que baixar tota la serie una altre vegada tot lo que tenia grabat en dvd ho he perdut ja no es llegeixen i tinc que posarme al dia en series de moment he començat per bola de drac sencera i la magica doremi jaja salut

On exactament? no trobu el torrent i a la primera pagina esta caigut, moltes gracies.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3076
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 13 maig 2017, 15:59

usdelka ha escrit:
On exactament? no trobu el torrent i a la primera pagina esta caigut, moltes gracies.

Aixo es perque nyaa.se esta borrada, s'haura de tornar a fer el torrent, suposo.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants