Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro

Dave2
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dg. 19 març 2017, 00:15

Re: [BT] Slam Dunk 101-101 [BD-Remux 1080p][DTS-HD MASTER CAT.ESP.JAP][+Subs]

dl. 24 des. 2018, 10:41

catalem ha escrit:
Dave2 ha escrit:
Tinc problemes amb aquest torrent per tornar a compartir. Intentare solucionar-ho o en creare un de nou.

Al final n'he fet un de nou, actualitzat primer post.

Primer de tot moltes gràcies per la sèrie. Fa gairebé 3 setmanes que la descarrego 24/7 i vaig pel 29%. resulta que si afegeixo aquest nou torrent se m'atura l`altra descàrrega i se me n'afegeix una de nova amb la mateixa informació pero començant des de 0. No hauria de poder seguir amb el 29% completat?

Proba de fer una cosa. Menys el capitol primer que es el que em va donar problemes copia i enganxa tots els altres capitols "vells" a dins de la carpeta del torrent "nou" i nomes descarrega del nou. Tot aixo amb el prgrama tancat i si veus que continues on estaves doncs perfecte i elimina el vell despres. (No se si m'he explicat gaire bé)

catalem
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dc. 03 gen. 2018, 15:49

dl. 24 des. 2018, 11:43

Dave2 ha escrit:
catalem ha escrit:
Dave2 ha escrit:
Tinc problemes amb aquest torrent per tornar a compartir. Intentare solucionar-ho o en creare un de nou.

Al final n'he fet un de nou, actualitzat primer post.

Primer de tot moltes gràcies per la sèrie. Fa gairebé 3 setmanes que la descarrego 24/7 i vaig pel 29%. resulta que si afegeixo aquest nou torrent se m'atura l`altra descàrrega i se me n'afegeix una de nova amb la mateixa informació pero començant des de 0. No hauria de poder seguir amb el 29% completat?

Proba de fer una cosa. Menys el capitol primer que es el que em va donar problemes copia i enganxa tots els altres capitols "vells" a dins de la carpeta del torrent "nou" i nomes descarrega del nou. Tot aixo amb el prgrama tancat i si veus que continues on estaves doncs perfecte i elimina el vell despres. (No se si m'he explicat gaire bé)

Com que els 2 torrents estaven descarregant a la mateixa carpeta, he eliminat els 2 torrents i he posat a descarregar el nou torrent sense seleccionar l'episodi 1. Una vegada ha acabat de verificar els arxius ara me diu que vaig pel 64% :juas: . Durant la nit nomes havia descarregat un 0.7% del nou i l'antic estava al 30% així que no entenc què ha passat pero content que estic :profident:

Dave2
Arashinchu
Arashinchu

dl. 24 des. 2018, 12:13

catalem ha escrit:
Dave2 ha escrit:
catalem ha escrit:

Com que els 2 torrents estaven descarregant a la mateixa carpeta, he eliminat els 2 torrents i he posat a descarregar el nou torrent sense seleccionar l'episodi 1. Una vegada ha acabat de verificar els arxius ara me diu que vaig pel 64% :juas: . Durant la nit nomes havia descarregat un 0.7% del nou i l'antic estava al 30% així que no entenc què ha passat pero content que estic :profident:

Doncs del nou nomes estic pujant a un japones a 70 kb :huh:
Ara si.

astrooscar
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 20 oct. 2013, 10:44

dl. 24 des. 2018, 17:42

Brutal! Jo tenia versió molt cutre en LAT_AM que deixaba molt que desitjar...
Gràcies!

catalem
Usuari
Usuari

dj. 27 des. 2018, 13:26

Ja he acabat de descarregar el torrent per 2a vegada aquesta setmana i em continuen fallant molts episodis: no es reprodueixen correctament. He provat de descarregar tal com en Dave2 em va especificar, eliminant tot els arixus i començant de nou sense seleccionar l'episodi 1 i també em passa el mateix. Algú em sabria dir el perquè?

Dave2
Arashinchu
Arashinchu

ds. 29 des. 2018, 10:56

Buff no se que dirte. Igual al tenir els dos torrents i barrejantse tot ha fet un pupurri. Que no sigui el reproductor?

catalem
Usuari
Usuari

ds. 29 des. 2018, 14:42

Dave2 ha escrit:
Buff no se que dirte. Igual al tenir els dos torrents i barrejantse tot ha fet un pupurri. Que no sigui el reproductor?

Però ho he intentat dos vegades i la segona va ser havent borrat tot lanterior i començant de 0, així que mestranya molt. Reproductor utilitzo el MPC. Avui ho tornaré a provar en un altre ordinador des de 0 a ver si tinc sort.

Dave2
Arashinchu
Arashinchu

ds. 29 des. 2018, 18:41

catalem ha escrit:
Dave2 ha escrit:

Però ho he intentat dos vegades i la segona va ser havent borrat tot lanterior i començant de 0, així que mestranya molt. Reproductor utilitzo el MPC. Avui ho tornaré a provar en un altre ordinador des de 0 a ver si tinc sort.

Quan ho tornis a provar baixat nomes un episodi que sapigues que et donava error haviam si passa igual (per no baixar les 400 gb altre cop)

Parragó
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 03 gen. 2019, 02:23

dj. 03 gen. 2019, 02:25

Hola, estic intenta descarregar el torrent peró no em conecta a cap compi..

Sakuragi
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 03 gen. 2019, 09:32

dj. 03 gen. 2019, 09:36

Parragó ha escrit:
Hola, estic intenta descarregar el torrent peró no em conecta a cap compi..

Primer de tot agraïr a la persona que s'ha currat això.

Vaig començar a descarregar ahir a la nit fins la 1 de la matinada i no se'm va pausar la descarrega en cap moment, em va arribar a baixar a 7 o 8 megas per segon, he enxegat l'ordnador a les 9 del matí i tampoc tinc cap problema, m'està baixant a 3mbps.

Parragó
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 03 gen. 2019, 02:23

dj. 03 gen. 2019, 11:46

ahir a la nit no em funcionava pero veig que ja ha començat a descarregar a 3 mb/s o sigui que perfecte, moltssimes gràcies

Sakuragi
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 03 gen. 2019, 09:32

dj. 03 gen. 2019, 13:16

Parragó ha escrit:
ahir a la nit no em funcionava pero veig que ja ha començat a descarregar a 3 mb/s o sigui que perfecte, moltssimes gràcies

He descarregat desde el 1 fins al 10, i només visualitzo correctament el número 1, quan els descarreguis posa un missatge a veure si es cosa meva o cosa en general.
Em posaré a descarregar el 2 individual i a veure si millora la cosa.

catalem
Usuari
Usuari

dj. 03 gen. 2019, 23:41

Hola Dave, ja he tornat a descarregar tota la sèrie per 3a vegada en un altre ordinador i em torna a passar el mateix, qualsevol episodi que provi em falla, no es reprodueix bé el video. Ho he provat amb més d'un reproductor i tampoc canvia res. Pel que veig a en @Sakuragi també li passa el mateix :(

Dave2
Arashinchu
Arashinchu

dg. 06 gen. 2019, 17:16

Mare meva teniu rao estan tots trinxats. A saber que els hi ha passat bufff anda que si ho haig de tornar a fer tot......

omago
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 18 gen. 2019, 23:07

dv. 18 gen. 2019, 23:10

He aconseguit descarregarme el 99.7% del torrent i alla s'ha quedat... he aconseguit veure algun capitol pero diria que aquests 0.3% fa que continuament estigui donant salts el video, es sap quan tornara a estar online o si hi ha alguna forma de aconseguir la serie? la veritat es que es l'únic lloc on he pogut trobar aquesta versió

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants