Anime i manga en català

Moderador: Lluna Plena Fansub

 
Avatar de l’usuari
Lluna Plena Fansub
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 225
Membre des de: dt. 05 gen. 2010, 23:58

[Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dg. 02 gen. 2011, 15:18

Feliç Aniversari i Bon Any Nou!!

Imatge

Avui, dia 1 de gener, el primer dia de l'any, el fansub fa anys!! De moment només un, però ostres!! Ja portem 365 dies junts!! Abans de xerrar i fer una petita i emotiva valoració de tot aquest any, el Fansub us obsequia amb una altra pel·lícula!! I és que ens agrada molt, poder celebrar amb els que ens seguiu, una data tan especial com el nostre primer aniversari!

I la pel·lícula és "Origen, la història de l'Agito", hem decidit titular així a la pel·lícula que en anglès es diu "Origin, Spirits of the past" i en japonès "Gin-iro no kami no Agito".

Imatge

"Origen, la història de l'Agito" ens explica la història de l'Agito (un pèl obvi, no?). L'Agito viu en un futur on els boscos han envaït la Terra i la humanitat o intenta mantenir-hi un equilibri sa o intenten sotmetre la natura de nou. El pare de l'Agito va ser un dels fundadors d'un poble on van optar per mantenir-hi un equilibri que fins i tot, passa per a què el bosc atorgui poders especials a certs humans.

La història comença quan l'Agito troba una noia adormida que resulta que ve del passat i que té la clau per fer que la Terra sigui com era abans, tal com la coneixem nosaltres ara. Què fara, l'Agito, que valora molt el món on viu? Què farà la Toola, la noia del passat?

Descàrregues

Subtítols flotants (.mkv)

Part 1

Imatge

Part 2

Imatge

Part 3

Imatge

Part 4

Imatge


Subtítols incrustats (.avi)

Part 1

Imatge

Part 2

Imatge

Part 3

Imatge


I aquí ve una mica d'història d'aquest any de fansub!!

El Fansub va obrir l'1 de gener, el nostre primer projecte va ser el de Genius Party, seguit per Sora no Woto i Dragon Ball Kai, Spice and Wolf, Eyeshield 21, Bottle Fairy, Judge, Yankee-kun to Megane-chan, Sakura Gari i una gran notícia, la fusió amb Dragon no Fansub!! Que ens va portar sèries com Monster Hunter Orage, Monster Soul, The Silvery Crow que ja van arribat fetes o Fairy Tail, Blazer Drive, Appearance of the Yellow Dragon!...

I a partir d'aquí, el fansub va créixer amb nous membres i vam encetar nous projectes com Giant Killing, Chrono Crusade, Angel Beats!, Land of the Blindfolded, vam fer Summer Wars, vam traslladar els links al bloc, vam estrenar Occult Academy i la 10a pel·lícula de One Piece, Fate Stay Night Unlimitted Blade Works... i ara els regals d'aquest Nadal!

En aquest temps, hem arribat a ser 81 usuaris al fòrum i 99 admiradors al facebook i tenim unes 17000 visites registrades!! (és impossible que siguin només nostres! ;) ).

Tenim fins a 180 baixades de releases com la pel·lícula de Fate Stay Night o l'últim capítol de Fairy Tail. Amb capítols de fins a mils de lectures a submanga com algun de Sakura Gari, Monster Hunter Orage (mèrit de DnF) o el One-Shot de Hello Baby.

Estem presents a pàgines webs d'àmbit català com animelliure.net o animesque.cat.

Sense voler ser massa agosarats... podríem concloure que som el fansub en català més gran de tots, ja cal que n'estiguem ben orgullosos!!

Per molts anys a tothom! I esperem poder seguir acompanyats de tots vosaltres molt temps més!!
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: [Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dg. 02 gen. 2011, 19:12

La pel·lícula ja la vaig veure fa un temps i recordo que era entretinguda i l'animació crec que era força decent. Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dl. 03 gen. 2011, 17:00

Gracies per la feina, l'acabo de veure, i trobo que es massa per noies, ja que el noi sempre es com el super heroi que la rescata i lluita contra totes les adversitats per estar al seu costat.

A mes que e trobat que a la part de la muntanya, el dolent lluita per la noia sense cap motiu ja que ja te el que volia, trobo que aquella escena l'han fet precissament pel tema de que destaqui mes com a super heroi rescatador de la noia en problemes, vamos de l'estil de qualsevol serie tipus Inuyasha etc....
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: [Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dl. 03 gen. 2011, 17:20

Tens molta raó, jo també ho vaig trobar i també em vaig preguntar per què seguia sense deixar escapar la noia si ja tenia allò engegat... a més, que em va semblar molt immediat el canvi del dolent al final, quan ja està dins de l'arbre... ¬¬
A més, que és un enamorament immediat i poc consistent... si és que hi ha enamorament.
Més que per noies, la trobo per nens, personalment he pillat mania a la Toola, que l'Agito la vulgui salvar tant sí com no tampoc m'ha proporcionat cap punt romàntic i acarmelat i mira que en sóc propensa... :xiulant:

Tot i així, tota l'ambientació i el món aquest i els personatges m'agraden força. I l'òpening em fascina...
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
Avatar de l’usuari
Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

Re: [Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dt. 18 gen. 2011, 12:18

Downloading a veure què tal...

Gràcies per l'aport Lluna Plena Fansub!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: [Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dt. 18 gen. 2011, 12:46

Bona aportació, LLPNF.
Quan tingui temps em baixo el film.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: [Per Molts Anys i Feliç 2011] Origen, la història de l'Agito

dt. 18 gen. 2011, 17:06

Moltes gracies ara la descarrego :profident:

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants