Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 10:25

Hola,

Tinc una imatge de DVD que vull passar a MKV amb la millor qualitat que pugui aconseguir. L'imatge és una carpeta VIDEO_TS al disc dur amb els fitxers pertinents:
    VIDEO_TS.BUP
    VIDEO_TS.IFO
    VIDEO_TS.VOB
    VTS_01_0.BUP
    VTS_01_0.IFO
    VTS_01_0.VOB
    VTS_01_1.VOB
    VTS_01_2.VOB
    VTS_01_3.VOB
    VTS_01_4.VOB
    VTS_02_0.BUP
    VTS_02_0.IFO
    VTS_02_0.VOB
    VTS_02_1.VOB
    VTS_03_0.BUP
    VTS_03_0.IFO
    VTS_03_0.VOB
    VTS_03_1.VOB
    VTS_04_0.BUP
    VTS_04_0.IFO
    VTS_04_0.VOB
    VTS_04_1.VOB
    VTS_05_0.BUP
    VTS_05_0.IFO
    VTS_05_0.VOB
    VTS_05_1.VOB
    VTS_06_0.BUP
    VTS_06_0.IFO
    VTS_06_0.VOB
    VTS_06_1.VOB
    VTS_07_0.BUP
    VTS_07_0.IFO
    VTS_07_0.VOB
    VTS_07_1.VOB
    VTS_08_0.BUP
    VTS_08_0.IFO
    VTS_08_0.VOB
    VTS_08_1.VOB
    VTS_09_0.BUP
    VTS_09_0.IFO
    VTS_09_0.VOB
    VTS_09_1.VOB

El que m'agradaria és que m'orientéssiu sobre quins programes hi ha per fer aquesta feina o amb quins es pot aconseguir un millor resultat. A part del que dic de la qualitat, m'interessa molt poder escollir pistes d'àudio i subtítols, de manera que vagin a parar al MKV.

Moltes gràcies!
:adeu:
Imatge
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 12:11

Cito un fragment d'un tema que vaig publicar on parlava d'això mateix.
lizgon ha escrit:
Si voleu extreure un arxiu de video de la ISO us recomano MakeMKV, tindreu un arxiu MKV sense perdre qualitat respecte a la ISO (no és un programa gratuït, per a tenir-lo més temps sense pagar el que he fet jo és desinstal·lar-lo abans de que s'acabin els dies de prova i tornar-lo a instal·lar, així he passat de tenir 7 dies a tenir 60 dies més).

http://www.makemkv.com/download/


Això em recorda que haig de desinstalar-lo i reinstalar-lo aviat :excl:

Si algú coneix d'altres programes o sap un altre truc per a tenir indefinidament aquest mateix programa que ho digui ;-)

EDITO: he trobat que al forum es va actualitzant una clau de registre amb vigència per a 60 dies, aqui tens el link (imagino que s'anirà actualitzant): http://www.makemkv.com/forum2/viewtopic.php?f=5&t=1053
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 12:28

lizgon ha escrit:
Cito un fragment d'un tema que vaig publicar on parlava d'això mateix.
lizgon ha escrit:
Si voleu extreure un arxiu de video de la ISO us recomano MakeMKV, tindreu un arxiu MKV sense perdre qualitat respecte a la ISO (no és un programa gratuït, per a tenir-lo més temps sense pagar el que he fet jo és desinstal·lar-lo abans de que s'acabin els dies de prova i tornar-lo a instal·lar, així he passat de tenir 7 dies a tenir 60 dies més).

http://www.makemkv.com/download/


Això em recorda que haig de desinstalar-lo i reinstalar-lo aviat :excl:

Si algú coneix d'altres programes o sap un altre truc per a tenir indefinidament aquest mateix programa que ho digui ;-)

EDITO: he trobat que al forum es va actualitzant una clau de registre amb vigència per a 60 dies, aqui tens el link (imagino que s'anirà actualitzant): http://www.makemkv.com/forum2/viewtopic.php?f=5&t=1053

A mi no em caduca mai.Quina versió del MakeMKV teniu?
-El registreu amb serial o patch?
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 15:54

xagasa ha escrit:
A mi no em caduca mai.Quina versió del MakeMKV teniu?
-El registreu amb serial o patch?


Mira et responc i a la vegada faig un minitutorial per a que .:MorPheuS:. sàpiga què ha de fer:

Spoiler: mostra
Imatge
Pat & Mat, una sèrie animada en stop motion de dos sapastres, a l'estil Rafel de "Ja t'ho faràs" :lol: . Bé, dit això, en aquesta imatge es pot veure la meva actual versió, el que he encerclat en verd és el botó que s'ha de prémer per buscar manualment els arxius al disc dur (per defecte el programa llegeix el que hi hagi al lector de DVD, si no hi ha res no llegeix res)

Imatge
Aqui busca la carpeta VIDEO_TS i assegura't de tenir seleccionades una de les dues primeres opcions assenyalades en verd, ja que sino no t'apareixeran visibles els arxius de la teva carpeta, d'aquesta manera t'apareixeran el o els IFO que has de seleccionar i obrir (a mi sempre em surt 1 només, però veig que tu en tens més d'un, has d'obrir el primer: VIDEO_TS.IFO).

Imatge
Llavors el programa començarà a llegir aquest arxiu i tots els associats, et sortirà una finestra com aquesta, si tot va bé quan acabi t'apareixerà la següent imatge.

Imatge
En aquesta imatge el programa ja ha llegit tot i et mostra tots els arxius de video que ha trobat i totes les pistes d'àudio i subtítols que té cadascun, et recomano que abans de prémer el botó encerclat en verd (que és per a extreure els MKV) despleguis tots els vídeos i comprovis que està seleccionat tot allò que tu vols (X pistes d'àudio, X pistes de subtítols) i deselecciones tot allò que no vulguis i també els vídeos que no vulguis (els de menys pes no seran ni els capítols ni la película), en aquest exemple per defecte selecciona només l'àudio i el subtítol en castellà i tots els vídeos que ha trobat.

PD: si no és molt preguntar, de què es la carpeta de la que vols extreure arxius MKV? :huh: :pregunta:


El registro amb la clau que apareix a l'enllaç al fòrum que he passat.

PD: Quan he obert el programa avui ja m'havia caducat, però en comptes de desinstalar-lo i reinstalar-lo només he hagut de copiar i enganxar la clau que surt al fòrum i solucionat altre cop
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 16:40

Jo si vols et paso el que tinc. El meu porta com 6 mesos instalat i res no caduca. Utilitzo patch. S'instala a la carpeta arxius de programa i queda full.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 16:51

xagasa ha escrit:
Jo si vols et paso el que tinc. El meu porta com 6 mesos instalat i res no caduca. Utilitzo patch. S'instala a la carpeta arxius de programa i queda full.


Ah doncs m'aniria bé per si en un futur em caduca i no em deixa renovar. Gràcies :yeah:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dg. 04 feb. 2018, 17:41

lizgon ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo si vols et paso el que tinc. El meu porta com 6 mesos instalat i res no caduca. Utilitzo patch. S'instala a la carpeta arxius de programa i queda full.


Ah doncs m'aniria bé per si en un futur em caduca i no em deixa renovar. Gràcies :yeah:

Tu he pasat per mp. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dl. 05 feb. 2018, 08:12

Bones,

Primer, merci per les respostes. M'ha anat molt bé i ja ho tinc fet. La pel·lícula que volia passar és un clàssic de la Disney que, quan era petit, era la típica peli que la mirava de la cinta de vídeo (VHS, naturalment!), la rebobinava, i tornem-hi... :lol:
És una pel·lícula de l'Àngela Lansbury («S'ha escrit un crim») que es diu "Bedknobs and Broomsticks" (aquí va arribar amb el nom de "La bruja novata") i, si tot va bé, la deixaré per aquí.

Salut! :yeah: :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dt. 06 feb. 2018, 14:11

lizgon ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo si vols et paso el que tinc. El meu porta com 6 mesos instalat i res no caduca. Utilitzo patch. S'instala a la carpeta arxius de programa i queda full.


Ah doncs m'aniria bé per si en un futur em caduca i no em deixa renovar. Gràcies :yeah:


Et va anar be?
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dt. 06 feb. 2018, 15:48

xagasa ha escrit:
Et va anar be?

No l'he provat, de moment utilitzaré el que ja tinc que ja em va bé, si en un futur em trobo amb el problema de que m'ha caducat i ja no el puc registrar doncs el desinstal·laré i utilitzaré el que em vas passar, gràcies pel programa i per l'explicació :yeah:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dt. 06 feb. 2018, 15:52

lizgon ha escrit:
xagasa ha escrit:
Et va anar be?

No l'he provat, de moment utilitzaré el que ja tinc que ja em va bé, si en un futur em trobo amb el problema de que m'ha caducat i ja no el puc registrar doncs el desinstal·laré i utilitzaré el que em vas passar, gràcies pel programa i per l'explicació :yeah:

Ok. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Darley
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 11:59
Ubicació: BCN

Re: Passar una imatge de DVD a MKV

dl. 29 març 2021, 22:38

Moltes gràcies, feia temps que buscava un programari com aquest, ara a convertir totes les ISOs que tinc acumulades en mil discs!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants