Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

Problemes per apagar l'ordinador!

dg. 11 març 2007, 16:54

Desde que em vaig canviar la placa base, que l'ordinador fa una mica el tonto quan li dono l'ordre de tancament. Aveure, m'explico. Va tot perfecte fisn que el vull tancar. Lo més normal és fer inici-apagar equipo, però no em funciona. Em triga com uns 5 minuts a aparèixer la finestreta demanat que vull fer (reiniciar, apagar,...). Jo m'h limitat a fer anar al administrador de tareas de windows i pitjar a desactivar. Pot causar problemes al pc fer-ho així??
Ahh! no se si es gaire important, però sempre que tanco l'azureus em surt com k encara està en procès, i pk el pc es tanqui rapid haig de acabar el procès forçant. quin pot ser el problema? ^^u
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

dg. 11 març 2007, 17:03

jo t donc la solucio: tanca l'ordinador a saco com faig mts cops

PD: pensa n nar buidan coses del pc xk si no se't penja i a partir d'aki t surten els problemes (k a mi m passa)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 11 març 2007, 18:22

Tancar l'ordinador a sac pot provocar si tens mala sort una corrupció del disc dur, és difícil però possible que passi.

En quant a l'azureus, sembla més un problema de l'aplicació en concret que no pas de hardware, pel que sigui no es deixa matar i el pc va esperant poder-lo apagar. Hauries de provar posar-te la darrera versió tant de java com de l'azureus mateix. Si això no ho soluciona jo de tu donaria un cop d'ull al www.utorrent.com, que també s'ha de dir, consumeix menys recursos.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Rafalet
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 342
Membre des de: ds. 08 gen. 2005, 18:43
Contacta:

dl. 12 març 2007, 21:41

peacegirl ha escrit:
jo t donc la solucio: tanca l'ordinador a saco com faig mts cops

Apa! Quins conselletes! :blink:

A mí em passa una cosa que probablemente déu ser lo més normal del món, però em toca una mica allò que no sona.

Al fer "Inicio - Apagar Equipo - Apagar", tarda un minutet i llavors apareixen unes quantes (unes tres o quatre, i d'una en una) finestres de "Finalizar Tarea", i fins que no li donis el botonet de "Finalizar Tarea" o es completi la barra que surt, no comença a apagar-se l'ordinador.

Amb uns quants intros es soluciona ràpid, però és clar, a mí m'agradaria deixar l'ordinador apagant-se sol, i no estant pendent de si apareix allò o no.
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dl. 12 març 2007, 21:44

Doncs no apagueu l'ordinador i ja esta... jo fa 3 mesos que el tinc ences :P :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
shaidarol
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1059
Membre des de: dg. 16 oct. 2005, 02:04
Ubicació: Neckwhite, South Pedralbes

dl. 12 març 2007, 22:22

Sanji ha escrit:
Doncs no apagueu l'ordinador i ja esta... jo fa 3 mesos que el tinc ences :P :adeu:


...i arribarà el dia en que els dos ventiladors et començaran a fer un soroll espantós i sentiràs una lleugera pudor a cremat com em va passar a mi xD
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dl. 12 març 2007, 22:25

shaidarol ha escrit:
Sanji ha escrit:
Doncs no apagueu l'ordinador i ja esta... jo fa 3 mesos que el tinc ences :P :adeu:


...i arribarà el dia en que els dos ventiladors et començaran a fer un soroll espantós i sentiràs una lleugera pudor a cremat com em va passar a mi xD


:argh: ! Ja ho se, quan veig que fa mes soroll del normal, tanco 5 minutets i encenc 3 mesos mes... fa 4 anys que el tinc i no he tingut cap problema de moment :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 13 març 2007, 23:20

Això és perquè es fa malbé el hardware, vida útil de l'aparell, però vaja, jo el tinc sempre encés i l'únic que he trobat que pateix són els discs durs, que en porto uns quants ja....
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
AntraX

dt. 13 març 2007, 23:35

peacegirl ha escrit:
jo t donc la solucio: tanca l'ordinador a saco com faig mts cops

Exemple d'una persona que va a una tenda de PCs afirmant que no ha fet res dolent però que el seu PC no funciona be o no s'encèn... xD

peacegirl ha escrit:
PD: pensa n nar buidan coses del pc xk si no se't penja i a partir d'aki t surten els problemes (k a mi m passa)

Quins surrealismes deu meu... :jaja:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants