Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Asuka
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 295
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 10:28
Ubicació: Smp al lado de Teparta

Color sèpia al Photoshop

dc. 14 març 2007, 11:44

Hola! Tinc un petit problema amb el photoshop :S

El color blanc es veu de color nàcar (o sèpia xD). sempre que obru un .jpg o qualsevol altre extensió (.psd, .gif, etc) el color blanc es veu així. Encara que el pinti o seleccioni el color blanc continua veient-se així... :(

Què puc fer??

Gràcies per endavant!! :adeu: ^^


PD: no hem digueu "torne'l a instal·lar" xDDD si veig que no hi ha solució sí que el tornaré a instal·lar però demoment vull trobar una solució pliiiis!! :plora1:

PD2: Us puju una imatge per a que el mireu:

Imatge

El color està en RGB i 8 bits/canal, ni posant nivells automàtics ni contrast automàtic ni re de re :(
Imatge
:rodolar: :razz:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dc. 14 març 2007, 13:55

Possiblement tinguis el color mal configurat al photoshop, mira de posar que es vegi en colors de prova (View -> Proof Colors) i que estiguin en Monitor RGB (View -> Proof Setup -> Monitor RGB).
Si així es veu bé llavors pots treballar sempre d'aquesta manera o canviant la configuració del color (Edit -> Color Settings).
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dc. 14 març 2007, 14:09

abans de res, si guardes la imatge amb el color sepia.. i la obres amb el visor de windows mateix.. la veus en blanc no?? pq almenys pots continuar currant ni q sigui aixi :bleh:


ves a Edición --> Ajustes de Color (esta a baix de tot) i mira si et surt això:

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Asuka
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 295
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 10:28
Ubicació: Smp al lado de Teparta

dc. 14 març 2007, 14:25

Imatge

:no: :no: :no: continua igual Y_Y
Imatge
:rodolar: :razz:
 
Avatar de l’usuari
Marc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 183
Membre des de: dj. 12 gen. 2006, 16:17

dc. 14 març 2007, 14:58

A la web d'Adobe et donen 3 possibles solucions a aquest problema:

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=319456
 
Fredolic

dc. 14 març 2007, 21:10

Si a mi també m'ho fa de tant en tant, sovint no se però quan torno a obrir el programa no m'ho fa, potser esque fot el ruc.. jo tampoc n'he sapigut treure'n l'entrellat.
 
TasMan

dv. 16 març 2007, 02:12

Jo també he tingut alguns d'aquests problemes, sobretot en programes com el paint, el paintshop pro, vaig arrivar a la conclusió, que la imatge desa els colors utilitzats, i que no permet afegir altres (no se el perquè).

Una sol·lució fou obrir un nou document de dibuix, i copiar la imatge d'una a l'altra, d'aquesta manera si que funcionaba. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Asuka
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 295
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 10:28
Ubicació: Smp al lado de Teparta

dv. 16 març 2007, 12:47

Doncs al final l'he tornat a instal·lar i......re!! ^^u

Ara, per tocar més la moral, em diu cada cop que obru un document que de quina manera vull els colors o no se que :blink:

Imatge

I el color sèpia persisteix... :(
Imatge
:rodolar: :razz:
 
TasMan

dv. 16 març 2007, 13:26

El més segur, és que al desinstal·lar el programa, no se t'haja esborrat el fitxer de configuració. Pots borrar-lo fent (CTRL + ALT + SHIFT) abans de executar el programa, i mantenint-lo en la finestra dinici del Photoshop, fins que et surta el missatge per a esborrar-ho.

Això també et pot sol·lucionar el problema del color. (no em vaig adonar que era en qualssevol imatge) :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants