Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Puyi-Piccolo

Emule mes rapid

dl. 30 abr. 2007, 13:35

Doncs això que sempre als comentaris fican alla: "baja emulesuperfast funciona" i coses d'aquestes jo no ho he probat, pero realment funciona?

Gracies
 
arakelov

dl. 30 abr. 2007, 13:57

NO.

L'única manera que l'eMule funcioni bé és que TOTS compartim i pugem com a mínim el mateix que baixem.

O dit d'una altre manera: tenir-lo encès el màxim temps possible, compartint el màxim de fitxers possibles i al màxim possible de la teva capacitat de pujada.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 30 abr. 2007, 15:18

Amb l'emulesuperfast, si ten sort, nomes se't colaran un sol centenar de virus i programes spyware.

Ni se us acudeixi fer servir una cosa d'aquestes.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dl. 30 abr. 2007, 19:10

la gent k fa akesta "publicitat" dep rogrames per fer l'emule mes rapid k en treuen de fer aixo? nomes fotre als altres,no?
 
AntraX

dt. 01 maig 2007, 01:14

Noín ha escrit:
la gent k fa akesta "publicitat" dep rogrames per fer l'emule mes rapid k en treuen de fer aixo? nomes fotre als altres,no?

La persona que envia aquests missatges no ho fa conscientment, va ser víctima d'aquesta mentira i el programa envia aquestes "recomanacions" a "diestro y siniestro" per veure si algún pardillo més cau...
 
lluo

dt. 01 maig 2007, 12:11

Per no obrir un nou tema sobre emule poso aqui el meu dubte. Tinc a la gent d´animelliure en cola per descargar. Els puc moure de baix a dalt de cola?
 
Spinner_the_dark
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 160
Membre des de: dg. 21 gen. 2007, 08:38
Ubicació: Comunitat Valenciana

dt. 01 maig 2007, 13:14

lluo ha escrit:
Per no obrir un nou tema sobre emule poso aqui el meu dubte. Tinc a la gent d´animelliure en cola per descargar. Els puc moure de baix a dalt de cola?


Si no m'equivo que el que tens que fer es seleccionar a qui vullges pujar, i amb el dret possar-lo a la "lista de amigos", i una vegeda desde la pestanya de "Mensajes" li tornes a apretar amb el dret i ficar-li "Establecer puesto reservado para amigo". I aixi tindra mes prioritat en la teua cola de espera.

Crec que es aixina si no corregiume. :xiulant:
Imatge
 
lluo

dt. 01 maig 2007, 14:47

Ja està tot arreglatr, gracies
 
Monkey D. Luffy

dg. 20 maig 2007, 17:39

referit al tema de emule mes rapid, he llegit que hi ha agun mod que et pot fer guanyar uns kuants kb/s a mes de noves funcions i menus, n'hi unbs kuants i no se si instalarmels,

alguna recomanacio o alguna opinio al respecte???
(si esteu satisfets si son una merda o aixo...)


gracies!
 
Avatar de l’usuari
Guillerq
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 436
Membre des de: dl. 14 ago. 2006, 20:38

dg. 20 maig 2007, 20:02

Spinner_the_dark ha escrit:
lluo ha escrit:
Per no obrir un nou tema sobre emule poso aqui el meu dubte. Tinc a la gent d´animelliure en cola per descargar. Els puc moure de baix a dalt de cola?


Si no m'equivo que el que tens que fer es seleccionar a qui vullges pujar, i amb el dret possar-lo a la "lista de amigos", i una vegeda desde la pestanya de "Mensajes" li tornes a apretar amb el dret i ficar-li "Establecer puesto reservado para amigo". I aixi tindra mes prioritat en la teua cola de espera.

Crec que es aixina si no corregiume. :xiulant:


I doncs... si es aixi perquè no muntem una xarxa per poder descarregar anime d'una manera mes rapida amb tota la gent d'anime lliure fent servir aquest mètode?

Què us sembla? Com mes gent agregada mes facil serà que s'obtinguin fonts i mes ràpid es baixarà.

A reveure! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dg. 20 maig 2007, 20:23

gIRo12 ha escrit:
I doncs... si es aixi perquè no muntem una xarxa per poder descarregar anime d'una manera mes rapida amb tota la gent d'anime lliure fent servir aquest mètode?

Què us sembla? Com mes gent agregada mes facil serà que s'obtinguin fonts i mes ràpid es baixarà.

A reveure! :adeu:


Amb l'emule oficial nomes pots establir 1 slot de llançament a la vegada, es a dir que no serviria de gaire, i sincerament el sistema de crèdits de l'emule ja el trobo força be, encara que sempre hi ha els que son leechers i ni se n’adonen
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 20 maig 2007, 22:54

El problema de un servidor d'emule "tancat" (que crec que seria relativament fàcil de fer) és que hi ha gent que vol descarregar altres coses i un server tancat faria que nomes per kademlia poguèssin obtindre fonts per les altres coses que descarreguen. A més, si la participacio no fos gran no tindria gaire sentit.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dl. 21 maig 2007, 09:32

Igualment, ni q s'hagi posat slot a un usuari, almenys al meu mod d l'emule, es dóna prioritat a qui té millor relació enviat/rebut respecte a tu. Jo tinc gent a sa llista d'amics a qui he pujat gigues sense rebre res i els tinc amb slot (pq sé q comparteixen) i sovint em trobo q estic pujant a gent a qui no havia pujat res i ni els tinc posat slot.

Nu sé, trob difícil montar una xarxa tancada a l'emule. A més q hem d ser oberts a tothom, si no xungu. XD

PD: El MorphXT no té límit per posar slots.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dl. 21 maig 2007, 11:45

Sobre lo del server tancat.... jo he participat a altra web d'anime a un sistema que deien maratons, i la veritat es que anava força be. El server nomes s'obria un cop a la setmana i es possaven varies persones a compartir nomes un arxiu ( normalment un cd sencer ) i els que baixaven nomes podien tindre baixant eixe arxiu i ningun compartit mes.

S'aconseguien velocitats del maxim de linea, pero clar no es tot tan bonic... quan van començar a apareixer les opcions de afegir els servidors al conectar a altres emule el que tenia el server en el seu pc "moria" instantaneament ja que tots els altres users de la red el veieni començaven a fer peticions saturant la linea de qui tenia el server ^^u

Vamos que per fer algo aixi te que ser algo molt tancat on nomes hi hagi clients amb eixe server i sense conectar a ningun server ni client extern mes. Algo força dificil la veritat :adeu:
Imatge :Teparta:
 
JosepM
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 246
Membre des de: dc. 17 gen. 2007, 16:41
Ubicació: Valls

dj. 31 maig 2007, 15:57

El que vaig a dir no té res a veure amb l'anterior, però sí amb l'anar més ràpid l'emule. No sé si serà casualitat o què, però d'ençà que he fet una coseta, em baixa més de pressa.

Es tracta d'anar a opcions->seguretat i activar el protocol d'ofuscació (la primera de les tres caselles).
He pensat que hi ha prou gent (fonts) que només treballen amb ofuscació; d'aquesta manera s'augmenta el nombre de partenaires potencials...

M'equivoco?

Josep M.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants