Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Canals TV d'altres paisos

dj. 06 set. 2007, 16:43

Bones, volia saber que es necesita per poder veure canals d'altres paisos aqui. No se si amb una antena parabolica ja esta ho a part es necesita contractar algun servei.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 06 set. 2007, 16:54

Depen de quins canals. Està clar que via satèl·lit han de ser canals europeus-africans, la cosa no dona per més.

Llavors, el que deia, pots enfocar la parabòlica a ASTRA, Eutelsat, Hispasat... en molts hi ha canals gratuits i no gratuits... (no sé com està el tema per petar-los actualment).

PD: En el referent a que necessites, doncs una parabòlica i un sintonitzador digital.
Mad93 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 06 set. 2007, 19:16, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dj. 06 set. 2007, 17:01

Tal i com ha dit en Mad, tot-hi k existeis l'opcio de veurels per internet encara k no tots esclar
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

TDT

dv. 07 set. 2007, 10:52

aixo de la TDT es un mal invent ho dic perque fa temps el meu vei tenia contractats canals de satel·it i com que l'antena es colectiva agafava alguna cosa(o aixo em semblava).

Respecte aixo de veure TV d'altres paisos no se perque ho vols jo et recomanaria el digital + a l'ultima oferta k vaig escolta entrava Jetix em sembla i ja deus saber k ai posen Naruto
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 07 set. 2007, 23:26

Pel csd, una parabòlica al astra i un azbox (decoder que ho peta tot).

Pel que fa a la CSD col·lectiu, hi ha trastos que converteixen la senyal d'un o uns canals del satel·lit a un canal analògic, poc té a veure amb la TDT (a menys que emprés canals que ara empra el TDT, llavors seria canviar la configuració de l'aparell).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

ds. 08 set. 2007, 14:00

M'interessa per poder capturar els animes que fan al canals TV Tokyo i NHK que de moment son els unics que conec que no tenen logotip(vull dir quan emeten una serie o algo)(de la tv tokyo segur, per exemple amb naruto).

Despres tinc dos preguntes. 1: quan pot costar més o menys tenir tot aixo, no se si anira per mes o com.

2:No se si nomes m'ho sembla a mi, però per exemple als caps de naruto que estan capturats diractament de la tv en segon quin trossos als personatges es veuen com una linies grogues just al costat de les negres, algu sap perque?
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

ds. 08 set. 2007, 14:10

I per això no pots tirar de pàgines de RAWS?
Perque realment, més qualitat que la que tenen les que treuen no crec que l'aconsegueixis sense deixar-te una quantitat important de diners.
Imatge
 
algogoku

ds. 08 set. 2007, 14:11

Em sembla que des d'aqui no es possible agafar cap canal japonés...

Abans els meus pares tenien una parabólica i només agafavem europees. Potser pagant o no se com. Però el que se es que a les revistes de parabóliques on venen les programacions no vaig vore cap tele japo.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 08 set. 2007, 21:33

Mad93 ha escrit:
Depen de quins canals. Està clar que via satèl·lit han de ser canals europeus-africans, la cosa no dona per més.

Llavors, el que deia, pots enfocar la parabòlica a ASTRA, Eutelsat, Hispasat... en molts hi ha canals gratuits i no gratuits... (no sé com està el tema per petar-los actualment).

PD: En el referent a que necessites, doncs una parabòlica i un sintonitzador digital.


Els satel·lits són geostacionaris, no es mouen de la zona del cel, per entendre'ns, on són penjats. Per tant els sats japonesos sempre estaran sobre japó, mai sobre europa, per tant, no els pots agafar.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dl. 10 set. 2007, 22:32

K jo sapiga l'espai esta en moviment constant i la força gravitacional fa k els cossos petits, els satelits, estiguin en moviment de translació al voltant d'un cos més gran, els planetes. Per tant aixo k estiguin quiets no mho acabo de creure
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dl. 10 set. 2007, 22:37

A veure, el satèlit es mou, però la terra també i es combinen per tal de que el satèlit estigui sempre per la mateixa zona. Fes cas a en mad93 que és enginyer de telecomunicacions i d'això n'enten xD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 10 set. 2007, 23:23

Jajaj, sóc un projecte d'enginyer :P , i és física 'elemental' la raó ;)

Els satél·lits es mouen a una velocitat x, constant (no hi ha fricció amb res, espai = buit), i la força de gravetat és la que fa que el satél·lit no vagi cap a espai profund i giri al voltant de la terra. Per tant si quadres l'altitud i la velocitat, faràs que un satél·lit estigui 'parat' sobre un mateix punt del planeta (ni dir que sí que es mou, però a efectes pràctics i vist des de la terra està parat sobre un punt sobre el planeta).

Un exemple clar, les parabòliques, aquestes apunten al satél·lit que vols veure, i que jo sàpiga no es mouen com els girasols ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
algogoku

dl. 10 set. 2007, 23:26

En Mad te raó. Hi ha satelits que es mouen a la mateixa velocitat que la terra i es queden plantats asobre d'on interesa, sino com penseu que actua el Meteosat? Perque es queda sempre sobre Europa.
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dc. 12 set. 2007, 11:22

llavors amb una parabolica no pots agafar els canals del Japó ni de coña no?
 
algogoku

dc. 12 set. 2007, 13:22

NO.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants