Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

Vista pirata amb llicència original

dg. 07 oct. 2007, 13:48

Bé, m'acabo de comprar un portàtil i com tots avui en dia venen amb el vista dels ous instal·lat. I de fàbrica porta molta merda.
M'agradaria instal·lar un vista pirata, per tal de tenir una instal·lació neta, ja que el que ve porta que si el norton, que si no se què, vaja, un munt d'utilitats inútiles que no serveixen per res.
El que vull saber és si amb un vista pirata puc llavors posar la meva llicència i seria com si tingués l'original.

PD: No digueu que millor instal·la linux, passa't a xp, etc...
Doncs ja els instal·laré també, però ja que he pagat pel puto vista com a mínim el deixaré encara que no el faci servir.
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 07 oct. 2007, 13:55

Fes servir el cd de reinstal·lació o la partció aquella que tenen, al menys al meu no t'hi posava tota la porqueria, només el windows.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dg. 07 oct. 2007, 14:06

Sí, és que el problema és aquest, que no m'anava cap cd de restauració, i les particions me les he estat mirant, i hi ha la ACER, i la DATA. A part n'hi ha dues més, una de 10GB, que podria ser la restauració, i una de 3.4gb.
Pel que m'he informat, hi ha l'erecovery que servia per fer una còpia de seguretat de tot el sistema, una vegada l'has iniciat, però vaja, el que no vull es això mateix, tenir el sistema com ara.
Perquè lo de restaurar a partir de la partició, què es fa, a l'engegar l'ordinador a través de la bios, o amb un altre tecla?
Si és una altra tecla quina sol ser la genèrica?
És per això que pregunto si a partir d'un pirata podia tenir-lo com ara, però vaja, si el puc restaurar millor encara.

Gràcies Mad
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 07 oct. 2007, 14:19

El meu dell diria que amb f2 ho fa solet, ho posa al manual amb que anava el portàtil, no sé els altres casos. En referència al que deies de posar un pirata i posar-hi el teu codi, hauria d'anar en principi, però només si és la mateixa versió exacte ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
4catalonia

dg. 07 oct. 2007, 22:08

Jo al meu DELL havia de crear el disc a partir del windows i no t'hi salva cap programa que no sigui el windows, així que segurament el teu acer faria el mateix si fas servir l'"erecovery" que dius que tens, tot i això sempre pots obrir la utilitat, si et demana un cd ja tens la mostra més clara de que res de programari, si demana dvd ja és una altra història :adeu:

P.D: Pensa que si manipules l'SO del portàtil i per mala sort es peta, la garantia queda inutilitzada automàticament, ho dic per si li fots un vista pirata; sempre que ells es molestin a mirar-s'ho, que amb el mes que triguen a tornar el portàtil ni ho descartaria.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 07 oct. 2007, 22:40

Una fallida de hardware te la reparen tant si com no. La meva experiència amb dell al menys, hi tenia només linux al portàtil i m'ho van arreglar i no em van demanar res... (altra cosa és si et carregues la seva partició de diagnosi :) ). Bàsicament no volen perdre el temps amb gent que diu que alguna cosa s'ha aixafat i són ells que no ho saben fer anar...

Però per desgràcia aquesta clàusula abusiva existeix (tinc constància que a hp no hi ha cap problema, ofereixen suport per linux), i suposo que Dell venent els nous portàtils amb linux tampoc hi posarà pega. Tot i així cal dir que jo tinc les màquines amb assegurança d'empresa i assistència a següent dia laborable (venen a casa a arreglar-ho), que també pot influir.

Això de les garanties és com per desgràcia va tot en aquest món, si vas de bona fe et prenen el pel i si vas amb mala llet t'ho arreglen, i sento dir-ho, però més sent una empresa d'"aquí" (a la meva uni hi tinc 'tècnics' seus i... de portàtils en saben el que jo de dibuixar...).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
4catalonia

dg. 07 oct. 2007, 23:49

La meva experiència al fnac diu força cops al contrari, però això és una ruleta, i de hp et puc dir que una cascada de windows si no tens l'original posat (vas fer format) et val 50 euros trinco trinco :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 08 oct. 2007, 00:11

Tu ara parles d'un windows cascat, i pel que he sentit a l'fnac en aquest tema són uns inútils (a veure si trobo un bloc on un noi en parlava de les seves peripècies en el tema). Jo parlo d'avaries en el hardware de l'ordinador.

El que passa és que no tenen eines de diagnosi els molt inútils i per això han de recórrer al que diu el gestor de dispositius de windows, la seva incompetència no l'hauríem de pagar els usuaris...

D'altra banda, parlem també de coses diferents, primer, tu mentre conservis una imatge o un cd de recuperació pots fer el que et roti amb tota la calma del món. Que peta el portàtil? Tant li fot el SO que hi hagi, estarà mort igual :P

Que fa el burro i l'has de portar pel que sigui? Regraves el SO original i avall (jo ho tinc així per si es posessin burros, però no m'ha fet falta mai).

Que et diuen que el portàtil no el cobreix la garantia perquè tens tal SO? Els demandes a la OCU i en dos dies seran ells qui et trucaran a casa.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
4catalonia

dl. 08 oct. 2007, 14:01

Abans de criticar alguna cosa la gent s'hauria d'assegurar qui n'és responsable i no criticar a qui toca, no criticaré jo als de telefonica si és nokia qui em crea el problema; amb això vull dir que el fnac no és un servei tècnic sinó una botiga que no ofereix aquest servei, als que se'ls ajuda és pq el venedor vol, jo quan hi era m'havia guanyat bronques del jefe per fer-ho. Evidentment tenint en compte que no érem nosaltres qui havíem de solucionar el problema tampoc havíem de ser els que havíem de saber com fer-ho, reconec que no estaria de més però no és obligatori.

P.D: Si sabessis la multitut de xorrades que et pregunten d'un model de gps i que tenen en unes instruccions que no es llegeixen mai... i això passa amb tot com et pots imaginar i si has de vendre no pots estar per aquestes xorrades.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 08 oct. 2007, 18:20

Inútils va pel servei oferit, cosa que en les directives un treballador poc hi pinta :P

Com a eines de diagnosi per exemple, hi ha mesuradors de voltatges de pb per saber en un moment si està bé o chunga, per posar un exemple (que també val el polímetre cutre :P).

Altrament sí, la gent és molt cateta o molt barruda, no ho dubto i és una manera de protegir-se les espatlles, però si no em va el wifi per exemple, és igual quin SO tinguis (eps, has de ser prou espavilat per testejar-la sota windows per exemple si et falla a linux....) que és una fallida de hardware t'han de donar-ne recanvi i no rentar-se'n les mans (dic això fnac, dic companyia que fabrica els portàtils).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
4catalonia

dt. 09 oct. 2007, 14:02

Està clar que això que dius és de llibre, però si el bloc que dius critica pq els del fnac no tinguin polímetre cutre que dius tu (aprofito l'exemple que no dic que sigui això :P), el que et dic és que no l'han de tenir; evidentment si no et va el wifi, s'ha xuscat, i si fa poc que tens el portàtil/pc/mac te l'han de canviar si no s'escuden en les moltes clàusules de la garantia però tampoc em negaràs que no te l'ha de canviar el que penca a la botiga, parlo del fnac que ven sistemes montats, no parlo de pc greens ni aquests que tu te'l fas.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants