Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Erik007

Decodificar canal + al PC

dj. 15 set. 2005, 18:19

Mu wenas...

Tal i como indica el titulo, poz me gustaria saber esto...

Tengo una Tarjeta d TV Avermedia AverTV Studio 203 y quisiera saber... si es k se puede, como decodificar el canal + en el ordenador...

Me an dicho k con el MoreTV se puede, pero no lo e conseguido... supongo k porque el programa se tiene k configurar y no se como... ya k tpoco se que chip lleva la tarjeta...

Si algueien me pudiera ayudar...

SalU2 y hastra otra... Dew
 
Dauet

dj. 15 set. 2005, 19:46

Tengo la misma tarjeta TV que tu y tampoco consegui ver nada con el more tv :(
O sea q tambien estoy interesado en saber como se configura :yeah:
Yo consegui decodificar el audio con un programa que me pasaron, pero nada mas.
Saludos
 
Lord Vegeta

dj. 15 set. 2005, 19:52

Seguramente la tarjeta esa no puede decodificarla. Yo tengo una wintv con un chip llamado b878 ( o algo asi) y sí lo puedo decodificar. Utilizo el more tv como decodificador de video y el wilma de audio.

No hace falta configurar nada, simplemente darle a f2 y ya está.
Y para los partidos de futbol, en líneas de test tienes que poner 99, sinó se verá con muchas rallas :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dj. 15 set. 2005, 20:50

pos ves provant les q hi ha fins q es pugui veure, jajaj, pero be es = fet i fet a partid doctubre o novembre shaura acabat el chollo del canal+ obert pel PC. jo les lineas de test les tinc a 99 sempre tot i aixi de tant en tant me surt alguna ralla codificada, ajajaj pero molt poc.
 
WoKa

dj. 15 set. 2005, 20:54

Tinc l'Avermedia TV 203 i utilitzo el MoreTV per la imatge i el CPlusWin per l'audio...i es veu i se sent perfecte.

També em va costar, al principi no hi havia manera...la clau està en una versió modificada del MoreTV, més preparat per les targetes noves...o almenys per la 203 :D

Tinc tot un pack preparat en un directori, si us sembla us el comprimeixo i demà el penjo.

Un cop el tingueu, només heu de copiar-lo on volgueu del disc dur, i crear dos enllaços directes a l'escritori, un del MoreTV modificat i l'altre pel CPlusWin. Els programes ja venen configurats així que no s'hauria de fer res més :yeah:
 
pillaoatoe
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 85
Membre des de: dl. 30 ago. 2004, 10:40

dj. 15 set. 2005, 23:09

guenas, a ver pon en el emule moretv y el nombre de tu tarjeta y te saldran manuales y los programas utilizados ok
 
WoKa

dv. 16 set. 2005, 14:41

Aquí teniu el link per decodificar el plus amb l'Avermedia 203:

Pack per decodificar el plus, preparat per AverTV 203

Heu de copiar el directori on volgueu del disc dur i crear dos accesos directes; els arxius son "CplusWin.exe" per l'audio i "MoreTVreloaded(JPJ04).exe" pel video.


:adeu:
 
Erik007

dv. 16 set. 2005, 16:02

Merci woka pel pack aket... ara mateix esta baixant... viam si xuta be...

Només per si d cas... dir k estic abonat a Digital + ja k en alguns forums m'han banejat per pirata i no se k més... Es k hi ha gent k per no res salta...

Wenu... com ja e dit... thx i viam si va be...

Fins naltre... Dew...
 
Dauet

ds. 17 set. 2005, 16:22

Hola. M'ha surtit un problema amb el que has penjat WoKa. Ara em diu el seguent error quan obro el MoreTVreloaded(JPJ04)
---------------------------
MoreTV
---------------------------
No se encuentra ningún BT848, BT849, BT878 ó BT879
---------------------------
Aceptar   
---------------------------

Això és q no trova el tipus de "xip" però si tinc la AverTV 203 com vosaltres l'hauria de tenir no? :(

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 17 set. 2005, 16:33

Per desgràcia els fabricants en un mateix model hi posen diferents xips, podria ser el cas. Amb pinnacle passa força...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 17 set. 2005, 17:28

Prova a llevar aquesta clau d registre amb es Regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\HWIONT

A jo em va passar això quan m'anava bé i després em va donar per provar es Pubs3 (un altra programa per sintonitzar). Em va petar i després es MoreTV em donava aquest mateix error. Llevant això de's registre em va tornar a rutllar bé amb so MoreTV.

Edit: Si continua s'error, cerca al registre totes ses claus q diguin "HWIONT" i esborra-les.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Dauet

ds. 17 set. 2005, 22:55

Gàcies a tots dos, amb el que ha dit bitERROR m'ha anat bé. El que passa ara és que el moretv no em trova cap canal, vaig pulsant + (per canviar sintonies) i no me'n trova cap, tal com em passava abans :no:
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

dg. 18 set. 2005, 15:47

Creo recordar que las nuevas tarjetas no llevan el chip bt878, por lo tanto no se puede ver el plus gratis, al menos eso tengo entendido.

Yo con mi fly video veo el more tv perfectamente, bueno veía, porque ahora de repente me ha vuelto a salir lo de "no se encuentra bt878 ...." en el more tv, he elminao la clave del hwiont y al reiniciar me vuelve a salir otra vez.

En cambioen el w98 me funciona de maravilla, no sé supongo qeu será cosa de drivers o algo ya veré.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 24 set. 2005, 06:58

Una setmana després ...

Dauet, no sé si ho has aconseguit ja però et dic com ho tinc jo configurat es MoreTV.
Així: :P
Imatge
Tbé tinc marcades ses opcions Fase rápida i Turbo al menú Decoder.
I sa meva tarjeta no pot sintonitzar ràdio, així q es tuner FM probablement tigui mal seleccionat.

No has d cercar es canal amb es + i - Has prémer es tercer botó per sa dreta, un q és com una fulla amb línies, allà has d sintonitzar es canal. Jo el tinc a sa frequència K25.
Els botons + i - només fan q recorre aquesta llista.
Quan el tinguis, no sé si ho saps però has d pitjar F2 per decodificar. n_n'

suburu ha escrit:
Creo recordar que las nuevas tarjetas no llevan el chip bt878, por lo tanto no se puede ver el plus gratis, al menos eso tengo entendido.

Mirant a sa fitxa tècnica d sa web d'avermedia, en teòria si q han d dur es chip.
AverTV 203
AverTV Studio 203

suburu ha escrit:
Yo con mi fly video veo el more tv perfectamente, bueno veía, porque ahora de repente me ha vuelto a salir lo de "no se encuentra bt878 ...." en el more tv, he elminao la clave del hwiont y al reiniciar me vuelve a salir otra vez.

Idò si has llevat totes ses claus HWIONT jo ja no sé q pot ser. ><'
Esper q hagis tingut sort amb els drivers, q demà toca fútbol. :-p
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Dauet

ds. 24 set. 2005, 13:59

Doncs no ho havia aconseguit però ara gràcies a la teva config ia e pogut veure alguns canals :D (bueno he hagut de posar en comptes de philips un altre cosa però ja va!)
Ara m'haure desperar a q al plus fagin algo de pago per provar el decodificador :yeah:
Gràcies per tot :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants