Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

HackInTosh

dl. 24 març 2008, 11:11

Hola nois,

estic ficat en un projecte de la uni i voldriem fer un programa amb Iphone. Per això cal el nou SDK de Apple. El problema és que només es pot instalar a SO's Apple i com a usuari de Win no em penso comprar un Apple només per fer una practica ^^.

He vist que es pot instalar un MAC Os a amb un win. Més concretament es pot instalar un Mac a un disc extern per usb i un win al pc.

Pel que he llegit, cal que faci una partició al disc extern (es a dir en una tindré el que tinc i l'altre hi haurà l'espai pel mac os).
1a pregunta quina extensió ha de tenir la partició per mac os?

Després he llegit que instalo un Mac Os original (que m'han deixat) a la partició usb tal cual.

I per carregar-la només tinc que donar al BIOS del portatil, que arranqui via usb2.
2a pregunta: no cal fer res més? Es aixi de senzill?

Espero que algú em pugui donar un cop de mà en aixo!

Moltes gràcies.
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 24 març 2008, 11:41

Si el vols només per a fer la pràctica no et seria millor fer-ho amb el virtuapc o un d'aquests?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dl. 24 març 2008, 11:48

Mad93 ha escrit:
Si el vols només per a fer la pràctica no et seria millor fer-ho amb el virtuapc o un d'aquests?


Dona molts problemes amb el sdk. Inclús encara que instali al usb hi ha una opció del skd k no anirà. Però és el més proxim al real :P.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 24 març 2008, 11:58

No sé si és l'actual, però hi ha el "UFS de Darwin" per mac, que es pot crear amb l'fdisk de linux al menys, suposo que el de windows també.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dl. 24 març 2008, 21:31

Bé, jo he instal·lat el Leopard al portàtil, però al disc dur, no en cap extern.
Però pel que demanes, les particions pel mac, han de ser HFS+, que les pots crear en el moment d'instal·lar-lo, vas a la utilitat de discs, i allà formateges la unitat que vols.
Per carregar, hi ha dues maneres, segons el format de la taula de particions, que poden ser o bé el conegut MBR, o fent servir les GUID.
La diferència que hi ha entre les dues, és que si utilitzes les particions GUID, pots instal·lar l'emulador EFI, que emula el que seria la BIOS de mac, juntament amb el kernel vanilla original, i així pots instal·lar les actualitzacions oficials de mac, sense cap tipus de problema, en canvi amb la MBR si vols actualitzar hauries de baixar les actualitzacions parxejades per intel.

Tot i que com que tens un original, hauries de crear la imatge i aplicar els parxes i totes les històries, millor et recomano que baixis un mac ja parxejat, ja que alhora d'instal·lar pots triar tot això que t'he dit, juntament amb drivers i aquestes històries.

Hi ha diferents distribucions, Kalyway, la iAtkos, i la ToH. Personalment et recomano la Kaliway.

Espero que et sigui d'ajuda ^^
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dl. 24 març 2008, 22:24

ostres moltes gràcies!

Em podries recomanar algun tutorial o alguna cosa per l'estil? Amb alguna web.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dl. 24 març 2008, 22:35

Bé, ara he buscat en un moment pel google i he trobat aquest, que pel que he pogut veure en les imatges surt totes les opcions d'instal·lació que t'he dit més o menys.

Tutorial d'instal·lació

Si tens cap problema o algun dubte també hi ha un parell de pàgines que estan força bé:

InsanelyMac
OSx86
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
4catalonia

dc. 23 abr. 2008, 12:26

Cal dir que el personatge ahir ja va instal·lar el Leopard en un USB, a veure si et dignes a dir com t'ho has manegat, que més d'un segur que ho podria fer servir ^^
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dg. 25 maig 2008, 12:14

Nois algun usuari de hackintosh sap on trobar dirvers i manual per grafica i wifi?

Perk es veu molt pitjor el mac os que el winS, i la wifi no te drivers, son els 4965AGN... l'ultim cop que ho vaig mirar no els havien tret encara... pero he llegit que els nous MacBook ja els porten... alguna novetat dels que esteu més al dia que jo?
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 31 maig 2008, 15:32

Bé, de moment encara no és compatible al 100%, però hi ha una pàgina on estan en desenvolupament:

http://code.google.com/p/iwidarwin/
Aquí pots descàrregar les versions de desenvolupament per si t'interessa provar-ho:
http://iwidarwin.googlecode.com/svn/tru ... wi4965.dmg

A veure si amb la nova actualització treuen suport natiu per aquesta targeta i finalment podem implementar el wifi d'una manera eficient, ja que jo també tinc aquesta mateixa tarja wifi jej.
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
Diego
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dc. 04 feb. 2009, 20:24

dv. 20 feb. 2009, 16:40

 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 20 feb. 2009, 18:40

Els has probat?

Funciona realment bé?
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants