Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Earendil
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 17 maig 2008, 23:59

COMPARTIR

dg. 18 maig 2008, 23:13

HOLA A TOTS I GRACIES PER POGUER ENTRAR. ESTIC COMPARTIN EL QUE TINC AL MEU DISC DUR EXTERN, AMB LA CARPETA COMPARTIDOS DEL EMULE, PERO NO SE EXACTAMENT SI FAIG BE PER QUE HO POGUI COMPARTIR DIRECTAMENT ALS CORRESPOENTS LLOCS DE LA PAGINA.
SOC NOU I MES O MENYS M'ESTIC LLEGINT LES NORMES DE ENLLAÇOS, O SIGUI QUE PACIENCIA TINDRE.

MOLTES GRACIES, HEM PODEU AYUDAR... :D
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 18 maig 2008, 23:36

Hola, bé, llegeix una mica més, que per dubtes s'ha d'escriure aquí :P

Pel que fa a l'emule, si els has afegit (ho veuràs a la llista d'arxius del propi emule) com dius, ja els estàs compartint amb els demés ;)

Finalment, procura no escriure amb tot en majúscules, en medis escrits s'interpreta que estàs cridant, i sincerament, tot majúscules carrega una mica la vista ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Earendil
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 17 maig 2008, 23:59

compartir

dt. 17 març 2009, 17:47

Hola nois ara fa un any que m'hi vaig registre. bueno ara tinc una mica de temps i estic compartint com el primer dia. :xiulant:

Durant aquests dies he mirat de configurar l'emule, i he obtingut una ID alta, pero sincerament no es que baixi gaire depresa 3-5 com molt, algu piquet de 10...

Un altre cosa tinc la saga de Transformers (antiga, leonard mimoy, orson welles, etc) sencera per compartir si algu la vol que hem digui alguna coseta, pero abans tindre de saber com pugar-la a la pagina ¿¿¿¿¿¿¿¿???????? :jiji:

Moltes gracies.

ONE PIECE MILLOR SERIE MANGA DESDE EVANGELION I BD.
No es sentiu ofesos. Pero es bona, a que si.... :profident:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 18 març 2009, 14:32

Per les coses en català, hi ha poca gent, així que has de tenir paciència. En quant a penjar la sèrie de transformers, pots anar a subfòrum ed2k (si la comparteixes per l'emule) i fer un fil posant-hi els elinks. (recorda llegir les normes del subfòrum abans).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants