Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

l'eMule em fa coses estranyes [Solucionat]

dj. 12 juny 2008, 14:19

Doncs resulta que l'altre dia em vaig adonar que m'estava baixant a una velocitat molt alta una pel·li que tinc en descàrrega, i per curiositat vaig desplegar la llista d'usuaris per vore de qui em baixava i em vaig quedar tot parat: m'ho estava baixant de mi!!! :ein: Apareixia el meu nick!

A més, hui he tornat a vore que estic 3 voltes d'usuari en una altra pel·li que m'estic baixant.

Utilitze la versió 0.47a. Això que em passa és normal? o m'he de preocupar? :no:

:adeu:
Joanks l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 30 juny 2008, 12:11, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 12 juny 2008, 15:14

Mentre et baixí la pelicula correctament, no crec que cal preocupar-se gaire.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 12 juny 2008, 20:53

Com no es ralli l'emule... recordeu que la versió a sempre és de 'proves' (està provada, però no exhaustivament).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

dv. 13 juny 2008, 09:10

uf, que cosa més rara.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dv. 13 juny 2008, 15:01

Ja ho sé, Maki, si en akest sentit no em preocupa, ans al contrari, m'alegre que jo mateix m'ajude a baixar-me les pel·lis :xiulant:, però em preocupa per si algú està fent servir el meu internet o jo que sé..., això voldrà dir alguna cosa. :no:

Potser, com diu el Mad93, siga cosa del programa i de la versió que faig servir.

dw!
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

ds. 14 juny 2008, 14:54

NO! Hi ha una explicació molt mes sencilla coincidencia de nick(per ex MOLTES persones deixien el nick predeterminat, hi deu haver millions amb el nick "www.emuleproject.net")
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

ds. 14 juny 2008, 19:33

Home, he de suposar que té un nick personalitzat ^^u
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

ds. 14 juny 2008, 22:41

Efectivament tinc un nick personalitzat.
Per això la meua sorpresa, si tinguera el predeterminat no m'hauria sorprés, ja que d' 'emule-project' n'hi ha per a carregar un vaixell.

Bé, si a algú se li ocorre què pot ser, doncs...

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dl. 16 juny 2008, 15:08

Joanks ha escrit:
Efectivament tinc un nick personalitzat.
Per això la meua sorpresa, si tinguera el predeterminat no m'hauria sorprés, ja que d' 'emule-project' n'hi ha per a carregar un vaixell.

Bé, si a algú se li ocorre què pot ser, doncs...

:adeu:


Si pero exactament com de personalitzat hi ha millions de persones al mon si es un nick del tipus personatge d'anime segur que tambe hi pot haver alguna coincidencia(em sembla aixo mes logic que descarregar-te de tu mateix) quin es el teu nick de l'emule
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dl. 16 juny 2008, 19:14

Doncs utilitze el mateix nick que tinc ací a Animelliure però afegides les etiquetes de: [Animelliure] [TusProyectos] [TusDivx].

No sé, no crec que ningú tinga el mateix nick que utilitze jo, entre altres coses perquè el nick que tinc no és cap prota d'ànime i manga, i res per l'estil, bé, això sí, és més aviat una fusió, ^^u.

Ahh, i estic segur que era EXACTAMENT el meu nick el que vaig veure, de fet ara acabe de desplegar alguns dels arxius que m'estic baixant i m'he tornat a trobar, aparesc com a 'passiu' i en estat 'en cua'. He aprofitat per enviar-me missatges i bé, això no ho havia fet servir mai, però m'ix el que he escrit en verd, sabeu què vol dir?, m'està arribant el que estic escrivint?

A més, he aprofitat per a veure la IP i és diferent de la que tinc jo ara (he mirat la icona dels ordinadors que està al costat del rellotge en la barra d'inici); a més d'això, el hash d'usuari també és diferent del que tinc ara i apareix com a ID Alta, quan en realitat sempre he tingut i tinc ID Baixa amb el ruquet amb els ulls benats.

Jo de moment m'he afegit com a amic i m'he donat un slot a vore si baixa més ràpid ^^, així aprofite la situació.

En fi, ara parlant seriosament, no sé, és una cosa molt estranya, continue sense saber què pot significar això.

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dl. 16 juny 2008, 20:20

No et sabria dir quin problema tens,... però comença per actualitzar l'emule, a veure què passa.

eMule 0.49a
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dl. 16 juny 2008, 21:58

Abans d'actualitzar fes una captura aixo es unic i s'ha d'immortalitzar XD. Tambe podria ser que t'haguesin entrat a l'ordinador o algo aixi. Tot i aixi es mooolt estrany :blink:
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 16 juny 2008, 23:10

Per mi la explicació més senzilla és que aquest emule, la versió, estigui tarat, i vegi els propis forks com a altres clients, per el que t'enviaries a tu mateix sense parar, tot i ser des del mateix emule. Això té un però, crec que la opció de no passar per lan està activada per defecte, però també quedaria veure si la ip 127.0.0.1 interpreta que és de lan o no.

Són molts supòsits, però vaja, el primer pas per a descartar és canviar de versió de client i mirar si ho segueix fent.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Daerun
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dl. 23 juny 2008, 14:05
Ubicació: Manresa

dc. 25 juny 2008, 12:41

L'explicació es ben sencilla: existeix alguna mena de truquet per "piratejar" el teu nick a l'emule, de manera que no en tinguis un de concret, si no que, quan algú et mira el nick, apareixes amb el seu propi nick. Proveu-ho: aneu a la llista de gent que teniu en cua, ordeneu-la per nom d'usuari, i veureu que apareixen uns quants amb el vostre mateix nick.

Això no afecta per res el funcionament de l'emule, ja que el que veritablement compta són les estadístiques personals de cadascú que estan emmagatzemades a la carpeta Config. Això d'emmirallar-se el nicks dels altres no sé exactment perquè ho fan, però suposo que com que circulen tantes llegendes urbanes sobre emule, és possible que es pensin que copiant el nick dels demés aconsegueixen copiar també les seves estadístiques i baixar més ràpid; però com ja he dit, no afecta en res.
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dc. 25 juny 2008, 16:33

ostres es veritat n'he trobat 2 jo, pero no es perfecte si enmig de la sessio canvies el nick(com he hagut de fer perque en comptes de posar"robert_hayden[Animelliure]" em vaig menjar la "y") et posa l'antic nick

PD: m'agradaria fer aixo, com es fa?
Imatge

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants