Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
zadarbj
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 731
Membre des de: dl. 28 gen. 2008, 10:44
Ubicació: Kame House

Quin és millor?

dc. 16 jul. 2008, 09:27

Al Miró venen un portàtil ACER per 399€ i pots triar entre:

a) Acer, Intel M530, 2GB Ram. Pantalla 15'4" Targeta gràfia fins 224mb, wifii Win Vista

b) Acer, AMD 3000, 2GB Ram. Pantalla 17" Targeta gràfia fins 224mb, wifii Win Vista

Voldria saber quin és el millor el Intel o el AMD.

Gràcies per endavant!
 
Avatar de l’usuari
redox
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: dg. 16 abr. 2006, 12:11
Ubicació: Terrassa
Contacta:

dc. 16 jul. 2008, 14:41

Mmmm, del AMD dir només 3000 és dir poca cosa, però ja sé que els anuncis del Miró no són molt explícits que diguem. Fent la suposició de que és un Sempron 3000(més que provable), jo em quedaria amb l'intel.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dc. 16 jul. 2008, 15:14

Per què jo sempre he tingut un dubte amb això dels procesadors, quina marca és millor un Intel o un AMD?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

Re: Quin és millor?

dc. 16 jul. 2008, 16:17

zadarbj ha escrit:
Al Miró venen un portàtil ACER per 399€ i pots triar entre:

a) Acer, Intel M530, 2GB Ram. Pantalla 15'4" Targeta gràfia fins 224mb, wifii Win Vista

b) Acer, AMD 3000, 2GB Ram. Pantalla 17" Targeta gràfia fins 224mb, wifii Win Vista

Voldria saber quin és el millor el Intel o el AMD.

Potser és més important la mida del portàtil, però amb aquestes configuracions jo em quedaria amb l'Intel.


Kaku ha escrit:
Per què jo sempre he tingut un dubte amb això dels procesadors, quina marca és millor un Intel o un AMD?

Intel són millors... i més cars. A mi el phenom de 4 nuclis em fan bona pinta.
Per a processadors de 2 nuclis, no hi ha color entre els Intel Core 2 i els d'AMD, són molt superiors els Intel.
 
Avatar de l’usuari
redox
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: dg. 16 abr. 2006, 12:11
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Re: Quin és millor?

dc. 16 jul. 2008, 17:54

Kaku ha escrit:
Per què jo sempre he tingut un dubte amb això dels procesadors, quina marca és millor un Intel o un AMD?

Sol anar variant en el temps, però actualment, i en el futur pròxim, Intel sense cap dubte.

Cloud ha escrit:
A mi el phenom de 4 nuclis em fan bona pinta.

Sí, bona pinta en fan, però quan Intel tregui els primers amb arquitectura Nehalem a finals d'any, eixamplarà molt més la distancia que hi ha actualment ja que incorpora els dos únics punts forts que tenia AMD (el controlador de memòria integrat i l'Hypertransport) i tot amb un consum més reduït.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
zadarbj
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 731
Membre des de: dl. 28 gen. 2008, 10:44
Ubicació: Kame House

dj. 17 jul. 2008, 12:21

Gràcies per la informació!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 17 jul. 2008, 15:46

Sí, en portàtils (no sé sobretaules), els intel de carrer.

Llavors pensa que portar un 17 polzades a sobre no és molt lleuger que diguem, 3 a 4 kilos mínim (tot i que un 15,4 també pot arribar als 3 Kg...). Jo triaria per mida de pantalla, és a dir, si fas coses 3D i CAD, quan més gran la pantalla millor.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dj. 17 jul. 2008, 15:50

Jo el vaig triar de 17 polzades i ben orgullos que en estic, no es que pesi gaire ni res (almenys per mi) I de processadors no entenc. Ho sento :adeu:
 
Avatar de l’usuari
zadarbj
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 731
Membre des de: dl. 28 gen. 2008, 10:44
Ubicació: Kame House

dv. 18 jul. 2008, 11:28

Mad93 ha escrit:
Sí, en portàtils (no sé sobretaules), els intel de carrer.

Llavors pensa que portar un 17 polzades a sobre no és molt lleuger que diguem, 3 a 4 kilos mínim (tot i que un 15,4 també pot arribar als 3 Kg...). Jo triaria per mida de pantalla, és a dir, si fas coses 3D i CAD, quan més gran la pantalla millor.


Gracies! De 3D i CAD no ho toco...
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 21 jul. 2008, 11:14

Doncs llavors, a menys que no sigui realment un portàtil (per exemple si estàs en una residència d'estudiants però sempre està allí quiet) jo el triaria de pantalla petita.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dl. 21 jul. 2008, 15:42

Jo tinc un HP Pavilion de 17'' i, a veure, pesa els seus 4 Kg però si l'has d'utilitzar per coses de renderitzar i disseny gràfic et recomano el de 17''. Si no és res d'això, amb un de 15'4'' ja en tindries prou.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Guillerq
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 436
Membre des de: dl. 14 ago. 2006, 20:38

dl. 21 jul. 2008, 19:23

El meu té un processador Intel Dual Core, sense ser duo... Però bé com que el vaig guanyar en un concurs no em puc queixar xD.

I ara be la pregunta:

Quina és la diferencia entre els processadors Intel Core 2 Duo i el Dual Core (Centrino Duo)? Quines característiques tenen l'un de l'altre?

PD: Recordo que el Dual Core fragmentava la memòria en 2 discs però no sé ben bé perquè funcionava?
PD2: A l'hora de comprar no et deixis la targeta gràfica pel camí que desprès ho lamentaràs.
PD3: Què aporta de nou el nou processador que acaba de sortir a la venda Intel? (El Centrino 2)

A reveure! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
redox
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: dg. 16 abr. 2006, 12:11
Ubicació: Terrassa
Contacta:

dl. 21 jul. 2008, 20:49

gIRo12 ha escrit:
Quina és la diferencia entre els processadors Intel Core 2 Duo i el Dual Core (Centrino Duo)? Quines característiques tenen l'un de l'altre?

Mmm, mai he sentit a parlar d'un processador anomenat Intel Dual Core, jajajaja, però com estic acostumat a que la gent s'inventi coses (no em refereixo a tu) suposo que deu tractar-se dels Intel Core Duo que van sortir abans dels Intel Core 2 Duo (evidentment :P ). Diferencies, que recordi la més important és que els Intel Core Duo són una arquitectura de 32 bits i els Intel Core 2 Duo són de 64 bits. També hi ha una petita diferencia en la freqüència del bus del processador, la mida de la cache, la potencia dissipada, el jocs d'instruccions vectorials... però això ja depèn més de cada model específic de processador.

gIRo12 ha escrit:
PD: Recordo que el Dual Core fragmentava la memòria en 2 discs però no sé ben bé perquè funcionava?

Suposo que deus referir-te a que partia la memòria en dos espais d'adreces, un per a cada nucli. Doncs això és completament fals, els dos nuclis tenen accés a tot l'espai de memòria.

gIRo12 ha escrit:
PD3: Què aporta de nou el nou processador que acaba de sortir a la venda Intel? (El Centrino 2)

A veure, el Centrino 2 no és cap processador nou. Millor dit, Centrino no és un processador, ni el nou ni el vell. O els de Intel són molt totxos explicant-ho, o segons quina gent no parla sense tenir ni idea. Centrino és una plataforma d'Intel sobre la qual construir portàtils. Aquesta inclou el processador, el chipset (amb el chip gràfic) i la tarja wireless. Amb la sortida del Centrino 2, el que s'ha fet és actualitzar, d'aquest conjunt, el chipset de la plataforma i diria que també la tarja wireless, però els processadors segueixen sent els mateixos Core 2 Duo.

Vagi bé!

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Guillerq
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 436
Membre des de: dl. 14 ago. 2006, 20:38

dl. 21 jul. 2008, 22:19

redox ha escrit:
Mmm, mai he sentit a parlar d'un processador anomenat Intel Dual Core, jajajaja, però com estic acostumat a que la gent s'inventi coses (no em refereixo a tu) suposo que deu tractar-se dels Intel Core Duo que van sortir abans dels Intel Core 2 Duo (evidentment :P ).


Doncs noi, que vols que et digui, potser em vaig equivocar al anomenar-lo, tot i que el nom no m'el vaig inventar. xD
Segons el software Everest (el qual analitza els components de l'ordinador i bla, bla...) el tipus de processador que tinc el meu ordinador és aquest:

Tipus de processador: Mobile DualCore Intel Core Duo T2050, 1600 MHz (12 x 133)

A reveure! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
redox
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: dg. 16 abr. 2006, 12:11
Ubicació: Terrassa
Contacta:

dt. 22 jul. 2008, 08:18

gIRo12 ha escrit:
Tipus de processador: Mobile DualCore Intel Core Duo T2050, 1600 MHz (12 x 133)
^^

:adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants