Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
cinder

Problema con el mod "Slam Dunk 2004" para NBA live 2004

dj. 22 set. 2005, 16:25

Vamos a ver,en el mod de Slam Dunk(Slam Dunk 2004)yo antes jugaba perfectamente sin ningun problema,entonces un dia estaba jugando un partido muy disputado
y,en mi ciudad(alicante) se puso a llover y a tronar.Caian relampitos y cosas de esas con luces y de repente el ordenador se paró,la pantalla se me quedo en negro y me tocó reiniciar.
Ahora cada vez que pongo el juego y estoy en un partido tarde o temprano me pasa lo mismo.
A veces tambien me pasa estan en el escritorio,cuando habro alguna carpeta con videos,al tener que hacer tantas tareas a la vez,se me para.
Abrí la torre y la limpie por dentro pero esto no me arreglo el problema e hizo que se lentizara el pc,asi que ya casi no juego al mod.
Lo desinstalé y lo volvi a instalar y nada,el crack del juego no puede ser pk siempre me a ido bien.
He pensado ultimamente que a lo mejor sea que la placa base este un poco suelta o algo...
Aunque siempre me pasa lo mismo,cuando abro la torre para limpiarla o apretar algo se me pone el pc peor,o mas lento o se peta,etc
pk pasa esto?
Los drives de la targeta grafica no creo que sean pk siempre han ido bien.
He pensado que a lo mejor tambien pueda ser por que se acumule el calor o algo asi.
Haber si mayudais! :plora:
cinder l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 22 set. 2005, 19:24, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 22 set. 2005, 17:06

A mi se m'acud que hagis tret la pasta tèrmica que va entre el micropocessador i el disipador, segurament això pot afectar en el rendiment, si l'únic que has fet ha estat netejar-lo.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
cinder

dj. 22 set. 2005, 17:28

Si no te importa me lo podrias explicar un poquitin y decirme pk me ha sucedido esto?
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 22 set. 2005, 17:40

És només una suposició, partint de la base que només s'ha vist perjudicat el rendiment quan has netejat el pc.

Si treus la pasta tèrmica del disipador la transmissió de calor es veu afectada en gran mesura. Això fa que el micro s'escalfi més de l'habitual. Com que aquests micros no escalen l'ús de cpu (no varien la freqüència) he de suposar que al augmentar la calor, el rendiment del micro cau també de manera important ( quan més calor hi ha pitjor funcionen els aparells electrònics).

Jo dic això sempre des de la base que no has tocat res més.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
cinder

dj. 22 set. 2005, 17:41

me empezo a dar fallos desde que lluvió y se apago el pc
 
cinder

dj. 22 set. 2005, 17:52

Mad93,podrias leer de nuevo mi primer mensaje en este hilo?es que lo he modificado pk creo que no lo he explique bien.
cinder l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 22 set. 2005, 19:20, en total s’ha editat 4 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 22 set. 2005, 18:05

EDITA, no facis missatges en cascada.

Doncs posar pasta tèrmica primer si no la tens.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants