Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Windows 7, el substitut de Windows Vista

dj. 28 ago. 2008, 21:20

Doncs sí, resulta que pel 2010 tindrem un nou Windows. Resulta que sembla que Bill Gates and co. s'han adonat que l'han feta bona amb el Vista i els hi ha sortit una espècie de Windows-Me v2. Per això al 2010, apareixerà un nou sistema operatiu que, esperem, no sigui tant sumament dolent com el Vista.

[hide=Info Windows 7]
Wikipedia en castellà ha escrit:
Windows 7 (antes conocido como Blackcomb, y más tarde Vienna) se planea que sea la próxima versión de Microsoft Windows, sucediendo a Windows Vista. Windows "7" ya no será creado bajo un nuevo kernel, para permitir compatibilidad con Windows Vista. El vicepresidente de la compañía, Bill Gates, anunció en un comunicado oficial a socios y clientes empresariales que el lanzamiento de Windows 7 se producirá en enero de 2010. [1] De acuerdo a la revista "Smart Computing in Plain English", el desarrollo de este Sistema Operativo comenzó inmediatamente después del lanzamiento de Windows Vista. El 20 de julio de 2007, se reveló que este sistema operativo es llamado internamente por Microsoft como la versión "7". Se cree que habrá versiones cliente de Windows 7 tanto para plataformas de 32 bits como para 64 bits,[2] aunque la versión servidor (que sucedería a Windows Server 2008) será exclusivamente de 64 bits.[3]

No hay que confundir con "Windows Omnigo" la próxima versión de Windows Mobile.

Microsoft se ha abstenido de mostrar públicamente los detalles de Windows 7, con la idea de enfocarse sobre el lanzamiento y marketing de Windows Vista,[4] aunque se han publicado algunas características del núcleo del Sistema Operativo tras algunas conferencias como la "Windows Hardware Conference" de 2006.

La posible nueva interfaz
En tiempos del lanzamiento de Windows XP, fuentes internas catalogan a Windows 7 no solamente como una revisión mayor de Microsoft Windows, sino que permita cambiar la interacción usuario-computadora. El menú Inicio de Windows, introducido desde Windows 95 podría ser reemplazado por esta nueva interfaz. Adicionalmente, un nuevo paradigma para almacenar archivos fue incorporado, y la forma en la cual los programas puedan acceder al núcleo del Sistema Operativo podrían ser renovadas por primera vez en la década. Aunque algunos elementos de esta visión fueron pensados para Windows Vista (en particular las nuevas APIs, la aceleración 3D, y algunos vestigios de la original visión de una "nueva interfaz"), Windows Vista no se ve comúnmente como una diferencia de la tradición establecida con Windows 95.

Se ha establecido publicamente que el equipo de desarrollo de la interfaz Ribbon de Microsoft Office 2007 formará parte activa en el rediseño del Explorador de Windows y posiblemente otros elementos de la Interfaz de Usuario.

El 9 de febrero de 2007, Ben Fathi, de Microsoft explicó que el enfoque del sistema operativo se mantenía resuelto, mientras que Bill Gates, en una entrevista con Newsweek, también sugirió que la próxima versión de Windows podría ser "más centrada en el cliente".

Microsoft Corp. dijo que su próximo sistema operativo estará hecho para programas con pantalla al tacto, como alternativa al mouse.

El 28 de mayo de 2008, Steve Ballmer, director ejecutivo de Microsoft, dio a conocer esa capacidad en la conferencia del The Wall Street Journal "D: All Things Digital", llamándola "apenas un pedacito" del Windows 7, que deberá salir a la venta a finales del 2009.

Un empleado de Microsoft mostró posibles aplicaciones, como agrandar o reducir fotos y recorrer un mapa, simplemente con toques en la pantalla.

El presidente de Microsoft, Bill Gates, dijo que la nueva función es un paso evolutivo por encima del mouse.

Otras características
Algunas otras características originalmente planeadas para Windows Vista pueden ser parte de Windows 7, dependiendo de cuando éstas sean concluidas.

Windows 7 además incorporará un Hypervisor, el cual tendrá las características discutidas durante la fase preliminar de desarrollo de Windows Vista. Todo el código no administrado correrá en un entorno cerrado donde el acceso al "mundo externo" estará restringido por el sistema operativo. El acceso a los componentes externos estarán deshabilitados desde este entorno cerrado, como el acceso directo al sistema de archivos, la capa de abstracción de hardware (HAL), y el direccionamiento de memoria. Todo acceso a las aplicaciones externas, archivos, y protocolos serán regulados por el sistema operativo, y cualquier actividad maliciosa será detenida inmediatamente. Si esta aproximación es satisfactoria, se presagia muy bien la seguridad del usuario, haciendo virtualmente imposible para una aplicación maliciosa causar daño al sistema si ésta está bloqueada dentro de esta metafórica "caja de cristal". También, este entorno cerrado será capaz de adaptarse asímismo al código base al cual fue escrito. Esto aliviará muchos problemas que se presenten por compatibilidad cada vez que un nuevo sistema operativo sale al mercado.

Otra característica mencionada por Bill Gates es que "las lineas de mecanografía reconocerán lo que el usuario esté tecleando". Las implicaciones de esto podrían ser simplemente como la función "autocompletar" encontrada en los motores de búsqueda modernos, (como Google Suggest) o como una forma de dar comandos verbales al PC sin preocuparse por la sintaxis. Posiblemente, esto puede darse mediante interfaces de comando basadas en Windows PowerShell. De hecho, ya se ha estado diciendo que las futuras herramientas de administración de la GUI serán envueltas con PowerShell, así incorporar la línea de comandos en estas herramientas es natural.

Compatibilidad
Las versiones cliente de Windows 7 serán lanzadas en versiones para arquitectura 32 bits y 64 bits en versiones para Professional y Home. No obstante, las versiones servidor de este producto serán lanzadas exclusivamente para arquitectura 64 bits.

Esto significa que, las versiones cliente de 32 bits aún soportarán programas Windows 16 bits y MS-DOS. Y las versiones 64 bits (incluyendo todas las versiones de servidor), soportarán solamente programas de 32 y 64 bits.
[/hide]

Ho poso aquí, ja se que no és cap dubte de caire tècnic, però el trobo el lloc més adient.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

Rumors.

dj. 28 ago. 2008, 23:07

Crec que serà més complicat d'utilitzar que els anteriors Windows i preveig que els dos S.O. conviuran una bona temporada.

Segons el que comentes el Vista es summament dolent... Donde va Vicente? Donde va la gente, ho has sentit dir i ho repeteixes, tan sols ho dius per això. No voldria sonar repel·lent però aquests judicis són del mateix calibre de el Linux és una mierda porque dicen que no se puede instalar el messenger o sigui, arguments inexistents.
Que si, que el Vista té un kernel molt carregat, però això no implica que tingui bugs, que vagi lent, etc, el que vol dir es que necessita una màquina potent. Clar que es obvi que molt optimitzat no està, ja que es un S.O. fet en ¡6 messos!.

Voleu eficiència? Practiqueu amb l'exemple! Utilitzeu OpenBSD. Au! A compilar paquets fins a la mort. Això si, més optimitzat impossible!



Nga dww!
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dj. 28 ago. 2008, 23:47

Peró aquesta noticia es molt vella no? Jo fa temps que ho havia llegit això xD. I jo amb el vista de moment tiro be, fins que no faci coses de "professionals" jo tranquil :adeu:
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

dv. 29 ago. 2008, 00:11

jo vaic sentir que el volien fer amb pantalla tactil i tot aixo, interactiu
Imatge
 
viktor104

dv. 29 ago. 2008, 00:30

Si, Peacegirl, això s'ha dit, i també s'ha dit pel vista que es faria, i a la fi i al cap nomes li han posat el TabletPC, pero be aixo comença a ser tipic de Microsoft.

Be, si, no es vella ni molt nova, es una noticia que ja fa dies que volta, i si, no es tardara massa a treurela.

No critico el Vista, pero rendiment molt baix això esta clar que es cert, i que necessite una maquina potent per correr be.
Millores se n'han posat, pero no crec que siguin les necessaries per a que la majoria de gent s'actualitrzi desdel seu XP.

Jo de moment, tiro i crec que tirare am XP, i aixo que he tingut l'oportunitat de queda'm amb vista, pero per H o per B 8sigui que el meu pc no es prou potent o sigui per B) m'he tornat al XP.

Be, informo nomes que el Windows 7 sera un Vista modificat i podem dir que optimitzat posantli alguna cosa de nou.

I ja que hi som, informo que ja s'han acabat els windows, desdel prinicpide windows hi han agut molts windows, ia ra despres de windos 7 s'acabara.
Microsoft per fi es decideix a escriure un Sistema Operatiu desde zero, el nom? Microsoft Midori (Midori en japones vol dir Verd).
Aquest pel que he vist, sí sera una revolucio, amb tal qual entenem un Sistema Operatiu abui en dia, anira molt lligat en Windows Live i la posicio d'internet serà fundamental.

Bé...esperarem al Win 7, i fins a la sortida d'aquest crec que continuare amb XP per molt que els de Micro l'hagin deixat abandonat.

Saluts! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Re: Rumors.

dv. 29 ago. 2008, 05:57

Vincent ha escrit:
Segons el que comentes el Vista es summament dolent... Donde va Vicente? Donde va la gente, ho has sentit dir i ho repeteixes, tan sols ho dius per això. No voldria sonar repel·lent però aquests judicis són del mateix calibre de el Linux és una mierda porque dicen que no se puede instalar el messenger o sigui, arguments inexistents.


No, i ara, evidentment ets lliure de donar la teva opinió. Però jo no dic que el Vista sigui dolent perque ho diu la gent, sino perque el tinc, i sé que dóna molts errors, i això que tinc un quad amb 2Gb de Ram i 2,40Ghz. Que sí compatibilitats, ara no trobo aquest arxiu (que ha desaparegut misteriosament), ara funciono, ara et poso APPCRASH i tanco, ara em reinicio per la nit perque vull... Bé, i més coses.

Pel que fa al Win7 bé... Ja veurem que passa amb ell, de moment només es ven fum sobre com serà en realitat.

No me n'havia assabentat del nou projecte de Microsoft amb canvi de nom i tot. Bé, esperem que sigui genial!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 29 ago. 2008, 23:06

Jo espero que treguin drivers per les targes grafiques, plaques base ETC perque sino estare com amb el XP, que el puc tenir però no puc veure videos ni escoltar res perque ni hi han drivers per XP.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Rumors.

ds. 30 ago. 2008, 00:33

Vincent ha escrit:
Que si, que el Vista [...] ja que es un S.O. fet en ¡6 messos!.

El windows vista és el "famós" Windows Longhorn, del q se'n parlava molts més mesos (anys) abans d q sortís a la venda, així q d desenvolupament ja duia temps, més d 6 mesos, consti. :d

A més, es nota en alguns aspectes aquesta feina. Q jo hagi vist, en la gestió d'usuaris i privilegis i en l'aprofitament dels processadors multi-nucli.

Ara, a banda d'això a jo el Vista no m'aporta res d nou respecte al XP. I és més, la seva escassa retro-compatibilitat, supera seus avantatges. En la meva opinió.

Vincent ha escrit:
Voleu eficiència? Practiqueu amb l'exemple! Utilitzeu OpenBSD

Tpoc no s'ha d'arribar a aquests límits per tenir dret a reclamar eficiència a un S.O. d pagament, però totalment d'acord :d

Windows 7 ¿?

Ha d venir una nova generació, una nova evolució com va ser el Win NT, als sistemes operatius. Destacar el canvi d'aparença del menú Inicio a un nou S.O. per jo és un insult a la meva intel.ligència.

Disculpa la meva opinió, Luxna, però aquest article q has posat em sembla molt demagògic.
"Todo acceso a las aplicaciones externas, archivos, y protocolos serán regulados por el sistema operativo, y cualquier actividad maliciosa será detenida inmediatamente."
És q després mos queixem d q el vista mos demana cofirmació per qualsevol canvi d configuració, i això només significa preguntes tipus "está seguro de ...?" ...

El Vista em sembla un sistema operatiu inútil donades les alternatives q hi ha però voler vendre fum partint d les carències del vista... em sembla trist.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

ds. 30 ago. 2008, 22:16

Després del que ha dit en Bit, no tinc gaire més a dir. Això sí, espero que microsoft deixi d'intentar de copiar d'una vegada als demés... perquè el Vista no és més que un intent de copia del Tiger (MAC OS 10.4). Però clar, és maco, i la gent que es compra un PC nou li agrada... però ja m'agradarà veure com els hi tira d'aquí uns anyets xD

La veritat és que no he conviscut massa amb ell, em vaig fer una partició i a la mitja hora la vaig borrar per vergonya aliena, o sigui, opino pel que he vist, encara k sigui poc, no pel que s'en diu d'ell ^^

A veure com els hi surt aquest suposat windows 7. Lo que és a mi, estic més que content d'haver fet el pas a canviar a MAC, perquè això SÍ que funciona.

En fi, a veure com surt xD


[hide=Hz, Uzu, Ayu, Ale, Punch, ...]No comenceu amb lo de sempre, ok? xD[/hide]
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dg. 31 ago. 2008, 01:21

Sobre el SO Linux i Mac, m'han dit que si es vol treballar en el tema de videos, imatges i sons (renderitzar, sincronitzar...), no funcionen tant bé com el Windows. Ara bé, jo això no se pas si és veritat, m'ho podeu confirmar / desmentir?
Imatge
 
viktor104

dg. 31 ago. 2008, 16:34

Be, amb Mac almenys pots correr Photoshop CS3 l'original sense problemes, i am Linux el CS2 també, i si vols el cs3 doncs am el wine emulant windows... pero be..sempre hi ha alternativers als programes mes coneguts.

Sobre video.. ni idea... ^^u

:adeu:
 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

dg. 31 ago. 2008, 21:04

Amb vídeo... només dir que el millor programa d'edició de vídeo és per MAC (Final Cut Studio) xD i es fa servir a nivell professional: wolliwood, etc...

I, per molt que es digui que per MAC o Linux no hi ha programes... no és cert! El que passa és que no son com els de windows i cla... Per exemple els processadors de text. Qui vol l'office tenint l'openoffice? :P
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 31 ago. 2008, 21:35

Avals ha escrit:
només dir que el millor programa d'edició de vídeo és per MAC

Això fa uns anys podria ser cert, ara ja, no.
I això ho diuen editors de vídeo i imatge professionals, no jo.

Avals ha escrit:
I, per molt que es digui que per MAC o Linux no hi ha programes... no és cert!

Home, no hi ha dubte que l'estàndard és el Windows, i sempre que vagis amb un no-estàndard, tindràs possibilitats de trobar-te incompatibilitats i problemes. Que no dic que sigui el 90%, però un % força elevat hi és.

Avals ha escrit:
Qui vol l'office tenint l'openoffice? :P

Doncs tothom que l'utilitzi per escriure. Per a què complicar-se la vida?
Es com qui vol un mac pq "és més eficient" i l'únic que fa és clon-msn i clon-word xD

I el vista, és atractiu visualment, però és... lent... seguro que quieres hacer X? que si coooiii xD A més de xupar ram a saco...
Em va durar poc al portàtil nou... tant poc com el que utilitzo el Ubuntu xD

En fi, com el XP, res.
 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

dg. 31 ago. 2008, 22:36

Uzu ha escrit:
Això fa uns anys podria ser cert, ara ja, no.
I això ho diuen editors de vídeo i imatge professionals, no jo.


Ahà, doncs nosé ara, però com a mínim durant em meu periode de recerca d'informació del que era MAC en si, ho era. Però igualment, si no és així, perquè totes les empreses que es dediquen al sector van amb MACs? ^^u

Uzu ha escrit:
Home, no hi ha dubte que l'estàndard és el Windows, i sempre que vagis amb un no-estàndard, tindràs possibilitats de trobar-te incompatibilitats i problemes. Que no dic que sigui el 90%, però un % força elevat hi és.


Home, en part tens raó esclar, però quan t'acostumes a ser "incompatible" no t'importa passar els documents a format "compatible". A més, tampoc ets taaan incompatible com creus, en l'únic és en documents de texts i presentacions i tal. Que, la majoria de programes inclouen les eines per passar-ho a formats per windows i tal, però a la llarga tot acaba funcionant. O sigui, no és tan incompatible xD ( ho sento, m'explico com el cul ^^u )

Uzu ha escrit:
Doncs tothom que l'utilitzi per escriure. Per a què complicar-se la vida?


Hum... l'openoffice no requereix tants recursos com el de windows.Això sí, és més lleig, parlant estèticament, però... no ets tu que dius que l'estètica és el de menys? :P

Uzu ha escrit:
Es com qui vol un mac pq "és més eficient" i l'únic que fa és clon-msn i clon-word xD


Bueno, hi ha gent per tot xD No et nego que un altíiisim percentatge d'usuaris de MAC siguin uns pijos rematats que només ho volen perquè és bonic i tal.

Uzu ha escrit:
I el vista, és atractiu visualment, però és... lent... seguro que quieres hacer X? que si coooiii xD A més de xupar ram a saco...
Em va durar poc al portàtil nou... tant poc com el que utilitzo el Ubuntu xD


Ídem! xD


I fora de tot això, el sistema operatiu no és només una eina útil per treballar. Un sistema operatiu ha de ser una eina útil i on t'hi sentis bé ^^
I personalment, em sento millor sense cap mena de windows xD A veure si algún dia canvia el xip i la gent comença a pensar en el que realment vol, i no allò que té tothom!

Apa! vagi bé!!! :P


[hide=clica aquí]De bon rotlle eh ^^[/hide]
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 31 ago. 2008, 22:54

Avals ha escrit:
Ahà, doncs nosé ara, però com a mínim durant em meu periode de recerca d'informació del que era MAC en si, ho era.

Ara i fa un parell d'anys també xD

Però igualment, si no és així, perquè totes les empreses que es dediquen al sector van amb MACs? ^^u

Et contesto amb la teva contestació:
No et nego que un altíiisim percentatge d'usuaris de MAC siguin uns pijos rematats que només ho volen perquè és bonic i tal.
A veure si algún dia canvia el xip i la gent comença a pensar en el que realment vol, i no allò que té tothom!

O sigui, no és tan incompatible xD

Si t'entenc el que vols dir, que tampoc hi ha per tant, però la majoria d'usuaris de PC... com que no tiran de google per buscar solucions sas?
A això em refereixo, que quan menys problemes millor.

l'openoffice no requereix tants recursos com el de windows

Algu que nomes lutilitza per escriure i el msn i tal, cres que li preocupen els recursos? Tindrà el fotoshop i el virtualdubmod treballant? xD

A veure si algún dia canvia el xip i la gent comença a pensar en el que realment vol, i no allò que té tothom!

I pq vols el mac apart que és mes maco? Pq fas el mateix que faries amb un windows XP, però més car, eh? xD

Però vamos, lo de sempre, que amb un XP la gran majoria d'usuaris de pc va de sobres servit.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants