Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

Domini+ Hosting

dv. 19 set. 2008, 15:07

Hola a tots, tinc al cap la idea d'iniciar un projecte web per el meu club esportiu (i etc etc, no explicaré la història).

Al tema, vull un domini .cat. Però son la pera de cars, tot i això hi ha uns codis que circulen pel món que permeten un descompte. On es poden aconseguir aquests codis?

Després tema hosting, vui posar-hi un Wordpress, i de moment força careros... en general em surten uns 100-120€ any... algun lloc recomanable que hagiu provat?

Moltes gràcies
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dv. 19 set. 2008, 15:39

Per hosting un amic meu té Servage i diu que n'està satisfet i tal, i el preu no és excessiu, suposo.

Et deixo el link aquí perquè t'ho miris, http://servage.net/

No n'estic segur però crec que també ofereixen .cat, però sempre es pot aconseguir en una ltre lloc i cambiar el host.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 19 set. 2008, 17:33

L'oriolfp va parlar d'aquesta oferta al subfòrum de suggeriments -> http://promotions.nominalia.com/index_cat005.html

Un cat per 15 euros amb hosting, però t'hauries d'informar sobre si disposa de php i mysql al pla (o mirar ofertes complementàries).

O t'ho pots mirar amb amen.es, jo hi tinc els dominis i perfecte el tracte (no disposen de .cat)-> http://www.amen.es/static/pack_pro_windows.html

Si dius que et surt tan car, mira-t'ho per separat. Compra només el domini .cat i el hosting a una altra banda. Un lloc que he provat i anava molt bé ( a part de deixar-te fer-te meravelles amb l'accés a shell) és http://dreamhost.com/ i surt molt bé de preu, sobretot al canvi del dolar, i com pots veure no estàs limitat a res excepte a l'ús de cpu.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 19 set. 2008, 21:42

moltes gracies, també m'han dit un que es diu 1 on 1. Us sona? Em penso que és el més econòmic ara mateix.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 19 set. 2008, 23:53

wolffan ha escrit:
moltes gracies, també m'han dit un que es diu 1 on 1. Us sona? Em penso que és el més econòmic ara mateix.


Econòmic en quin sentit? Perquè l'allotjament és una autèntica merda. Es tenen que contractar fora d'Espanya, ja que els d'aquí són molt dolents.

Hosting: www.hostgator.com
Codi descompte (31 primers dies a 0.01€): FREETRIAL

I de domini .cat, el de Nominalia per 15 euros.

També de hosting pots provar amb dreamhost o bluehost.
Imatge
 
ildure

dj. 02 oct. 2008, 23:09

La que jo estic és baratíssima i té de tot... l'únic que hi ha poca transferència disponible..

Features Budget Bronze Silver Gold Platinum
Disk Space 40 MB 100 MB 500 MB 1000 MB 2000 MB
Transfer 100 MB 500 MB 2000 MB 5000 MB 10,000 MB
Reseller Yes Yes

Monthly n/a $2.99 $5.99 $9.99 $15.99
Quarterly $3.75 $8.50 $17 $28 $44
SemiAnnual $7.50 $16 $32 $54 $85
Annual $15.00 $29.90 $60 $99 $160

direccions email, mysql bases de dades, subdomis, ftps, etcetc i elecció entre php4 i php5 al comprar el domini
Suporta ssl, java2, pearl, ... pots fer chrons i bueno, pràcticament tot el que vulguis. També té preinstalats foros, blogs, ... perque els instal·lis on vulguis.

Ai sí, es diu LiveHost.net el lloc i en cas que t'hi apuntis.. t'agrairïa que em posesis de referer ( 60 ) :P

Lo dit, molt configurable i molt barat, però amb POQUÍSSIMA transferència..... si esperes moltes visites NO és el teu lloc.. per algo modest, de sobres :)
Això sí, suport, etc només en anglès.. ( i l'activació hs de trucar per prémer les tecles que et vagin dient i així confirmar que ets una persona real..)

Pensa que estant en dolards, surt molt millor de preu ;)
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 03 oct. 2008, 00:30

Al final he optat per el 1on1. 27 euros l'any força bé, realment estic content i les fotos i videos a blip.tv i a flickr. De moment no problem!
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants