Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

ds. 01 nov. 2008, 22:27

en un foro me an dicho esto:

No tiene mucho sentido usar h264 + ac3, ya que ese ac3 no es ni siquiera 5.1. Lo normal seria aac, la misma calidad menos espacio y no habra problemas con el volumen bajo. El ac3 es para quien tiene un buen sistema de audio o lo ve en un dvd de sobremesa.

Otra cosa que no tiene sentido es usar el VM para crear un MKV (si se peude) lo normal seria el Mkvmerge

resulta q la release q are es mkv con el codec ac3, eso tenia pensado porq da mas calidad, es cierto eso q dice? q seria mejor en aac?
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dg. 02 nov. 2008, 01:36

Doncs si, si q es cert tot el q than dit es correcte.

Pero et dic jo q qui tingui un bon equip 5.1 disfruta molt amb bons audios xD

A viam si el q pretens es fer una release mkv (com la meva de sakura: esta feta en H264+HC-AAC). La qualitat daudio es molt acceptable i lo millor es q suporta 5.1, pero si es stereo no passa res ja q tot i aixi comprimeix molt mantenint força la qualitat.

Es a dir si vols fer una release en mkv amb h264 es una tontaria mantenir el AC3 ja q fet i fet la majoria de reproductor ja no poden amb el h264 i menys amb els mkv aixi q ficarli lafegit del aac no comportara gaires problemes extres.

Conclusio, el AAC per practicament la mateixa qualitat q el AC3 pot ocupar força menys.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dg. 02 nov. 2008, 11:39

Guiru ha escrit:
Doncs si, si q es cert tot el q than dit es correcte.

Pero et dic jo q qui tingui un bon equip 5.1 disfruta molt amb bons audios xD

A viam si el q pretens es fer una release mkv (com la meva de sakura: esta feta en H264+HC-AAC). La qualitat daudio es molt acceptable i lo millor es q suporta 5.1, pero si es stereo no passa res ja q tot i aixi comprimeix molt mantenint força la qualitat.

Es a dir si vols fer una release en mkv amb h264 es una tontaria mantenir el AC3 ja q fet i fet la majoria de reproductor ja no poden amb el h264 i menys amb els mkv aixi q ficarli lafegit del aac no comportara gaires problemes extres.

Conclusio, el AAC per practicament la mateixa qualitat q el AC3 pot ocupar força menys.


si pero, en el futur es posible que si llegeixin els ac3, els reproductors, y si es britat que hi ha forsa diferencia, llavors si que seria millor amb ac3, ara si dius que no hi a molta, aveure, de aac a ac3 hi ha aencara que sigui una minima diferencia no? esque si ya es minima ho fare en ac3
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dg. 02 nov. 2008, 13:56

Tots els reproductors llegeixen o haurien de llegir el ac3, jo em referia al aac. Pero vaja q ja et dic q la diferencia tamany qualitat el aac es bastant millor, pero vaja ja q lorigine es ac3 es = ferlo en ac3 finalment a viam com mes et convingui i et sigui mes facil.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dg. 02 nov. 2008, 15:02

Guiru ha escrit:
Tots els reproductors llegeixen o haurien de llegir el ac3, jo em referia al aac. Pero vaja q ja et dic q la diferencia tamany qualitat el aac es bastant millor, pero vaja ja q lorigine es ac3 es = ferlo en ac3 finalment a viam com mes et convingui i et sigui mes facil.


me equivocat, volia dir el x264 y mkv
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dg. 02 nov. 2008, 20:02

Si vols fer la millor qualitat per a que es pugui reproudir ara (en alguns equips) i en el futur pròxim, la millor opció i la més estàndar és h264 + LC-AAC en un MP4.
 
Avatar de l’usuari
Jordi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dc. 06 set. 2006, 17:12

dg. 02 nov. 2008, 22:26

I per un futur llunyà seria h264 + AC3 en un MKV? ¬¬


Molt interessant la "discussió" :yeah:


:adeu:
Imatge
Top Secret
:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dg. 02 nov. 2008, 23:02

Jordi ha escrit:
I per un futur llunyà seria h264 + AC3 en un MKV? ¬¬


Molt interessant la "discussió" :yeah:


:adeu:


no em referia a ac3, volia dir el x264 en general
 
Avatar de l’usuari
Jordi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dc. 06 set. 2006, 17:12

dg. 02 nov. 2008, 23:35

Estic preguntant (<-- mira el símbol ? :profident: ) que jo no en tinc ni idea tampoc ^^u ^^u


:adeu:
Imatge
Top Secret
:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 03 nov. 2008, 10:55

llavors, per un mkv y x264, quien audio seria el mes apropiat y el de mes cualitat?
 
Avatar de l’usuari
Jordi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dc. 06 set. 2006, 17:12

dl. 03 nov. 2008, 11:22

Més qualitat AC3, pel que diu en Guiru ;-)

Més apropiat, ja depèn de tu :profident: Si vols reduir el pes final de l'arxiu sacrificant una mica la qualitat de l'àudio (<-- En diàlegs no es notarà, només quan soni música i si tens un bon equip d'altaveus d'àudio i una oïda fina ;-)), llavors AAC, però si vols mantenir màxima qualitat llavors AC3, no?


:adeu:
Imatge
Top Secret
:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 03 nov. 2008, 12:46

Jordi ha escrit:
Més qualitat AC3, pel que diu en Guiru ;-)

Més apropiat, ja depèn de tu :profident: Si vols reduir el pes final de l'arxiu sacrificant una mica la qualitat de l'àudio (<-- En diàlegs no es notarà, només quan soni música i si tens un bon equip d'altaveus d'àudio i una oïda fina ;-)), llavors AAC, però si vols mantenir màxima qualitat llavors AC3, no?


:adeu:


ja pero man dit en un altre forum que el mkv amb x264 no pega amb ac3, suposo per que ho dira per la compatibilitat y aquesta mezcla de formats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants