Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Dubtes sobre Emule.

dj. 22 gen. 2009, 09:34

Hola a tots/es!!

EM preguntava si em podrieu ajudar amb uns dubtes que tinc sobre l'emule:

1) Com faig per posar-me de de nom d'usuari d'emule "Nightsirk"?. L'altre dia, Kaku em va dir que si em posava el meu nickname que em pasaria a més velocitat uns capítols de Blau que se m'estaven descarregant força lents (4 kb/s) però apart d'això, si em posu Nightsirk de nike name tots els d'aqui em podreu reconèixer i això és una ventatge per tots els d'animelliure no?

2) Com puc aconseguir que la ID del meu emule vagi més ràpid. Perquè sempre em posa ID Lenta i això té a veure amb la velocitat de l'emule no?

És que vaig llegir a una revista com canviar-ho però no em va funcionarr i per això demanava si algú d'aqui sabia algun sistema per canviar-ho.

3) Saber els nostres nicknames d'emule perquè si puc jo tbé pasaros les coses més ràpides tbé m'alegraria saber com es fa i a qui li paso.

Espero que se m'hagi entés, sino m'ho dieu i ho intentaré tornar a explicar millor.

Gràcies per adelantat!!

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 22 gen. 2009, 14:04

Id baixa o alta no afecta a la velocitat de descàrrega en sí, però sí que hi repercuteix.... miro d'explicar-me.

Quan tens id alta és quan tens els ports 'oberts'. Això vol dir que altres emules es poden connectar a tu, si tens id baixa no es poden connectar a tu. Per tant si tots dos teniu id baixa la connexió entre vosaltres no és possible, al menys un dels dos ha de tenir id alta (que voldrà dir que l'altre s'hi podrà connectar).

Com veus això directament no afecta la velocitat, però si que fa que el nombre de clients dels que et pots descarregar coses augmenti, que al final acaba fent que descarreguis més ràpid ;)

Per obrir els ports ho has de fer al teu router i mirar que el teu firewall (si en tens) no bloquegi les connexions entrants. Si dius el model segurament et podrem dir alguna plana on expliquin com obrir un port al teu router (cada router és una mica diferent en quan a la seva administració).

L'emule va amb un sistema de crèdits per a donar prioritat a la gent. Per exemple, una de les maneres de veure'ns entre els usuaris d'animelliure ha estat afegir [animelliure.net] al principi del nostre nick i així donar-nos prioritat entre nosaltres. Els pots afegir com a amics i donar-los-hi un slot (això ja no sé si va en funció de la versió del client/mod, fa temps que no faig servir el de win).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 22 gen. 2009, 15:49

Si, però com m'ho faig per fer tot això que tu has dit:

MADD93 diu: L'emule va amb un sistema de crèdits per a donar prioritat a la gent. Per exemple, una de les maneres de veure'ns entre els usuaris d'animelliure ha estat afegir [animelliure.net] al principi del nostre nick i així donar-nos prioritat entre nosaltres. Els pots afegir com a amics i donar-los-hi un slot (això ja no sé si va en funció de la versió del client/mod, fa temps que no faig servir el de win).

Aviam si hi ha sort hi ho sabeu ;)

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 22 gen. 2009, 17:51

A veure el sistema de crèdits de l'emule és el que hi ha i poca cosa hi pots fer. Quan afegeixies a algú com a amic, crec recordar que aquest guanyava punts més ràpid per a que l'hi enviis el que vol abans.

Llavors, diria que és en els mods, hi ha el que s'anomena slot amic, que és enviar-li l'arxiu a la persona que tu vulguis saltan-te la cua d'espera.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants