Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

Puc instalar Mac OS en un ordinador normal?

dl. 26 gen. 2009, 22:34

Be, doncs hi ha cert software per aquest sistema que permet l'us de dos ratolins amb els respectius cursors i m'agradaria probar-lo, per tant necesito aquest sistema, perque el programa nomes esta per Mac(Dual OS X es diu, o algo aixi). I tambe m'agradaria saber si aquest OS es gratuit com el Linux o no

PD: no sabia si postejar-lo aqui o la seccio de Mac perque com no es un dubte o problema del sistema doncs, crec que aqui ya esta be
robert_hayden91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 26 gen. 2009, 22:36, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 26 gen. 2009, 22:36

Com a ignorant que sóc, diria que es pot simular amb màquines virtuals tipus VMBox, però no n'estic del tot segur.
Em sona que sí però...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 27 gen. 2009, 01:21

Fins on jo sé, només són rumors d q hi ha una distribució o algun emulador (d fet, fa molts i molts d'anys n'hi havia un q vaig emprar). Tb en sé d'un parell d persones m'han dit q ho volien intentar.. però no sé com van acabar XD els hi preguntaré si me'n recordo.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dt. 27 gen. 2009, 16:21

he trobat aquest video al youtube I tinc un PC amb arquitectura x86 com el video, algu ho ha probat? Funciona de debo?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lH8tzSlzZGY[/youtube]
Imatge
Imatge
 
Avals
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1666
Membre des de: dv. 06 maig 2005, 19:55
Ubicació: 127.0.0.1

dt. 27 gen. 2009, 20:03

Hackintosh, i no em mataré a explicar-te què és, cerca-ho a google. Tot i que, per gaudir de Mac OS X, res com amb un Mac, ja que hi ha varies coses que no tiren sinó és així. Ara, jo no ho he provat mai! T'ho dic per les experiències que he sentit.

I tema virtualitzar... jo ho vaig intentar ara farà un any, i no m'anava. Carregava la ISO bé i tal, però es quedava en bucle a la pantalla de càrrega del sistema.

I sobre el tema de usar 2 ratolins... en serio? No ho havia sentit mai... Dual OS X dius que es diu, no? ja miraré avere que tal, ho provo i dic el què.

Apa! ^^
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 28 gen. 2009, 04:06

En quan al de gratuït... no, és de pagament, com Windows.

Des que els mac van deixar de banda els powerpc, fan servir xips Intel, com tota la resta de pcs (exceptuant els AMD).

El que no sé és si fan com algunes versions de Windows (bundled) que miren la bios abans de deixar-te fer anar el SO, per evitar que els facis servir en ordinadors que no siguin de la casa.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dj. 29 gen. 2009, 19:33

Des que els mac van deixar de banda els powerpc, fan servir xips Intel, com tota la resta de pcs (exceptuant els AMD).

El que no sé és si fan com algunes versions de Windows (bundled) que miren la bios abans de deixar-te fer anar el SO, per evitar que els facis servir en ordinadors que no siguin de la casa.

Deu ser aixo, aquest no es el Mac OS X real, es un mod, suposo que el que fa es que et permeti executar-lo en un PC normal. Aixo si poden pasar coses rares com ara perdua d'informacio, millor m'espero a que treguin la versio per Vista que estan fent(segons diuen en la seva web).
I sobre el tema de usar 2 ratolins... en serio? No ho havia sentit mai... Dual OS X dius que es diu, no? ja miraré avere que tal, ho provo i dic el què

Si es pot descarregar aqui http://www.dualosx.com/dualosx_en.htm
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 20 feb. 2009, 18:51

ja hi ha creat un post a animelliure titulat hackintosh que explica com posar-lo (recentment una amable persona ha publicat un enllaç amb drivers per macos). Al meu blog també hi ha informació pas a pas de com ho vaig fer jo (jo vaig instalar el mac os en un disc usb extern i arranco per bios).
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants