Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Shin Kimagure Orange Road.

dc. 28 gen. 2009, 01:47

Hola de nou!!

Doncs resulta que des de fa uns anyets que tinc descarregat l'últim OVA de Kimagure Orage Road, una pel·lícula que tracta sobre els protagonistes un cop ja han acabat l'escola i en el cas de Kiosuke i de Madoka estan acabant la universitat.

Amb aquest OVA d'una hora i mitja de duració diguem que acaba definitivament la sèrie deixant a la història pràcticament tancada per a qualsevol altre continuació.

Els problemes però venen ara:
L'OVA m'el vaig baixar ara farà 2 o 3 anys i durant aquest temps he tingut força problemes amb l'emule i he tingut que tornar-me'l a baixar (el programa) varios cops, per tant, quan posu l'ova a la carpeta d'incoming no em reconeix els elinks l'emule actual.

El tema és: Com puc fer per poder pujar la sèrie aqui: a animelliure si no la puc pujar ni a l'emule? o alguna solució alternativa que tingueu que pugui ajudar a que pugui L'OVA.

L'altre tema és que està sub al castellà i diria que si s'agafa un cap sub i es vol tornar a sub perd molta qualitat d'imatge no? i L'OVA la veritat és que té bona qualitat.

Bueno, ja em direu alguna cosa :profident:

Nanit!!

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dc. 28 gen. 2009, 10:01

Te'l moc al servei tecnic ja que preguntas com pujar les oves.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dc. 28 gen. 2009, 21:51

Si dius que esta subtitulada en castellà i la estàs buscant en català jo vaig fer una versió triaudio (Català, castellà i japonés) en XviD i en Redyck va fer una altre en català i en MP4.

Ho dic perque suposu que la preferiras en català i si la vols només en castellà hi ha una versió també, no recordo qui era l'autor.
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dc. 28 gen. 2009, 22:02

marcos91 ha escrit:
Si dius que esta subtitulada en castellà i la estàs buscant en català jo vaig fer una versió triaudio (Català, castellà i japonés)


Aquesta ova de què parla mai no ha estat doblada el català ni al castellà; de fet, no és cap ova sinó la 2a pel·li, "Shin KOR".

Subtitular-la al català estaria bé, però per això hauríem de tindre la raw original... Posar subtítols en català a sobre dels subtítols en castellà és una marranada immensa XD
amiboshi.cat · cançons d'anime en català
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 28 gen. 2009, 22:43

Tindriem que trobar la raw llavors no?

Però el tema és: com puju el capítol?

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dc. 28 gen. 2009, 22:54

Bé, primer d tot, suposo q ja ho saps però si l'OVA no està doblada/subtitolada al català, no s'afegirà a la base de dades de la web.

Si la vols pujar per eMule, a les preferències a la secció de Directorios, només has de marcar sa carpeta on tens s'arxiu. Fet això has d'anar a la llista de Compartidos, esperar a q aparegui s'arxiu (pot trigar uns segons), fer-li click amb es botó dret i anar a l'opció per copiar l'enllaç ed2k.

Fet això, i per tenir-lo ben configurat pots seguir les indicacions d'aquest fil.

Si això és massa complicat o no te xuta d cap manera, la pots pujar a DD, http://www.megaupload.com o http://www.rapidshare.com són els serveis més populars.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 30 gen. 2009, 00:08

Intentaré trobar la Raw, o si algú tbé la troba que ho digui. Com que tinc el capítol doncs només tindrem que traduir els sub de cast a cat i penjar-los.

Aviam si ara m'hi posu i trobu.

Ja diré algo.

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 30 gen. 2009, 12:55

Pensava que es referia a la primera peli, vaig veure un troç del la segona i em sembla que l'estil de dibuix no era el mateix que a la resta de la sèrie i no em va agradar ^^u
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 30 gen. 2009, 13:06

L'estil no és el mateix, sens dubte. Està més millorat.

La segona pel·lícula però em sembla més interesant que la primera.


Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
robert_hayden91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 25 ago. 2007, 14:44
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Contacta:

dv. 30 gen. 2009, 15:41

hi ha una opcio mes facil(o com a minim mes segura) per crear un enllaç ED2K, vas a Inici>emule>Link Creator seleccionas l'arxiu(tenint-lo a la carpeta incoming), i quan s'hagi creat ya estara en linia, nomes has de deixar l'emule treballant per pujar-lo a qui ho vulgui. Pero trobar la Raw xungo, si no la trobas per Torrent, que es el mes probable si fa molt temps que la van fer, hauras de descarregarte algun P2P Japones i configurar-lo, pero tela configurar-lo, sempre que he probat algun P2p Jap no hi ha hagut manera de fer-lo anar, ni el Winny, ni el Share.

Sort.
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 08 feb. 2009, 17:32

Ja tinc la OVA baixada i casualment està en italià :lol:

Ara falta subtutilar-la en català que de molt bon grat faré.

Ja tinc els sub en castellà aixi que la meva pregunta és:

Algú però em pot explicar coM es subtitula una peli?

I el segon pas serà pujar-la però això ja vindrà més endavant.

Grácies.

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 09 feb. 2009, 19:48

Hola? xD

perdona per el segon post però m'agradaria que m'indiquesiu com posat subtitols que jo nidea.

Gràcies.

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 09 feb. 2009, 21:11

Per posar-los al vídeo (incrustats) ho pots fer descarregan-te el vobsub (has de triar a l'hora d'intal·lar-lo que vols el filtre el virtualdub).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 09 feb. 2009, 21:30

Merci Madd.

Doncs fins dijous m'estaré mirant les pàgines que m'has dit i el dijous intentaré subtitular-lo.

Quan el tingui fet ja us diré algo.

:)

Nightsirk!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants