Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

usbhub.sys

ds. 11 abr. 2009, 17:30

Hola! Resulta que des de fa un temps tinc un problema a l'hora d'apagar l'ordinador, i és que en fer-ho em surt una de les ja famoses pantalles blaves de la mort, i en lloc d'apagar-se es reinicia.

El cas és que he estat investiganti he decobert que usbhub.sys és un driver, i mirant la carpeta System32 he vist que no hi és. La causa més probable és, com "sembla" evident, la falta d'aquest driver. El que passa és que l'he buscat per tot arreu i no el trobo per descarregar...

El meu sistema operatiu és Windows Vista Home Premium SP1 32b (per desgràcia meva... Tot i que quan pugui desapareixerà del meu ordinador...). Sabeu on puc trobar aquest driver per solucionar l'error??

Si és necessari, posaré una captura de la pantalla blava.

Gràcies adelantades!

PD: la pantalla blava indica un error BCCode 10000007e
Imatge
 
Avatar de l’usuari
black_50
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 330
Membre des de: ds. 21 feb. 2009, 16:49
Ubicació: Aquí i allà...

ds. 11 abr. 2009, 17:47

Bones !
Buscant he trobat aquesta web on et pots descarregar aquest .sys.
A veure si et va bé !
:adeu:
Imatge

Requiem for a dream...
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

ds. 11 abr. 2009, 20:56

L'arxiu és aquest, el problema és que em cobren 20 dolars per la seva descarrega via PayPal. De tota manera, moltes gràcies, ja que he pogut esbrinar que la versió per vista és la 6.0.6000.16386.

Si algú és capaç de trobar l'usbhub.sys 6.0.6000.16386 i em pot avisar, ho agrairia moltíssim!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 11 abr. 2009, 21:12

Ja l'he trobat. :d

Te'l deixo aquí.

No puc mirar sa versió pq estic al linux ara, però és es mateix vista home premium amb sp1, i l'hauries d tenir dins sa carpeta Windows\System32\drivers
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dg. 12 abr. 2009, 02:20

Carai, quina eficacia! Moltes gràcies Bit, ara mateix probaré el driver a veure si em resol el problema de la BSOD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dg. 12 abr. 2009, 14:14

Doncs malauradament no hi ha hagut surt jejej. Teniu idea de com puc esbrinar quins són els usb que fallen? Miraré de desactivar a la BIOS i probar si apareix la BSOD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 30 abr. 2009, 14:39

Quan son coses com aquestes que et poden faltar arxius i encara que els posis no funciona lo millor es reinstalar, t'ho dic per experiencia a les practiques que avegades surtia falta "tal arxiu" el posaves, et demanava un altre i així continuament.
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

ds. 02 maig 2009, 03:36

Ok Marcos! De fet tenia la intenció de reinstal·lar Windows ben aviat que ja li toca la formatejada anual que l'anomeno jo. Aquest cop però em deixaré de dual boots i em posaré només el XP, n'he tingut prou de Vista ja...
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants