Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Grafica del VMWare

dc. 10 juny 2009, 16:09

Algú ha utilitzat aquest softweare d'emulació de sistemes operatius?? És que aquests últims dies estic probant el Vista Ultimate de 64 bits, de cara a poder aconseguir que el meu PC tingui més de 4 GB de RAM. Hi ha un extra a Ultimate anomenat DreamScene que permet posar un video com a fons de pantalla en lloc d'una imatge estatica, però em demana que utilitzi l'esquema Aero de Vista. El problema és que Aero no apareix a la llista, molt possiblement perque la grafica virtual del VMWare només dona 128MB de VGA.

Teniu idea de si es pot millorar la capacitat de la VGA al VMW??
Imatge

marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dc. 10 juny 2009, 21:33

Et trobaras amb coses com aquestes, jo per exemple em vaig trobar que a la maquina virtual del XP no agafava cap driver i a la real tots, i per utilitzar algun USB primer l'has de posar al pc amb tota normalitat i a la maquina virtual dirli quin USB vols utilitzar i despres arrencar el S.O, sino, no tel reconeix.

Si tens espai i temps sempre pots provar de fer una altre partició de unes 20-25GB com a minim per instalarte el vista i provar el que vols, tant si tens XP com vista ara no tindras problema per arrencar el cap sistema (si despres instales un XP i tenies un vista, ja no et deixara utilitzar el vista, hauries d'utilitzar el "Super Grub Disk".

Espero que et serveixi.

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dj. 11 juny 2009, 01:28

De fet ja m'he trobat amb aquest problema que em comentes jeje, i vaig parar boig amb l'USB fins descobrir que primer s'havia de posar el suport d'emmagatzematge USB i després arrencar el SO al VMW.

Doncs crec que tens raó, si no hi ha més remei crearé una partició per a probar el Vista Ultimate amb el meu hardware. Bé, jo enlloc del "Super Grub Disk" (que per cert, me'l miraré perque no el conec), utilitzava el "EasyBCD", que em permetia tenir (de fet és com ho tinc ara mateix) el Vista i el XP i deixar-me triar el SO en arrencar l'equip.

Moltes gràcies Marcos, de tota manera si trobo alguna cosa t'ho faré saber a tu també!
Imatge

marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 11 juny 2009, 13:28

Aquest live cd que comentes no et garanteixo que si tens un linux instalats tel recuperi (perque no l'he provat), el "super grub disk" si, tant linux com windows.

Et recomano que utlitzis el super grub disk, ocupa 5mb, quan ja el tinguis al CD i tot, fes primer instalació automatica i si no et funciones manual.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants