Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

So baix amb auriculars

dl. 20 jul. 2009, 15:48

Fa poc m'he comprat un portatil i la veritat es que no em queixo. L'unic dubte que tinc es que quan conecto els auriculars per escoltar alguna pelicula, el so es tan baix que gairebe no se sent. Sense els auriculars, els altaveus s'escolten de conya.
Sabeu a que pot ser degut? Tinc alguna cosa deshabilitada o tinc que instalar algo?
Moltes gracies!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

Di-dispensi?

dl. 20 jul. 2009, 16:09

Hi ha algunes targes de so que els passa això. També podrien ser els auriculars, però ho dubto més. Et recomano anar a Dispositivos de reproducción, i allí mirar a niveles a veure si tot està al màxim. Una altra sol·lució seria utilitzar el FFDshow i forçar el volum amb una opció que té, però la qualitat minva moltíssim.


Adéu!
 
pillaoatoe
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 85
Membre des de: dl. 30 ago. 2004, 10:40

dl. 20 jul. 2009, 20:10

quins auriculars utilitzes? alguns auriculars, segons la normativa de la CEE posen un maxim de decibels, cambials o probar amb uns altres
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dl. 20 jul. 2009, 21:23

mira el nivells del volumen abore si estan masa fluix a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dj. 23 jul. 2009, 17:45

xaiman ha escrit:
mira el nivells del volumen abore si estan masa fluix a10 :yeah:


Quins nivells? Tenen algun apartat especialels auriculars? La resta ho tinc tot al maxim...
Els auriculars tan es quis siguin, ja que he probat amb diferents i tampoc s'escolten.

PD: Perdoneu la tardança, pero he estat fora uns dies...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 23 jul. 2009, 18:14

Passa amb qualsevol auricular?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 23 jul. 2009, 21:29

Maki ha escrit:
Passa amb qualsevol auricular?


No llegim XD

Perdona que insisteixi, però sembla cosa del volum el que comentes si et passa amb diversos auriculars. Suposo que has anat a propietats avançades del so per a pujar també el nivell dels auriculars, i depen de la tarja sí, tenen un 'regulador' diferent els auriculars que els altaveus.

PD: He editat aquest fil, no us esvereu.
Mad93 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 25 jul. 2009, 18:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 24 jul. 2009, 00:14

No, no llegeixo :P

Potser sigui cosa del connector a l'ordinador...
Si fiques els auriculars al connector dels altaveus també?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 24 jul. 2009, 17:07

Per mirar aixo del volum vas a "inici/panel de control", aqui veuras una icona com un altaveu que posa "dispositivos de sonido y audio", cliques, i nomes obrir veuras que et posa una opció "Volumen del dispositivo", aqui el pots baixar o pujar el que tu vulguis.

També pot ser que sigui cosa del mateix reproductor que utilizis per veures pelis, per exemple:

*amb el VLC Player has d'anar a "herramientas/Preferencias" i aqui sobre la casella "d'audio" veuras que volum per defecte et posa 100%, però segons com estigui gravada la peli i sobretot en pelis amb so 5.1 i format AC3 això sol se baix, el pots reduir ho augmentar, despres cliques sobre "salvar", tanques el programa i el tornes a obrir i ja tindras el canvi fet.

*Amb el media player classic: vas "view/options" hi dins de la casella "audio switcher", on posa "boost" pots augmentar o reduir el volum, despres cliques a "aceptar" i aquest no fa falta que tanquis el programa.

*Amb el media player de windows: la barra verda que hi ha a sota, on tens el panel de canviar de pista i tot això.

Espero que et serveixi :xiulant:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
ALZ457
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 564
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 19:36
Ubicació: Vallirana
Contacta:

dl. 27 jul. 2009, 23:34

No crec que sigui el vostre cas, però ho escric per si a algú li interessa:

Quan utilitzes un desdoblador de clavilla estèreo per a connectar tant els altaveus normals de l'ordinador (baffles) i auriculars, és a dir, quan connectes tant els altaveus com els auriculars al mateix lloc a l'ordinador utilitzant una clavilla de doble entrada i una sortida, al pujar el volum dels altaveus restes volum als auriculars, doncs passa més voltatge cap als altaveus quedant menys als auriculars. Per tant, per a sentir el màxim de volum pels auriculars has de tancar o baixar el volum al mínim dels altaveus.

No sé si m'he explicat bé. De totes formes això només passa quan tens tant altaveus com auriculars connectats a la mateixa sortida de l'ordinador.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dt. 28 jul. 2009, 13:32

No crec que sigui això, sino ja ho hagues dit suposu. Igualmente ara els pc's porten la t.audio i a part un frontal també que fa la mateixa funció i enteoria si poses els 2 al mateix temps no perd volum cap dels dos.
 
Avatar de l’usuari
braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dc. 29 jul. 2009, 17:58

marcos91 ha escrit:
Per mirar aixo del volum vas a "inici/panel de control", aqui veuras una icona com un altaveu que posa "dispositivos de sonido y audio", cliques, i nomes obrir veuras que et posa una opció "Volumen del dispositivo", aqui el pots baixar o pujar el que tu vulguis.

També pot ser que sigui cosa del mateix reproductor que utilizis per veures pelis, per exemple:

*amb el VLC Player has d'anar a "herramientas/Preferencias" i aqui sobre la casella "d'audio" veuras que volum per defecte et posa 100%, però segons com estigui gravada la peli i sobretot en pelis amb so 5.1 i format AC3 això sol se baix, el pots reduir ho augmentar, despres cliques sobre "salvar", tanques el programa i el tornes a obrir i ja tindras el canvi fet.

*Amb el media player classic: vas "view/options" hi dins de la casella "audio switcher", on posa "boost" pots augmentar o reduir el volum, despres cliques a "aceptar" i aquest no fa falta que tanquis el programa.

*Amb el media player de windows: la barra verda que hi ha a sota, on tens el panel de canviar de pista i tot això.

Espero que et serveixi :xiulant:

:adeu:


Tinc totes les barres al maxim.
Nomes em passa quan afegeixo els auriculars. Quan ho escolto sense, s'escolta alt i clar.
Posso els auriculars a la clavija verda que es on marca el icone i ja no s'escolta. :huh:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants