Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Problemes Norton Ghost 14

dl. 24 ago. 2009, 20:59

Fa dos dies que estic intentant fer una copia de seguretat dels meus arxius amb el Norton Ghost 14. El meu objectiu és utilitzar la funció "Crear copia de respaldo de archivos y carpetas personalizada", o sigui, no vull fer una copia de seguretat del la partició sencera sinó només d'alguns arxius i software. El que vull dir, per exemple, es que vull un disc de recuperació que contingui tan sols el Nero 9 i les imatges i música.

Problema: Vull que aquest disc de recuperació s'executi en una màquina virtual amb Windows 7. El problema, però, és que quan clico a "Recuperar mis archivos", no troba cap resultat de copies de seguretat. Ja he provat amb dispositius òptics (CD/DVD) i amb un disc dur extern d'1TB. Si miro dins del CD/DVD o HD extern, hi ha una carpeta que el Ghost ha creat, que s'anomena "File Backup Data". Dins aquesta, diverses subcarpetes amb uns arxius que tenen l'extensió *FBF (Free Backup Fix Backup File). Per molt que intento que el Windows 7 dins el VMWare (evidentment amb el Ghost instal·lat) trobi els meus arxius per recuperar-los, no hi ha manera.

És clar, també està la opció d'utilitzar l'HD extern i fer una còpia de tota la partició... Però se suposa que si faig això, es copien el SO, tot el software, arxius, etc... i no és el que vull. Em sembla, no n'estic segur, que un cop utilitzada la còpia d'aquesta partició, el que farà es substituir el Windows 7 per Windows VIsta dins la màquina virtual, ja que com he dit, la còpia de la partició inclou SO.

Algú ha utilitzat el Ghost i sap com es pot crear una còpia de seguretat amb el software i arxius que es desitgin, o això que intento és una utopia? Si la resposta és que sí es pot fer, com faig perquè W7 trobi els arxius FBF.

No sé pas si m'hauré explicat bé jeje ^^u ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: Problemes Norton Ghost 14

dt. 25 ago. 2009, 11:39

Hi no et seria més facil afagar el nero9, imatges i música i gravar-ho tot a un DVD o 2. Igualment si fols fer una copia amb el norton ghost pots ferla d'alguna partició concreta o tota la esctructura del disc dur, pel que si només vols fer la copia d'això hauries de fer una partició, guardar-ho allà i llavors fer el backup, el norton ghost que jo sapidga no deixa seleccionar els arxius a fer el backup.

Altres programes no ho se, però igualment ho veig inutil si només es d'això, és més facil gravar-ho en un DVD o 2, pensa que quan vulguis utilitzar aquesta copia primer hauras de restaurarla a alguna partició i obliga a formateixa la partició en questió quan vols restaurar.
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Re: Problemes Norton Ghost 14

dt. 25 ago. 2009, 22:26

marcos91 ha escrit:
Hi no et seria més facil afagar el nero9, imatges i música i gravar-ho tot a un DVD o 2. Igualment si fols fer una copia amb el norton ghost pots ferla d'alguna partició concreta o tota la esctructura del disc dur, pel que si només vols fer la copia d'això hauries de fer una partició, guardar-ho allà i llavors fer el backup, el norton ghost que jo sapidga no deixa seleccionar els arxius a fer el backup.

Altres programes no ho se, però igualment ho veig inutil si només es d'això, és més facil gravar-ho en un DVD o 2, pensa que quan vulguis utilitzar aquesta copia primer hauras de restaurarla a alguna partició i obliga a formateixa la partició en questió quan vols restaurar.


És clar, si només es tractés de música, imatges, vídeos i documents ho faria en DVD, però vull salvar algun software i els drivers pel tema de no haver de reinstal·lar tot per separat, que és una feinada. Em sembla interessant el teu comentari, és cert que podria crear una partició, posar-hi NOMÉS el que contingut que vull salvar i fer el disc de recuperació de la partició.

De tota manera, si fes això anterior, no es gravaria també el SO?? Vull dir que si executo el Backup amb un Windows 7, no el modificarà i el tornarà a deixar en Vista (és que no en tinc ni idea), o tan sols restaurarà els programes i arxius que jo triï ?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: Problemes Norton Ghost 14

dc. 26 ago. 2009, 16:19

Com que has dit del nero+imatges i tal pensava que era al paquet d'instalació.

El que pots fer es si tens molt plena la partició o no tens el disc dur particionat es treure tot el que no necesitas de la copia que vols com a resultat i guardar-ho a un alter lloc, fas el backup i despres si vols ja tornes a posar tot on era abans.

Si fas el backup tenin windows 7, programes, imatges i alguna cosa més quan restauris et surtira exactament el mateix.

Com a molt el que et pot passar es que quan restauris la copia quan et faci falta que no et trobi el MBR (master boot record) però amb un CD (del sistema que vulguis restraurar, mai pot ser més antic, exemple, si tens windows 7 no pots reparar amb cd XP ni vista, a de ser amb Win7). Doncs això arrencas amb el CD o DVD d'instalació en mode consola i executes aquestes dues comandes:

FIXBOOT (corretgeix els problemes del fitxer boot de l'arrel del disc)
FIXMBR (corretgeix el MBR del disc dur).

Ara sino tens el cd o dvd baixat el "super grub disk" ocupa uns 5mb crec en una imatge iso, el graves, arrenques amb ell (en cas que no arrenques si fesis la restauració) i hi ha variers opcions (mbr de linux i windows, linux i windows separats i en manual o automatic), esculls el MBR unicament per windows sino tens linux en mode automatic primer i si no et funciona doncs en manual que només hauras de donar a OK un parell de cops.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants