Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Problema amb eMule Plus v1.2e [Resolt]

dl. 19 jul. 2010, 22:12

Hola, tinc descarregat l'eMule Plus v1.2e i tot em funciona bé exepte quan em vull descarregar alguna cosa i haig de clicar a un Elink :( . Quan clico al Elink (ed2k) no em passa absolutament res, no se'm agrega la descarrga a l'eMule ni res, per aquest problema no em puc descarregar cap Elink d'aquesta pàgina web :plora: . Si us plau si algu sap alguna cosa que m'ho faci saber. ^^u Espero que em pogueu ajudar! :P
AnimeWorldD95 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 20 ago. 2010, 17:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

Re: Problema amb eMule Plus v1.2e

dv. 23 jul. 2010, 13:43

Hola, no sé molt bé com és l'emule que tu tens, però ¿no hi ha cap lloc, en les eines o les preferències o on siga, on pugues enganxar un enllaç que prèviament hages copiat d'aquesta pàgina o una altra? Hi han versions de l'emule en que hi ha aquesta barra que et dic a la part de baix de la pàgina de transferències, però pel que he vist en el teu no és aixina. És un sistema un poc rudimentari, però funciona...
Per cert, crec que és el firefox el que s'ocupa de associar els enllaços a l'emule, ¿no anirà per ahi la cosa? (tampoc ho sé segur)
¡Que hi haja sort! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Problema amb eMule Plus v1.2e

dv. 23 jul. 2010, 20:21

botifarreitor ha escrit:
Hola, no sé molt bé com és l'emule que tu tens, però ¿no hi ha cap lloc, en les eines o les preferències o on siga, on pugues enganxar un enllaç que prèviament hages copiat d'aquesta pàgina o una altra? Hi han versions de l'emule en que hi ha aquesta barra que et dic a la part de baix de la pàgina de transferències, però pel que he vist en el teu no és aixina. És un sistema un poc rudimentari, però funciona...
Per cert, crec que és el firefox el que s'ocupa de associar els enllaços a l'emule, ¿no anirà per ahi la cosa? (tampoc ho sé segur)
¡Que hi haja sort! :adeu:

He buscat moltes vegades aquest lloc per enganxar l'enllaç, però no el veig enlloc. :no: Ja ho he probat amb el firefox però no passa res al clicar a sobre de l'Elink. He trobat una cosa a preferències que em pensava que era la solució, però no; he vist que a preferències hi havia un lloc on deia "Enllaços ed2k", he clicat a sobre i m'ha sortit un text que deia "eMule Plus no és assignat al enllaços ed2k. Vols assignar eMule Plus als enllaços ed2k ara (Recomanat)", i he clicat que sí, però després d'aixó tot conytinuava igual. No ho entenc!! :plora: Gràcies per intentar ajudar-me igualment botifarreitor! :jaja:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Problema amb eMule Plus v1.2e

ds. 24 jul. 2010, 17:47

Instal·la aquest plugin al firefox -> http://mozex.mozdev.org/installation.html i li has d'especificar on es troba l'executable de l'emule. En principi amb això t'hauria d'anar.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Problema amb eMule Plus v1.2e

dg. 08 ago. 2010, 09:30

Em diu que aquest arxiu no és compatible ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Problema amb eMule Plus v1.2e

dl. 09 ago. 2010, 22:42

Es deu haver quedat obsolet... perdona.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Problema amb eMule Plus v1.2e

dc. 11 ago. 2010, 14:46

xD, gracies igualment per intentar ajudar-m'he :profident:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants