Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Dubte per les fonts de BitComet

dg. 17 oct. 2010, 15:49

Hola a tothom.
Us explico, estic intentant baixar-me uns DVD9 (DVDs de doble cara crec que se'n diuen ^^u ) mitjançant BitComet ja que no es troben amb cap altre mètode de descàrrega. Només m'estic descarregant això desde BitComet, res més, ni emule ni DD: només això. Ah la versió es la 1.16 per si ho voleu saber.

Si bé, ja un sol usuari que, pel que estic veient, es conecta 1 vegada cada 6 dies (quin usuari més... estrany, excèntric no sé com descriure'l xDDDD) i és l'únic que té al 100% aquests DVDs. Tinc el seu número de IP per afegir-lo al BitComet com un peer així que diguessim que el tinc "controlat" ^^u

Seriosament, la meva pregunta és: hi ha algun mètode pel qual pugui dirigir tota la atenció de descàrrega en aquest usuari? Vull dir que, tant bon punt es conecti l'usuari en qüestió, fer que el BitComet descarregui tot el que pugui d'ell ja que hi ha un altre problema doncs aquest usuari... només es conecta 1 hora!!!!

Concreto que estic a un 93.3% i em queden 2.19 GB per descarregar i pel que he comprovat... només descarrega 4 MB per vegada que es conecta: 4MB per setmana, això són 16MB al mes, que són 192 MB l'any. Fent comptes... trigaria ben bé uns 10 anys (sense exagerar, 10 anys reals) a descarregar-me aquests DVDs!!!!
Per això necessito aquesta ajuda. Espero que em pugueu ajudar. Us ho agrairia moltissim.

PD: ja dic també que son DVDs que no es troben aquí, son extrangers i cars de comprar així que si algú havia pensat a dir-me "doncs compra-te'ls" que se n'oblidi... massa pasta ^^u

PPD: i si acabo amb aquests em queden altres tandes més de DVDs d'aquest format.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Dubte per les fonts de BitComet

dl. 18 oct. 2010, 20:32

El teu client ja mirar de baixar-se tot el que pot d'aquell client, el que falta és que l'altre client et vulgui donar un tràfic dedicat :S
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Dubte per les fonts de BitComet

dl. 18 oct. 2010, 22:13

Umm i això ¿es pot fer d'alguna manera?
o seria del pla enviarli un correo o alguna cosa? (Cosa dificil doncs aquest client es del Canadà ^^u )

La llàstima és que sigui per BitComet sinó ja li diria alguna cosa, però per BitComet no hi ha mitjans de xat... que jo sàpiga ¿no?

O sigui que toca esperar un miracle, ¿oi?
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Dubte per les fonts de BitComet

dg. 31 oct. 2010, 19:18

Jo ara pregunto: si em registrés com a usuari de BitComet ¿valdria la pena per fer augmentar el nombre de "llavors/seeds"? Suposo que si ho fes tampoc hauria de pagar res ¿no? :huh:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Dubte per les fonts de BitComet

dj. 16 juny 2011, 19:31

Tancat per petició de l'autor.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants