Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Caràcters orientals a arxius de Windows 7

dg. 26 des. 2010, 14:45

Hola a tots!!

Bé, doncs resulta que vull escriure en japonès a les icones de Win7 (cosa que fins fa poc podia fer...), però sempre apareixen "quadres" en lloc de caràcters orientals.

He investigat força a la xarxa, tinc instal·lat el paquet d'idioma japonès i a més a Win7, la compatibilitat amb caràcters orientals ve activada per defecte.... El cas és que si intento escriure al Word o qualsevol navegador d'Internet, si que apareixen els caràcters, però a mi m'interessa que apareguin a als arxius de Windows (com cançons o carpetes). Destacar que si canvio el tipus de fonts de Windows (de tot el sistema em refereixo) al Panell de Control, si que es visualitzen els caràcters, però això ni hauria de ser necessari....

A tindre en compte i crec que MOLT important, com he dit a dalt, que fins fa poc es veien els caràcters en qüestió i no he canviat la configuració del sistema sota cap concepte...

¿Cap idea de com resoldre el problema?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Caràcters orientals a arxius de Windows 7

dt. 28 des. 2010, 18:40

Entenc que la font que empris ha de tenir 'codificats' els caracters japonesos. Pots dir quina font empres per les icones per exemple (al llistar un directori s'empra aquesta font)?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants