Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Oferta orange 20MB - que us sembla?

dj. 30 des. 2010, 12:50

Doncs això, la oferta de orange de 20MB de baixada i 1mb de pujada (teorics ¬¬ ) que opineu del servei en general els que han tingut o tenen orange?

Actualment estic amb ONO i estic molt content per la velocitat però gairabé no hi ha dia que no se'm desconecti 2-3 vegades al dia i clar, arriba un moment que ja cansa, el router s'apaga i s'encen sol qual vol (quan esta en funcionament clar).
 
Avatar de l’usuari
xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

dj. 30 des. 2010, 19:02

Hola!

Jo en aquests moments disposo d'orange, i la veritat no tinc cap problema. Tinc el que ells diuen ADSL máxima velocidad + linea. En teoria son 20 MB de baixada, però a mí el màxim que ha arribat son uns 10 MB, i uns 800 kbts de pujada (depen de la distància amb la centraleta, com diuen ells...).

Si el que tens contractat amb ono es fibra òptica no et recomano que la deixis, ara si és un ADSL convencional i et dona tants problemes, la meva experiència amb Orange, de moment, és bona.

Espero haver-te ajudat!

Salut!! ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

dj. 30 des. 2010, 19:12

Orange te de les pitjors valoracions a l'hora d'assistencia i burocracia. Ja poden donar pseudo-20Mb, que tractar amb ells es com un mal de queixal.

Consulta la cobertura d'Ono. 50Mb, 5 de pujada. Autentics, per Fibra Optica.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

dj. 30 des. 2010, 19:53

També abans podries mirar si el problema realment no és el router. Les dues vegades que em vaig trobar amb talls a la línia, les dues eren per culpa de que el router no estava fi.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
salvaa15
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 255
Membre des de: dv. 20 ago. 2010, 22:54
Contacta:

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

dv. 31 des. 2010, 12:19

Jo tinc Ono i em va perfecte, es pot penjar algun cop però acostuma a anar rapid i bé.
Per veu-re tots els treballs que he fet clica al enllaç seguent:
http://salvaa15.atwebpages.com/animelliureworks.html
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

dv. 31 des. 2010, 12:49

Jo a casa mon pare tinc la conexió amb orange i això de la velocitat, sincerament fot el que vol. xD
De desconexions en tinc poques però això de tenir més o menys velocitat penseu que també està molt condicionat de onm viviu, en el cas dels que som de Barna depén el barri hi ha més o menys bona conexió, els que sou de poble o d'una altre ciutat més petita nose com va però és força relatiu.

El que si que et puc garantitzar és que orange té un bon servei al client, almenys, jo el trobo més bo que el de telefonica, companyia on també tinc el ADSL de 8 MG.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

ds. 01 gen. 2011, 02:07

Si, está amb fibra optica, em va bastant ràpid tenin en compte que garantizet el 10% de linia, tinc 4MB i de baixada arriba si tinc emule y DD al 1,5MB. Però claro, per exemple m'ha passat que nomes posar el navegador (sense emule ni res d'això) als 2 minuts comenci a reiniciar-se i avegades triga una estona en funciona "bé", me'l van canviar cosa que enteoria era gratuit per un igual però un model més nou (nomes es diferencia on té el boto per encendre) i despres en van clar 45€ pel modem-cable i 15 el tecnic, que si ho se vaig jo a la tenda i compro un router directament i me'l poso jo. El cas es que segueix igual el nou que han portat i ja cansa ^^u .

No se si deu ser problema del modem-cable aquest que donen o que, però tampoc en vull gastar 60-70€ en un router en condicions i que segueixi passan el mateix si es la linia.

Pel que se, el cable no es bifurca fins a uns carrers més d'on visc perque es una carretera d'aquestes on hi ha intitus i algunes botigues, quan arriba al meu carrer (bueno, en realitat al carrer de sota), i un amic en va dir això que fins uns carrers més endavant dels Salesians (carrer al que visc) no es bifurca, suposu que per això em va bé normalment quan descarrego alguna cosa, pero claro, si ha de trigar mitja hora en funcionar bé i que a lo millor al cap de cada dia es talla unes 4-5 vegades la conexió doncs... ja no ser que fer ^^u perque segons ells es que jo sobrecarrego el model-cable aquest i expert en informatica no en soc, però estic estudiant això i se que per obrir una web com animelliure, 20 minuts o d'altres no es sobre-carrega ni de conya.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

ds. 01 gen. 2011, 15:50

Amb sobrecarrega volen dir connexions màximes. Els modems cutres a 250 conexions aprox, es saturen i comencen a fer el burro. Hauries de provar a no tenir cap programa p2p i veure si et passa igual.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

ds. 01 gen. 2011, 16:30

Tenint Ono fibra òptica ni boig te'n vagis a Orange.

Jo miraria de solucionar el problema que tens.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Oferta orange 20MB - que us sembla?

ds. 01 gen. 2011, 18:33

No se a vosaltres, però a mi els 12mb de ono no m'arriben per fibra òptica, sinó per un cable coaxial. Potser tinguin fibra optica de node a node, però això ho tenen totes les companyies.
Jo ara tinc Jazztel "hasta 20/1mb" i em va mes ràpid tant la pujada com la baixada que a ono 12/0.5mb, es un poc més barat i no tinc permanència que sempre s'agraeix perquè sempre que surt una oferta nova amenaces en anar-te'n i te la fan.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants