Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
dvx
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 23:24
Ubicació: Marseille

Passar AVI a MKV Dual

dg. 17 abr. 2011, 21:41

Hola,

Necessito que algú em recomani algun programa de conversió, (que sigui senzill i fàcil d'utilitzar), per poder passar uns arxius AVI amb audi Dual a MKV mantenint els dos idiomes i pressuposat la qualitat de imatge i de so.

Gracies per avançat.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Passar AVI a MKV Dual

dg. 17 abr. 2011, 22:29

Amos a ver.

Primer de tot, dir que passar d'.avi a .mkv és fàcil. El cas és que m'agradaria saber si és realment el què vols (canviar de contenidor) o si el què realment vols és canviar el format.

És a dir, per si de cas no ho saps, que .avi i .mkv son dos tipus de contenidor per a video, però després estàn els formats de video com poden ser DivX, Xvid, H264, etc.

D'aquesta manera si canvies un video d'.avi a .mkv, només canviaràs el contenidor, però no el format de video, i per això pregunto si és això el què vols o no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
dvx
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 23:24
Ubicació: Marseille

Re: Passar AVI a MKV Dual

dl. 18 abr. 2011, 14:31

Si si, els AVI son en WMV9 i els vull passar a MKV H264, i si es pot fer el de passar els AVI WMV9 a Xvid sense canviar res tambe estaria bé.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Passar AVI a MKV Dual

dl. 18 abr. 2011, 21:47

hola et recomano este programa molt intuitiu i te varies configuracions ja fetes a10 :yeah:
http://handbrake.fr/downloads.php
 
Avatar de l’usuari
dvx
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 23:24
Ubicació: Marseille

Re: Passar AVI a MKV Dual

dc. 20 abr. 2011, 12:57

Gracies xaiman el provaré, si em funciona bé ja o diré. :profident:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Passar AVI a MKV Dual

dc. 20 abr. 2011, 14:04

ok, si vols et puc pasa la configuracio que tinc jo, als presets es poden inportar, ja diras a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
dvx
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 23:24
Ubicació: Marseille

Re: Passar AVI a MKV Dual

dc. 20 abr. 2011, 14:44

Moltes gracies xaiman, el programa m’ha anat perfecte, se m’ha transformat a mp4 i mkv just com jo volia, sense perdre qualitat i amb els dos pistes d’àudio i a més a més reduint el pes de l’arxiu. :profident:

PD: Si també m’aniria molt be si em passes la teva configuració, em faries un favor ja que jo no entenc gaire ^^u .
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Passar AVI a MKV Dual

dc. 20 abr. 2011, 19:08

aqui tens, vas a presets i import i ja esta, domes esta configurat advanced i picture lo demes pot variar depenent de la pelicula vinga a10 :yeah:

http://www.megaupload.com/?d=IEMMYEVB
 
Avatar de l’usuari
dvx
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 23:24
Ubicació: Marseille

Re: Passar AVI a MKV Dual

dj. 21 abr. 2011, 14:07

moltes gracies xaiman, per la teva ajuda :profident:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Passar AVI a MKV Dual

dj. 21 abr. 2011, 14:27

de res per aixo estem per intercanvia coses vinga a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Passar AVI a MKV Dual

ds. 04 juny 2011, 23:52

Ja veig que has solucionat el problema gràcies a en xaiman, però un apunt:

Els teus AVIS wmv9 no són avi. Són wmv. El códec wmv9 (windows media video 9), és el códec de vídeo de windows. Per tant, que jo sápiga, és impossible crear un avi amb un códec de vídeo wmv9 i/o códec d'àudio wma, (windows media audio).

Els AVIS aquests, els podràs reproduir al pc perque tindràs el códec instalat.

Tot això t'ho dic, sobretot si descarregues de l'emule, que molta gent, li canvia el nom de l'arxiu, inclòs l'extensió i després et portes la decepció o no pots obrir l'arxiu.

Un parell d'utilitats per esbrinar si el format del video/audio és correcte, són:

Mediainfo i Gspot.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Meicen5
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dc. 31 ago. 2011, 16:42

Re: Passar AVI a MKV Dual

dv. 02 set. 2011, 13:39

JO VUI FER HO AL RREVES XDDD PASARO DE MKV MERGE A .AVI D ALGU HO SAP? ES POT FER AMB EL TEU PROGRAMA XAIMAN? HO HE DESCARREGAT PO NO HO ENTENC ES POT CANVIAR L'IDIOMA?
Bola de Drac One Piece
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Passar AVI a MKV Dual

dv. 02 set. 2011, 14:42

no amb el programa que dic no es pot fer i domes esta en ingles. Sobre el teu dubte no u e fet mai l'unic que podries provar en el virtualdubmod. a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Passar AVI a MKV Dual

dv. 02 set. 2011, 16:29

Meicen5 ha escrit:
JO VUI FER HO AL RREVES XDDD PASARO DE MKV MERGE A .AVI D ALGU HO SAP? ES POT FER AMB EL TEU PROGRAMA XAIMAN? HO HE DESCARREGAT PO NO HO ENTENC ES POT CANVIAR L'IDIOMA?


Solució ---> Crea un avs (avisynth)

Tant mkv, avi, mp4, ogm... no deixen de ser contenidors, és a dir, agrupen varies pistes multimedia i formen aquest contenidor.

El més normal és una pista de video, una de audio i opcionalment un subtitul, ->(als avis aniran integrats a la imatge del video). Lo bo del mkv, per a mi el millor, es que li pots posar tantes pistes com vulguis.

En el teu cas, mkv a avi, hi ha l'utilitat mkvextractGUI. Aquesta eina obre el mkv i pots triar les pistes que vols extreure del mkv. Si és un anime, el més comú sigui una pista de video h264, un o varis audios aac i subs.

Personalment prefereixo crear un avs del mkv i no pas extraure i fer un avs del h264. Així doncs, jo faig servir el virtualdubmod per crear-ho.
Obro el vdm. --> vaig al menu file i trio open video file --> trio el mkv i abans de picar en abrir/open, abaix hi ha una opció que posa "Use avisynth template", tria "Directshowsource" i ja pots clickar en abrir/open. Espera uns segons i et carregarà el mkv. Al menú Streams, sortirà el/els audio/audios, però no els subs. Aquests ja els extraurem amb el mkvextractGUI. Els audios els has de guardar com a wave ja que vdm no soporta aac. També els pots desactivar clickan al botó disable, extreure'ls amb el mkvextractGUI després, sempre i quan l'audio del mkv sigui aac, si és per exemple ac3, el vdm sí que els detecta; i així només codificarà el video.

Facis el que facis, has de sapiguer quin fps té el mkv. El més comú en mkv anime japonès és 23.976, encara que també et pots trobar de 29,97. Si és europeu són 25 i americà 30 fps.

Un cop sapiguent això, només cal tornar a codificar el video. Tria el codec divx o xvid al menu video->compression, sempre i quan els tinguis instalats al pc. Tria el bitrate que li vols posar i a codificar. Per això vas al menu file i tria Save as... Espera a que acabi la codificació i llestos. Ja tindràs el video sense audio sempre i quan hagis desactivat la casella al menú stream.

Si ho vols fer-ho amb audio i aquest és aac, jo ho faria per separat. Aniria al mkvextractGUI, extrauria els audios que vull i els convertiria amb el MediaCoder a mp3 que és el més comú per a avi. Després amb el vdm aniria al menú stream i clickaria en el botó add. Afegiria el mp3 i un cop afegit clicka sobre d'ell per activar-ho, ja que si no ho fas l'audio estarà desactivat iet faria un avi sense audio, ja que l'altre que hi ha està en disable. Després seria anar al menu video, triar el codec, el bitrate i save as al menu file.

Si vols els subs integrats al video de l'avi, els has d'afegir amb un filtre. Vas al menu video, tria filters i busques subtitler (aquest no el porta per defecte però carrega el format ssa) o el textsub que necesstaràs el vobsub, instalar-ho i a les opcions d'instalació afegir-ho al virtualdub/vdm. Un el tinguis el filtre, l'afageixes, busques el subtitul i li poses el fps del video. Ja només queda codificar el video i llestos.

NOTA: No cal que codifiquis tants cops com passes facis. És a dir, pots codificar només video, video + audio, video + subs, video + audio + subs,... L'audio de fet, no caldrà tornar a codificar el video, ja que si és un mp3 o ac3, per exemple, hi ha una opcio al menu video, Direct stream copy", que el que fa és sense codificar el video li pega l'audio que previament el tindriem carregat al menu streams.

Nota2: Primer, perdona pel totxo, i segon, no sé quins motius tindràs per passar mkv a avi i potser el procés que escric aquí dalt és una mica complexe. Segur que buscant per google trobes alguna cosa més automatitzada. Jo t'ho explico com ho faria, però en a mi ja em va bé el mkv. De fet el prefereixo, ja que la calitat que dóna el h264 no ho dona un altre códec.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Meicen5
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dc. 31 ago. 2011, 16:42

Re: Passar AVI a MKV Dual

dv. 02 set. 2011, 23:59

ja pero el mkv domès el detecta un pc i no pas un televisor i jo elk que vui fer és un regal a mon pare qu es descargarli bola de drac i clar si no ho detecta...

i el millor que he vist és el avi
Bola de Drac One Piece

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants