Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Bateria del portàtil

dc. 20 abr. 2011, 18:56

Fa poc vam portar a arreglar la batería del meu portàtil (ASUS), perquè al connectar-lo a l'ordinador feia mal contacte i es carregava tots els carregadors nous que li posavem de manera que s'havia d'arreglat tant l'ordinador com el carregador.
Ara al moure el portàtil de la taula s'ha enganat amb la cadira i s'ha estirat l'endoll i des de les hores que no va (aquestes coses són molt de nyigi nyogi TT") s'ha m'acava de tornar a espatllar i la veritat, es que estic fart de pagar 100€ per una bateria d'un portàtil i per això m'agradaria arreglar-ho jo manualment.
Algú hem podria explicar com puc fer que torni el bon contacte entre ordinador i endoll.
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Bateria del portàtil

dc. 20 abr. 2011, 19:15

agafes lleves la bateria i el poses directe ala corrent, si no va o es el portatil o el carregador prova en un altre , ja diras a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Bateria del portàtil

dj. 21 abr. 2011, 13:16

Si no et fa por, sempre el pots desmuntar (a dell per exemple et donen guies de com desmuntar-lo, no sé a asus) i comprovar que no s'hagi trencat cap soldadura del connector de corrent, que jo diria que ha de ser això si hi has fet una estrebada.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Bateria del portàtil

dj. 21 abr. 2011, 14:33

Mad93 per aixo li e dit que prove en aquells pasos per abore si es el conector o el cargador a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Bateria del portàtil

dv. 22 abr. 2011, 16:21

xaiman ha escrit:
agafes lleves la bateria i el poses directe ala corrent, si no va o es el portatil o el carregador prova en un altre , ja diras a10 :yeah:

Ja ho he fet, em sap greu aver tardat a contestar :s
Sense la bateria falla el contacte igual.
He provat amb el carregador de l'Asus de la meva germana i encara falla prò no tant.
El que passa es que la primera vegada que em va passar això vaig fer servir el carregador de la meva germana, de la meva mare etc...
I al final mel's vaig acavar carregant tots, és el que hem va dir l'home de la botiga el problema estava a dintre el conector :(
Aquets manuals que dius on els puc trobar? :o
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Bateria del portàtil

ds. 23 abr. 2011, 00:43

ok pos pasiensia i ves desmontat el portatil i resolda el conector vinga a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Bateria del portàtil

dl. 25 abr. 2011, 02:48

No et puc dir on trobar els manuals perquè no tinc cap portàtil com el teu, et suggeria buscar per la seva web, per si ofereixen informació de com desmuntar-lo (et posava l'exemple de Dell, que és el que tinc i en tenen).

A veure, per trencar d'una estrevada el transformador.... ho has de fer en carrera... vull dir, que és molt més delicat el connector del poràtil que no pas el transformador.

T'ho deia perquè t'estalviaries pagar a un tècnic si és això ja que fer un parell de soldadures és fàcil si és el connector el que s'ha trecat (la soldadura vaja).

Per desmuntar un portàtil només s'ha de ser ordenat (per saber on va que) i delicat, les peces surten per si soles quan has tret els cargols i connectors que toquen.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants