Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Ripeo DVD

dt. 07 juny 2011, 17:30

Hola,

despes i despues de molt de temps, tornare a ripejar series i DVD dels meus programas i festes del meu lloc.

Tant per les series com els programes, els tinc en el format DVD, es a dir format VOB.

Quin es el problema?

Que tinc duptes de com fer-ho, perque segurament el metode que faig servir estiga una mica desfasat.

Els programes que utilizaba.
DVD2AVI --> Que agabafa tos els VOB i els unia en un de sol, en el format .2dv
Conversor d'audio --> Nomes per a convertirlo en mp3.
AR Calculator --> Per a poder calcular quina es la cuantitat de frames, i posarli una resolucio mes correcta, a part de que li fica ja un parell de filtres.
VirtualDubMod --> Conversio amb el xvid.


Mirant tot, i com ho feia em pareix massa llarg i tot. Se que esta el Avisynth, pero no sabria utilizarlo del tot correctament, ja que no sabria ve quins son el filtres correctes si despres vull codificar-ho per a la versio x264.

Els duptes que mes tinc son.

Si tinc el fomart en VOB, com n'hi han mes de un archiu, per a la codificacio del Avisynth, seria aconsejable, extraure l'audio i el video unir-ho en un altre format, o nomes es tindria que fer algo semblant a aquest exemple-
OP --> DirectShowSource("clip.VOB + clip2.VOB ")
OP2 -->
LoadPlugin("d:\dgdecode.dll")
MPEG2Source("d:\nombredearchivo.d2v")

I despes, quins seran el filtres adecuats per al ripeg. Ja que ni han cuantitat, i que es poden anar fent proves, pero de tots, quins son el basics que sempre han de estar a l'hora de fer cualsevol ripeg.


Aixo es tot, i gracies per la colaboracio.

Pd. A dia d'avui al tindre un bon ordinador (cuasi a l'altura de un core i7), escomençare a ripejar series, una d'elles detectiu conan, amb la posibilitat de fer ja la traduccio de la peli 14, ja que no he tingut temps, i hara que el tinc, fer-ho be, perque la peli nomes la tinc en cualitat blue-ray.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Ripeo DVD

dt. 07 juny 2011, 18:39

te aconsello que pases per aqui viewtopic.php?f=6&t=17569
aqui recomano el programa i el preset fet per mi a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: Ripeo DVD

dv. 17 juny 2011, 23:26

Si els dvd's son a 25 frames no fa falta que els obris amb els DGIndex, ja que segons com el tinguis configurat te'l pot deixar a 20f però sense imatges amb ombres ni coses d'aquestes, però en alguns troços fa un salts... una mica besties.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants