Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Script avishyth

dl. 13 juny 2011, 18:14

Hola,

estic fent proves ja amb els script, i es pot dir que m'agradria que en donareu algun petit consell per a mitllorar aquest script.

Per hara la cualitat es molt bona, pero encara veig algun petit detall que no se com solucionar.
em dona la sensacio, que li falta eliminar l'efecte de les ralletes entrelazado/desentralazado. O pot ser nomes, que sige l'efecte "sierra" que no l'he llevat.


per hara he utilitzat aquest codi.

LoadPlugin("C:\PROGRA~1\ARCALC~1\mpeg2dec3.dll")
LoadPlugin("F:\ripeoDVD\filtros\MPEG2Dec.dll")
LoadPlugin("F:\ripeoDVD\filtros\mpa\mpasource.dll")
LoadPlugin("F:\ripeoDVD\filtros\nic\NicAudio.dll")
LoadPlugin("F:\ripeoDVD\filtros\degrainmedian082\degrainmedian.dll")
LoadPlugin("F:\ripeoDVD\filtros\deblock12\deblock.dll")
LoadPlugin("F:\ripeoDVD\filtros\Decomb510.dll")


video=Mpeg2Source("F:\DVD\MAGDAL~2\2011\galania\1\inaguracion.d2v")
#MPASource
Audio=NicAC3Source("F:\DVD\MAGDAL~2\2011\galania\1\inaguracion AC3 T01 2_0ch 256Kbps DELAY -133ms.ac3").DelayAudio(-0.133)
AudioDub(video, Audio)


AssumeBFF()
Telecide(guide=2)
Decimate()
ConvertToYv12()
Crop(18,74,-18,-94)
LanczosResize(1920,1080)
DeGrainMedian(limitY=2,limitUV=3)
Deblock()


Video per a descarregar: http://www.megaupload.com/?d=XZUO6DYO

tambe he penjat un tros del video, per a que m'he o mireu. Ja se que em dona tota la ravia tindre que haber grabat aquest canal de merda, pero es en l'unic on parlen de les nostres festes, que per a mes, no el fan pel principal, si no per un secondari.

espere algun resposta, perque segurament estic utilizat un degradat demasiat fort per al video.
Gracias.

Pd. No puc utilizar altres tipus de programes, perque no veig com utilitzarlos, perque tinc que recotar publicitats, a part de que els archius son VOB del DVD.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Script avishyth

dl. 13 juny 2011, 22:06

No se com es el vídeo original i no puc saber quins son els filtres que fan falta, suposaré que el original te gra i apareixen blocs. El que no veig mol de sentit es el decimate() a un vídeo capturat.
Potser que t'hagis equivocat al ficar l'ordre del desentrellaçat i que sigui el de dalt primer, nuse.
Per a un vídeo 1080 de imatge real, un bitrate de 1333 no es suficient, deuria de ser un mínim de 4000.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants