Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

[TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dc. 25 gen. 2012, 13:54

- Per que s'esborren els links?

Per que s'han reportat o per que el software que utilitzen ha detectat una infracció del copyright.

- Com evitar el software anti copyright?

La manera mes efectiva es comprimir els arxius amb contrasenya, amb un nom que no te res a veure amb la pel·lícula i amb L'opció codificar nombres de fichero activada, eixís el programa no pot accedir a l'arxiu dintre del rar.

Imatge

Imatge

Imatge

Una vegada ja tenim tot comprimit i pujat l'arxiu obtenim un link, per exemple: http://yadi.sk/d/S6xjHJfI7K2yy si fem el post amb el link visible, hi pot haver-hi gent que repuja l'arxiu i per que la gent es descarregui el seu arxiu en comptes del teu reporta el link com infracció del copyright, per evitar aixo el millor es encriptar el link.


Crear link Click & Load:
Hi ha varies webs per encriptar per Click & Load, jo recomano SubeDLC, no cal registrar-se i pots modificar els links mitjançant una contrasenya.


Imatge

Una vegada creat el link amb el contenidor Click 'n' Load, ja es pot publicar el link al post. Que quedaria eixís:


Amb aixo ens assegurem que els nostres arxius aguantaran força temps.

Per descarregar amb aquest mètode es imprescindible utilitzar JDownloader
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 26 jul. 2016, 13:43, en total s’ha editat 12 vegades.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dc. 25 gen. 2012, 15:50

Un altra cosa que es pot fer per molestar un poc mes als que desencripten i denuncien els links es no posar els links dels arxius directament, sinó el link de la carpeta que els conté.
 
Avatar de l’usuari
Minato_SnF
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dt. 14 feb. 2012, 12:12

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dj. 12 jul. 2012, 00:07

Hola nois,

nosaltres pugem les nostres coses a Mediafire, però seguint els consells explicats aquí sempre ens estan esborrant les coses i tancant els comptes.

Teniu cap idea per solucinar-ho? També us passa a vosaltres? Millor empram un altre hosting?

Moltes gràcies per tot!
Imatge
Tot Bleach en català!
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dj. 12 jul. 2012, 00:43

Mediafire ami no m'ha esborrat res, el que passa que cert links concrets han desaparegut, segurament per coses seves, jo mediafire ja no el faig servir, ja que ara demana captchas, ara faig servir per pujar els arxius un hosting rus aqui ho explico. viewtopic.php?f=44&t=18200&p=296142#p296142 el que passa que linksave i les altres webs d'encriptacio no poden encriptar links d'aquest hosting, jo el que estic pensant es amb un "acortador de url" camuflar el link, i una vegada tingui els links camuflats, doncs crear un contenidor dlc amb els links camuflats.

I el contenidor DLC el pots pujar per exemple aqui: https://login.smartbins.net/files que et donara enllaç directe sense passar per la web. Aqui et posare un exemple del que t'explico:

https://login.smartbins.net/download/d8 ... 1b38938fc6 Seria baixar el arxiu dlc i obrirlo amb jdownloader. Si es per una web, pots incrustar codi javascript i fer-te un click and load amb els links "retallats".

El dlc es pot desencriptar facil, pero per aixo ve aixo de "acortar las url" tot i eixis em falta trobar un servei d'aquest tipus que no redireccioni a la url real, sino que et carrgui la web de desti com si fos el link retallat, no se si m'explico.

Aixo de crear un click & Load per web seria una cosa eixis: http://wachimiro-boxlliure.blogspot.com/ entra i fes click on posa click & Load amb el jdownlaoder obert, veuras que el link no es accesible desde el jdownlaoder i es mes comode per part dels usuaris a l'hora de descarregar.
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 12 jul. 2012, 01:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dj. 12 jul. 2012, 00:47

@Minato_Snf, si segueixes aquests pasos que explica en wachi i us els esborren, hi haurà algun torracollons reportant els links.
Poc anime he pujat a mediafire, l'unic, les 3 oves de LHA. Després he conegut el putlocker i 0 problemes en aquest aspecte, (només postejo en aquest fòrum els enllaços, a l'igual que els de mediafire). El petit problema que pot tenir putlocker es que un cop per setmana/10 dies tenquen per mateniment dels servidors/prioritat als usuaris pro (com a megaupload), però pots pujar els arxius via ftp que et crea un cop et registres i no estar amb el navegador obert per a fer-ho.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dj. 12 jul. 2012, 00:55

Si et reporten els links, encriptats amb click and load de linksave amb captcha, aixo es per que fan servir el programa mipony, aquest programa es una tocada de collons pels upladers, ja que et mostra el link de l'arxiu, cosa que per sort jdownlaoder no fa. El hosting que te passat no es compatible amb mipony :profident: eixis no veuran el link i espero que duri.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Minato_SnF
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dt. 14 feb. 2012, 12:12

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dj. 12 jul. 2012, 23:53

Ui ui ui, m'he colat un poc.

El que feim només és la primera passa (protegir el Rar amb cotrasenya, encriptant els noms dels fitxers). I sí, crec que tenim algun tocacollons que cada setmana ens està denunciant.

L'opció dels DLC pot estar bé, però en aquest cas estam parlant de capítols de manga d'un en un, i pot ser és un poc massa. O no?

Així doncs, dic adéu a MF millor?
Imatge
Tot Bleach en català!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dv. 13 jul. 2012, 01:47

Si teniu un tocacollons, reportarà a qualsevol server que pugeu el material, ja sigui encriptat o no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Minato_SnF
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dt. 14 feb. 2012, 12:12

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dc. 18 jul. 2012, 16:10

Crec que és cosa de Mediafire. Pareix que passa el mateix a tots els fansubs. Veig que ara la gent torna a utilitzar sendspace. Què en trobau? O quin altre em recomanau?

PS: no sé si aquest és el millor lloc per parlar del millor servidor on pujar les coses!
Imatge
Tot Bleach en català!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dc. 18 jul. 2012, 17:48

També he vist força hotfile. No sé. També podeu ananr fent mirrors o pujar-ho als servers russos que recomana en wachimiro.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

ds. 31 ago. 2013, 06:01

Actualitzat el post amb noves imatges. Últimament MEGA esta esborrant molts arxius, feu-ho com explico aquí per que aixo no passi.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dl. 01 set. 2014, 16:16

Una cosa que no entenc:
Si jo descarregue un arxiu teu que està protegit i una vegada descarregat el descomprimeixo i el torno a pujar exactament el mateix arxiu pero sense comprimir al meu compte de mega, publique el link i el denuncien, que passaria? Està clar que jo perdria el meu arxiu, però perdries tu el teu? Segons tinc entés mega sols emmagatzema una copia de l'arxiu (és a dir si hi ha 200 usuaris que tenen el mateix arxiu al seu compte, mega no emmagatzema 200 arxius idèntics, sino que permet que els 200 usuaris tinguen accés a un mateix arxiu). A més mitjançant un checksum podria comprovar que el teu arxiu i el meu son exàctament iguals.

Vagi per davant que aquesta és una situació hipotètica, un dubte que m'ha sorgit arrel de llegir alguns articles sobre mega (no em dedico a repujar i compartir la feina dels altres). :profident:
Vosaltres que sabeu més del tema, que en penseu?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dl. 01 set. 2014, 16:59

@babidi442, l'arxiu d'en @wachimiro i el teu no són els mateixos, ja que el seu és un comprimit i el teu no.

Per exemple:

wachimiro -> Mico amb cua 001.rar
babidi442 -> Bola de drac 001.mp4

Per tant, són dos arxius diferents i els checksums entre ells no concorden. D'acord que el contingut del comprimit sigui el mateix, però analitzen l'arxiu en si, no el seu contingut, tret de mediafire si és un rar, o això tenia entès.

Pots fer la prova si vols, i no cal que sigui un vídeo, amb una imatge et serveix. Ja t'ho faig jo
Observa el CRC:

Imatge
Imatge
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dt. 02 set. 2014, 15:00

Significa això que si jo també pugés l'arxiu comprimit amb el winrar si que seria el mateix arxiu i per tant si que esborrarien els 2?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [TUTORIAL] Protegir els links i els Arxius per DD

dt. 02 set. 2014, 20:47

babidi442 ha escrit:
Significa això que si jo també pugés l'arxiu comprimit amb el winrar si que seria el mateix arxiu i per tant si que esborrarien els 2?

Doncs el mateix winrar te diferentes versions i dintre de les diferentes versions te diferentes opcions de compresio... jo diria que per a ser el mateix arxiu al 100% (el mateix checksum) s'hauria d'usar tot exactament igual. Per exemple el Winrar 5.0 amb la opcio de compresio maxima, pero be.. aixo es en teoria, potser a la practica no importaria tant ^^u

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants