Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: framerate de audio

dt. 20 des. 2011, 23:44

tato25 ha escrit:
Bilkoff ha escrit:
Es (pràcticament) un 96% de la durada total:
25/23.976 = 0.95906


Exactament era això el que volia dir.


sisi perdona pero despres de llegirte abans un altre cop ho vaig entendre, no em vaig enrecordar de editar, ara que se enten es tot molt mes facil, perque probar al azar era molt pesat, pero ara ja sabem com es fa, gracies.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: framerate de audio

dc. 21 des. 2011, 01:27

per cer tato, una cosa, he pensat que si volem calcular-ho manualment, saps com es pot fer, per exemple, tinc un audio a 23,976 i el vull pasar a 30, o tinc un audio en 25 i el vull pasar a 29, es a dir com es podria calcular aixo? soc molt dolent amb els numeros, pero segur que hi ha alguna forma matematica de calcular la diferencia de per cent de un fps a un altre, y aixi saber exactament com fer cualsevol release.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: framerate de audio

dc. 21 des. 2011, 03:28

Et deixo una taula de valors.
Imatge

Sobre eines o programes per calcular automàticament el "framerate" de l'audio, no he trobat. Tot el que hi ha és per a vídeo. N'he probat dos d'aquestes eines i et diuen el frames, i he buscat que fes al revés; que posant el frames i el framerate, em digués la llagarda. Però no he trobat res.

Això sí, he trobat eines com el BeLight que és conversor d'audios que té l'opció de passar els audios d'un framerate a un altre, com el Megui.

Continuaré investigant... ^^u
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants