Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

aac

dv. 23 set. 2011, 00:10

una cosa, sabeu algun programa per covnertir wav a aac que sigui decent? minimes perduas, faig servir el belight pero em converteix malament laudio.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: aac

dv. 23 set. 2011, 00:42

Aquest programa va molt bé, i li pots indicar quin nivell de qualitat vols: ;-)
Utilitats Multimèdia (25-4-2011) ha escrit:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: aac

dv. 23 set. 2011, 01:03

No se per que voldras el aac, pero potser t'interessen mes formats com Flac o m4a etc.. aquests si que realment no tenen perdua de qualitat. Jo almenys la musica semrpe que puc en flac.

Proba amb aquest crec que el vaig utilitzar fa temps i em va anar be http://www.pazera-software.com/products ... extractor/
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: aac

dv. 23 set. 2011, 01:05

wachimiro ha escrit:
No se per que voldras el aac, pero potser t'interessen mes formats com Flac o m4a etc.. aquests si que realment no tenen perdua de qualitat. Jo almenys la musica semrpe que puc en flac.

Proba amb aquest crec que el vaig utilitzar fa temps i em va anar be http://www.pazera-software.com/products ... extractor/


moltes gracies, encara que al final he posat el mp3, es per els capis de kai, he posat el mp3 perque tampoc hi ha falta tanta pijada amb un audio capturat de la tele crec jo.


gracias tambe a guiru, me apunto els dos per el proxim, o si veig que van millor editare el capitol fet.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: aac

dt. 27 set. 2011, 20:48

una cosa he probat el x64 audio coder que mas pasat guiru, vull pasar de format .aif a mp3, el aif es el archiu sense perduas que ma creat el adobe premier, resulta que el poso a mp3 i se escolta el tipic pufffffffff de soroll i no se sen el so real que tenia, que he de fer? gracies.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: aac

dc. 05 oct. 2011, 18:58

Ho sento per tardar en la resposta però és que no he trobat el que et passa, vaja que no he pogut reproduir el que et passa.
Jo he provat de convertir un .aif a mp3 mono 64kbps i el resultat s'escolta be.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: aac

dv. 07 oct. 2011, 06:20

Gracies pero ja ho vaig solucionar fa temps, simplement faig servir el gold wave

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants