Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

jdownloader

dv. 11 nov. 2011, 12:57

Desde fa un temps el reconeixement de captcha només em funciona amb megaupload, es cosa meva o li passa a tothom.
Si és cosa del programa, saveu d'un altre que vagi millor?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: jdownloader

dv. 18 nov. 2011, 12:26

Ostres, a mi no em passa pas, has probat de desinstalar-lo i tornr-lo a instalar :yeah:

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 00:18

Ami tambe em passa, pero crec que vaig llegir que megauplaod va desactivar els captchas, a rapidshare tampoc m'en demana a la resta de hostings si, els evito sempre que puc.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 01:38

donç quina me, es que m'estic baixant pelis en hd i si estan en 200 parts a vere qui es el gracios que els baixa un per un. ^^u
Imatge
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 10:26

A mi també em passa i tampoc sé per què... és una mica molest pq sempre he d'estar posant el captcha i més d'un cop ja que a vegades posen lletres rares o símbols...

Ja miraré per internet a veure si trobo alguna solució..
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 16:49

Hola Ran :bleh:

Avera això no passa a Megaupload, Rapidshare i algún més... Per això, jo per exemple sempre busco enllaços d'aquests. Però altres com fileserve tenen un tipus de captcha especial que el JDownloader i programes similars no són capaços d'endevinar. Vaig buscar fa un temps parches pel JDownloader i parides per poder-ho solucionar i no ho vaig aconseguir.

Així que ara mateix si em vull baixar coses busco a MU... si no ho trobo i haig d'utilitzar un altre server poso el captcha en el JDownloader a mà. Encara que normalment el que baixava eren sèries i pelis que ja no baixo tant perquè ho miro en streaming...

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 17:10

Hola Kero quant de temps :bleh:

Jo també intento buscar els links del que necessiti en MU o RS però algunes coses de vàries parts les he hagut de baixar en fileserve i és un pal perquè cada cop havia de posar el captcha i a més a més un parell o tres de vegades cada un d'ells (inclòs algunes d'aquestes em feia esperar més temps pq havia fet masses intents fallits xD) però cla si et posen símbols rars i o lletres que no s'entenen ja l'has parit. Molesta més que res pq has d'estar pendent..

Abans també he intentat de buscar algun parche però ha sigut un fail xD

En fi com dius tu, intentar buscar links amb captcha reconeixible pel JD...

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 17:16

Ran ha escrit:
cada cop havia de posar el captcha i a més a més un parell o tres de vegades cada un d'ells (inclòs algunes d'aquestes em feia esperar més temps pq havia fet masses intents fallits xD) però cla si et posen símbols rars i o lletres que no s'entenen ja l'has parit.


Si es que posa captchas si vas beguda no és bo xD

No sé que vols descarregar però per mirar pelis i series amb webs com series.ly vas sobrada en comptes de baixar res... :bleh:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 17:39

Poso captchas entre problema i problema de la uni que podria ser equivalent a quan vas begut ja que són problemes que et deixen tonto jaja

Desconeixia aquesta web, ja l'aniré a investigar.

Bé a part de series també he hagut de descarregar alguns programes que fem servir aquest curs que també tenen les seves parts..

PD: bé ara he llegit que parlaves de mirar-les online. El cas és que em baixo les sèries per poder-les mirar a la tele via pen+ps3 o disc dur multimèdia xD
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 17:45

Jo això del pen+ps3 també ho faig xD Ara... la web aquesta de series.ly pots entrar-hi des de la PS3 si no m'equivoco posant series.ly/PS3 ... Vamos que tenen versió per la PS3 també, i ho mires des de la TV xD
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: jdownloader

ds. 19 nov. 2011, 20:00

Bé això que dius sempre en el cas que es tingui una bona connexió però no és el cas de la meva xD Però està bé que s'hi pugui entrar amb versió ps3

Igualment sempre millor amb pen, així t'assegures que no hi haurà talls ni res!!
 
pmauri
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 11 des. 2011, 17:19

Re: jdownloader

dl. 12 des. 2011, 08:48

Hola a tothom, jo tinc problemes amb el jdownloader pero a mi cuan agrego links per baixar em posa COMPLEMENTO DESACTUALIZADO sabeu com es pot solucionar??
Gracies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants