Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Fart del Lowid

dc. 01 feb. 2012, 00:16

Be estic fart ya del emule y les seves deficiencies i buscaba alguna solucio desesperada per no tenir que seguint esperant 20 dies per baixar un arxiu de 230 mb amb una conexio de 30 megues el cas es que no puc ni conectarme y aixo que abans podia pero tan sols em descarregaba a 6kbps si 6kb y ya prou que descarregaba que ara ni es conecta y he obert els malaits ports desde el firewall y desde el modem, dins hi tot he demanat als de telefonica per que mel's obrisin i tot i aixo no puc ni conectarme tin un mod del emule per que el original es mes merda encara y aquest ha sigut l'unic que m'ha pogut conectar a la xarxa kad a la del emule mai m'he conectat.

el ideal seria tenir un emule que et solucioni totes aquestes coses y no donarte una Lowid pero no crec que hi hagi... ¿algu sap d'alguna solucio? y ya paso de obrir ports perque no m'ha servit de res

com diables es conecta l'osky XD que servers s'han d'utilitzar
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Fart del Lowid

dc. 01 feb. 2012, 01:08

Jo utilitzo emule Xtreme, aixo dels ports, si no et conecta es o per que el server al que et vols conectar no hi es, o per que tens els ports tancats, al mod que utilitzis mira que tingui una opcio que posi UPNP y activa-ho al emule y al router. Aixo dels 6kb es normal si busques coses amb poques fonts, es a dir antigues i encara tens sort que tingui alguna font :plora:.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Fart del Lowid

dc. 01 feb. 2012, 02:20

wachimiro ha escrit:
Jo utilitzo emule Xtreme, aixo dels ports, si no et conecta es o per que el server al que et vols conectar no hi es, o per que tens els ports tancats, al mod que utilitzis mira que tingui una opcio que posi UPNP y activa-ho al emule y al router. Aixo dels 6kb es normal si busques coses amb poques fonts, es a dir antigues i encara tens sort que tingui alguna font :plora:.


entenc moltes gracies ¿em sabries dir els servers adequats que he de usar?
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Fart del Lowid

dc. 01 feb. 2012, 02:44

Jo faig servir aquest ed2k server: 212.63.206.35:4242
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Fart del Lowid

dc. 01 feb. 2012, 13:53

wachimiro ha escrit:
Jo faig servir aquest ed2k server: 212.63.206.35:4242


un server nomes? ve ho provare despres et dire si m'he pogut conectar o que.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Fart del Lowid

dj. 02 feb. 2012, 06:36

També hi ha server que només volen conexions ofuscades.

Sobre la velocitat de descàrrega, a part de la línea contractada, depèn del que compareixin els altres usuaris, dels teus credits (que tu no els pots veure, però la resta d'usuaris sí), del que comparteixes i el temps que ho fas, de la configuaració d'emule, dels ports triats, (hi ha servers que aconsellen no triar el 4662 i 4672), etc...

Sempre aconsellaven descarregar pels vespres/nits per la simple qüestió dels horaris americans i asiàtics, (jocs, anime raw, etc...), encara que pot semblar una tonteria, no ho és pas.

Tenir actualitzat el ipfilter i el server.met. Ah! I paciència.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants