Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Ordinador no detecte USB extern

ds. 04 feb. 2012, 20:45

Hola,
Hem vaig comprar un disc extern SVEON de 50GB, un dia vaig provar de formatejar-lo en un format que no fos el que hem dongues com a predeterminat que era FATnsk i el vaig formatejar en un altre que ja no recordo el nom. (perdoneu sé que no ajuda gaire amb això però es que no m'enrecordo fa 2 anys).
Després d'això L'USB no va tornar a anar mai més, es que directament no el detecta com si no l'haves posat, això si la llumeta s'obra de l'USB però reees més, com si no l'hagues posat no el detecta no hem posa res a MIPC ni en l'ordinador meu ni en cap més
SIUSPLAU ajudeu-me que hem va costar una pasta TT
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Ordinador no detecte USB extern

ds. 04 feb. 2012, 21:00

Prova de hanar al administrador de discos si alli et surt el formateges i llestos, per hanar boto dret demunt de mi pc administrar i administrador de discos a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ordinador no detecte USB extern

ds. 04 feb. 2012, 21:35

xaiman ha escrit:
Prova de hanar al administrador de discos si alli et surt el formateges i llestos, per hanar boto dret demunt de mi pc administrar i administrador de discos a10 :yeah:

vale o sigui aquí està el problema, no el veu
Jo crec que això és reperable ja que no crec que `perk el formatejeig raro un dia ara no hem vagi :s
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Ordinador no detecte USB extern

ds. 04 feb. 2012, 22:41

haviam si el hdd engeja i en teoria la caixa funciona pero no et surt a mi pc podria ser que la particio astigues dañada o un format desconegut, etc. si vas on te dic i et surt alli pots eliminar la particio i fer una nova en un format que et vaigui be, si no et surt alli prova amb el partition manager hi ha portables, i si tampoc et surt el que faria es obri la caixa i conectar el hdd directe a la placa base aviam si funciona aixi pots saber si es la caixa o el hdd el que falla. a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Ordinador no detecte USB extern

dg. 05 feb. 2012, 13:59

També pots provar-lo en un altre ordinador a vore si té alguna reacció. Si el detecta, el formateges en NTFS, ja que és de gran capacitat.
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants